2024-02-04, 00:04
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Mustasch's skitstövel till frontfigur horade ut sig och ställde upp i melodifestivalen. Dock ville inte bandet vara med så de lät "Hitte-Joel" spela själv bakom sitt bögiga piano. Bandmedlemmar med lite heder.

Den hedern höll inte länge, bandet var med i melodifestivalen 2021…
Citera
2024-02-04, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sikkinikk
Den hedern höll inte länge, bandet var med i melodifestivalen 2021…
Ja, jävlar... Det har jag missat. Tänk vad lite pengar och tv-tid kan göra. Principer out the window.
Citera
2024-02-04, 09:35
Det här var ju en Linkin Park ripoff som hette duga.
Har de inga egna låtar?
Varför har trummisen damp? Äter blommor och beter sig som en utvecklingsstörd 3 åring i sändningen.
Citera
2024-02-04, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Det här var ju en Linkin Park ripoff som hette duga.
Har de inga egna låtar?
Varför har trummisen damp? Äter blommor och beter sig som en utvecklingsstörd 3 åring i sändningen.

För det är sånt man får röster på. Min 6 åriga son älskar dom och tycker dom är supertuffa.
Tror dom flesta som är smarta inser att om du gör en bra resa i Mello så kommer du ha en slutsåld turne och pengarna kommer rulla in.
Citera
2024-02-05, 04:59
Medlem
Brashears avatar
Tycker inte de skulle vara med I år igen. Vart lite pinsamt.
Citera
2024-02-05, 15:29
Medlem
Rebali179s avatar
Den enda vettiga frågan är väl helt enkelt
Smash Into Pieces trummis identitet – vem är det som bär masken?
Citera
2024-02-05, 20:51
Medlem
Enkelt. Isak Snow sett bilder där man tydligt ser att de e han.
Och till haters..
Era kommentarer säger mer om er själva än vad ni tycker om deras musik
Citera
2024-02-06, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Tror inte Sweden Rock är ett bra forum för dem.

De måste hitta sin publik i en yngre skara. Många på SR tror inte jag är helt sugna på att lyssna på SIP.

Jag hade ÄLSKAT att se Smash på Sweden Rock! Jag har gått in och önskat på SRF hemsida o röstat på artister jag vill se där och har bett typ mina vänner som också ska dit och gillar dem att göra samma! <3
Citera
2024-02-06, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brashear
Tycker inte de skulle vara med I år igen. Vart lite pinsamt.
Jag förstår definitivt din tanke, men tror ärligt talat att melodifestivalen är bland det bättre som hänt detta band. Dom ökade enormt i popularitet i och med Six Feet Under. Smash into pieces är inte dåliga men det finns definitivt bättre alternative rock. Deras musik är för "snäll" för många som gillar denna typ av musik, samtidigt som den inte alls når upp till liknande musik som Linkin Park. I melodifestivalen bidrar dom med något nytt som står sig väldigt bra mot den genomsnittliga mediokra schlagerdängan.
Citera
2024-02-06, 15:58
Medlem
elektronikfreaks avatar
Man får väl ha vilken åsikt man vill om kommersiella forum, producenter och artister oavsett om de heter Melodifestivalen, Eurovision Song Contest, Denniz Pop, Max Martin, George Martin, The Beatles, Stones, Led Zeppelin, Pink Floyd, Britney Spears, Madonna m fl. Fakta är väl att Sverige "mer eller mindre" tagit över tredjeplatsen efter the UK och USA som världens största musiknation

Kan vi inte sticka ut som biltillverkare så får vi väl nöja och roa världen med lite skrålvänlig musik.
Citera
2024-02-06, 16:23
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissHey
Jag hade ÄLSKAT att se Smash på Sweden Rock! Jag har gått in och önskat på SRF hemsida o röstat på artister jag vill se där och har bett typ mina vänner som också ska dit och gillar dem att göra samma! <3
De var ju där förra året men srf har ju ganska tunnt startfält i år så de kanske är välkomna tillbaka.
Citera
2024-02-06, 18:53
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Den enda vettiga frågan är väl helt enkelt
Smash Into Pieces trummis identitet – vem är det som bär masken?

Det är ju en bra fråga. Du kan ju kolla vilka som är insyltade i deras aktiebolag, så har du en ledtråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in