Citat:
Ursprungligen postat av
hajpajs
Nej, de på läktaren var Maxine, Cornelia, Jennifer, Dessan, Magnus, Martina och Ronja.
Det är en rimlig tanke, att de är fyra på Torpet varav två farmare. Sen är frågan om detta är ett ting eller bara ett sätt att samla alla. Det ska bli intressant att se vad som hänt och vad det är för regelbrott. Någon som kommer ihåg tidigare regelbrott? Ska också bli intressant och se om detta sker kommande vecka eller senare!
Jag håller med dig.
Kommer inte ihåg så många regelbrott faktiskt även om jag har tittat i många år på Farmen.
Men jag minns några:
** När en kvinnlig deltagare - en riktig bitch - blev så förbannad att hon la en död höna eller om det var en tupp (minns ej) på trappen till Storbondestugan efter ett redigt bråk med en annan kvinnlig deltagare. Likt Maffiosotakter på Sicilien i ilska och frustration la bitchen det döda djuret på trappen. Hon som lagt det döda djuret på trappen = bitchen, fick åka hem.
** En kvinnlig deltagare fick ett tokbryt på en bitchig deltagare (många var osams med den bitchiga) men den här deltagaren slängde gröten i huvudet på bitchen vid frukosten när hon fått nog. Deltagaren fick åka hem men bitchen blev kvar och stämde visst deltagaren senare för misshandel. Tror åtalet lades ner?!
Det finns säkert många regelbrott som har begåtts och deltagarna har ibland fått åka hem eller emellanåt fått någon form av reprimand. Men det händer ju något vareviga säsong så man kommer inte ihåg allt.
Alla vet väl vid det här laget att när Sebastian Dawkins härjade vilt på Farmen (2 säsonger till och med) - inte åkte han väl han ut? Oerhört märkligt som han fick hålla på utan att produktionen ingrep