Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag är helt överens med dig.
Han har ju efteråt också nämnt att han legat men inte sagt mycket mer än att det inte blev bra, till sin vän.
Det här låter ju som ångest snarare än att man vill kvittra av sig hos en vän
Sid 286
Hur visste du om att han hade varit hemma hos henne och sovit där, hur fick du reda
på det.
Jag tror att jag ringde honom för att snacka liksom. Han hade ju skrivit att han skulle dit
liksom, så då tänkte jag bara checka läget liksom. Men då sa han ju bara liksom att han hade
sovit där och att dom hade legat och så ja så var det inte så mycket mer med det typ.
Berättade han något mer om det att dom hade legat, sa han något om det.
Näe, han sa väl mer att det kanske inte va så bra liksom asså så, men det var inget mer med
det liksom.
Fick du uppfattningen om vad det va som inte var bra.
Näe, jag tror bara det va liksom näe, jag fattade inte riktigt det. Det lät mer som att det var
liksom mer generellt (ohörbart).
Ursäkta nu hörde inte jag vad du sa där.
'
Oj, ja förlåt, nej men näe jag fattade inte riktigt det, det lät mer som att generellt upplevelsen
var inte så bra.
Fick du nån uppfattning om att det hade varit nåt tvång eller något sådant.
Näe. Men han gick liksom inte in på det så ingående så jag vet inte riktigt nånting om ja vad
som hände väl där.
Ja, jag reagerar på det hans vän säger när hon säger "
det lät mer som att generellt upplevelsen var inte så bra". Vad menade han med det? Att han inte kom på två timmar (då borde han väl snarare känt sig som Fuck-kung istället, med tanke på sin låga ålder)? Att de var osynkade (borde han ju ha kunnat säga till sin polare i så fall, han har ju uppenbarligen inte problem att visa henen bilder på andra tjejer, så...)? Att han våldtagit målsägande?
Hans väns vittnesmål ger iaf. inte Vi*king det han kanske trott han skulle få av det vittnesmålet...