Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Skitsnack.
Varför är du rädd för Dumpen?
Dumpen visar verkligen den smärtsamma fula sidan av vad vuxna drabbar barn, den vill du inte att vi ska se. Varför?
Jag lägger ut denna för 6 gången, jag är inte rädd för dumpen personligen eftersom jag har rent mjöl i påsen, men ett pöbelsamhälle med följande fel är något jag är rädd för:
1. Ingen bra grund på bevis (exkluderande konfrontationer)
2. Gått tillbaka på deras tidigare ord om att "uthängingar läggs endast ut om konfrontation uppnås" och nu hänger ut på endast tvivelaktiga logs och ibland röstsamtal.
3. Förespråkar "kontakta inte familjer eller gäddan", men vet ändå att deras följare kommer kontakta familjen och ibland tillochmed attackera gäddan (Vilket dom anser att dom inte har kontroll över, ansvaret ligger på dom eftersom dom gör uthängningen)
4. Dom har uppnått 0 systematisk förändring efter flera år, utan endast har uppnått ett sätt för dom att tjäna extra pengar på.
Dumpen använder övergreppsmaterial för att skapa shock ja, men det är samma anledning till varför dom hatar när dom inte får en lång konfrontation och när gäddorna springer ifrån. Dom vill ha så mycket emotionellt engagemang som möjligt så att fler swishar dom, dom är ett företag vad förväntar du dig?