Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Du kan lägga ut det där 100 ggr till och ingen kommer applådera åt dina hjärnkrumbukter.
Du sysslar med skitsnack och endast du själv kan redogöra för den skitiga agenda du har.
Tack vare Dumpen har övergrepp på barn lyfts upp som det samhällsproblem det är och nya lagförslag är på gång. Gissar att du inte är så glad över det.
Yikes, bra svar där, visar på att du inte direkt har ett bra motargument för vad jag la ut. Jag har källor för det jag skriver dock
Skulle jag kunna få en länk till dom nya lagförslagna? Och gärna visa på den tydliga kopplingen för hur dumpen orsakade detta tack. Jag är glad om nya lagar skapas för att stärka skyddet för barn, speciellt nu när anonyma platformar har utnyttjats för att sprida övergreppsmaterial.
Du har dock rätt, dumpen har skapat mer syn på specifikt online-övergrepp. Men samtidigt har dom skapat en pöbelmentalitet som är driven på blinda emotioner och icke-resonemang. Vilket ledde till att ungdomar kopierar dom och misshandlar ibland gäddor och ibland oskyldiga, vill du sätta all din tillit på en 16 åring?