2024-02-05, 07:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nickees
Jag är riktigt taggad. Vill gärna höra från Putin själv, inte vad media menar att Putin vill.
Exakt, jag såg hans Waldautal där han talade om att Ryssland inte är Europas fiender men svensk media rapporterade att Ryssland hade hotat Sverige 🤣
Citera
2024-02-05, 07:41
Medlem
Citat:
Jag är riktigt taggad. Vill gärna höra från Putin själv, inte vad media menar att Putin vill.

Du menar att Putin inte har tillgång till media och att Tucker inte är media. Tucker har dessutom erkänt lögner.

Så vilken sorts vatnik är du? Infödd lågbegåvad?
Citera
2024-02-05, 07:46
Avslutad
Så en av Rysslands största tillgångar i USA får en intervju med Putin samtidigt som riktiga journalister får fängelse i Ryssland. Men folk ser ”framemot” höra vad Putin säger..

Svenskättling va? Putins bästa investering måste ändå vara i MAGA kulten.
Citera
2024-02-05, 07:47
Medlem
Blir kanon, hoppas han även passar på att göra en intervju med Edward Snowden när han ändå är i Moskva, då blir det dubbel-Bingo!!!
Citera
2024-02-05, 07:55
Medlem
KEYFRAMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag hade heller sett Oprah Winfrey intervjua Putin. Eller Dr Phil hahaha.

Tro det är dax att uppdatera dina populärkulturella referenser, du verkar ligga 30 år efter..

Annars, intressant
Citera
2024-02-05, 08:00
Medlem
MyJustices avatar
Blir spännande
Speciellt om de berör demokrati frågor
1 land utan demokrati kommentera ett land vars demokrati är urholkat och styrs av bolag
Mycket spännande
Citera
2024-02-05, 08:02
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KEYFRAME
Tro det är dax att uppdatera dina populärkulturella referenser, du verkar ligga 30 år efter..

Annars, intressant
Sant. Bianca Ingrosso kan intervjua Putin.

---

Kommer Putin bjuda på något annat än megalomaniskt svammel i intervjun med Tucker?
Senast redigerad av Madagascar 2024-02-05 kl. 08:05.
Citera
2024-02-05, 08:12
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hade varit underbart höra putin säga sanningen i 1 timme om globalisterna och vad som egentligen händer i ukraina som media ljuger om.

Du menar att Trump vann senaste valet, att Ukraina styrs av Nazister, att NATO är 3:e riket och att vaccin dödar?

OK....
Citera
2024-02-05, 08:14
Medlem
PoljeXs avatar
Citat:

Om du inte fattat vad den lille clownen vill så kan du börja med linjetalet i München 2008. Där berättar han utförligt.
Sen kan du väl återkomma om teorier kring varför det inte finns något Flashback forum i Ryssland.
Citera
2024-02-05, 08:15
Medlem
Bra. Sanningen kommer fram och den kommer svida för vissa här på Flashback och i riktiga världen.

Kognitiv dissonans på global nivå lär uppstå.
Citera
2024-02-05, 08:31
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:

Finns gott om tal och intervjuer med Putin som är översatts till engelska

Inte så att det är första gången Putin intervjuas.
Citera
2024-02-05, 08:33
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Bra. Sanningen kommer fram och den kommer svida för vissa här på Flashback och i riktiga världen.

Kognitiv dissonans på global nivå lär uppstå.

Men snälla du, Putin talar jämt och ständigt. Inte så att det är första gången han kommer tala. Hans tal är alla översatta till engelska.

Inget nytt kommer komma fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in