Så det går att bli bortplockad!! Kanske ett medvetet genidrag av Ica-gäddan att kuta in på jobbet och bjuda på rundtur (som utöver det verkade rätt pantad) Tur att man kollade ett par ggr innan det togs bort
då.
Så det går att bli bortplockad!! Kanske ett medvetet genidrag av Ica-gäddan att kuta in på jobbet och bjuda på rundtur (som utöver det verkade rätt pantad) Tur att man kollade ett par ggr innan det togs bort
då.
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Folk är så sjuka.
Så jävla korkade ni är som tror på allt ni läser. Och lata - orkar inte ens gå in på hemsidan och slå in hans nummer för att verifiera att det inte är sant.
Och att han skulle jobba kvar är trams. Jag är tveksam till att han ens BOR kvar - jag önskar att någon av grannarna kom tillbaka för att berätta om de sett mopedbilen på länge.
Vad är det för skitsnack i tråden.
352 är inte borttagen, han ligger inte under hall of shame då dumpens sida är kass och förvirrande.
Sök på gäddnumret bara i deras sökfunktion så kommer han, hur svårt kan det vara?
Varför han inte kommer upp när man googlar dumpen plus numret vet jag inte men som sagt, deras sida suger.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-02-05 kl. 07:41.
Mellannamn: Börja med den saknade vokalen i följande ord: *ll*r. Ta samma bokstav en gång till. Avsluta med infinitivet (två bokstäver) för den aktivitet man utför när man använder åror.
Född: Tio dagar efter sångerskan Helen Sjöholm.
Efternamn: Ptja, det är finskt.
Gör det annars enkelt för dig genom att kolla kommuntoppen på MrKoll i Stockholm denna månad. Han ligger högt upp på topplistan och är den enda med ett finskt efteenamn.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-02-05 kl. 08:42.
Så #363 är fortfarande oidentifierad både för Dumpen o allmänheten… det brukar ju annars lösas rätt fort när Dumpen ber om hjälp…
Dags för alla eminenta FBI som finns här inne att börja gräva!! Tyvärr verkar det inte finnas mycket o gå på… lättare när dom dyker upp i bil…
363 Känns som en typisk flashbackare
Hänger i drogforumen (RC) samt klagomål och kritik (varför fick jag en varning igen, modsen förföljer mig, moderator x måste får sparken) samt hiphop
Senast redigerad av Awkwardman 2024-02-05 kl. 08:58.