2024-02-03, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Synd att Camilla på Bloggbevakning är så anti Hanna, annars hade man ju nästan funderar på om man inte skulle skicka in dem till henne. 😂

fanns det inte en tråd för länge sen om Hanna på hennes blogg, som sedan försvann? vad hotade Hanna med för att få igenom det
Citera
2024-02-03, 20:26
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
fanns det inte en tråd för länge sen om Hanna på hennes blogg, som sedan försvann? vad hotade Hanna med för att få igenom det

Det fanns en tråd men Hanna lyckades grina bort den med gnäll om hennes dåliga självkänsla etc.
Citera
2024-02-03, 20:37
Medlem
"En lördag helt i min smak"
I soffan.. äta framför tv:n.. duscha- vad skiljer sig från alla andra dagar I veckan HT?
Citera
2024-02-03, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det fanns en tråd men Hanna lyckades grina bort den med gnäll om hennes dåliga självkänsla etc.
Ett helg inlägg om Hanna?
Citera
2024-02-03, 21:07
Medlem
Hannas senaste story:
"Det bästa av två världar" och så en bild på trött pasta och Lars?
Ska inte de två världarna i en korrekt kontext vara lite av varandras motsatser?
Hanna är ju i samma värld dag ut och dag in, att umgås med Lars och äta middag framför tvn är väl vardag för dom?
Jag förstår inte
Citera
2024-02-03, 21:10
Medlem
Nån som minns hur länge Kejboff skulle vara pappaledig? Fick för mig att det skulle vara till årsskiftet!
Citera
2024-02-03, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammanmiia
"En lördag helt i min smak"
I soffan.. äta framför tv:n.. duscha- vad skiljer sig från alla andra dagar I veckan HT?
De förtog sig nog med Malmö resan för det har varit lugnt hemma i pyjamas sedan dess...
Citera
2024-02-03, 21:19
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nån som minns hur länge Kejboff skulle vara pappaledig? Fick för mig att det skulle vara till årsskiftet!

Först var det till årsskiftet men blev förlängt till Mars. Gissar att det blir förlängt en gång till då jag inte kan se Hanna vara ensam med Lars.
Citera
2024-02-03, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Först var det till årsskiftet men blev förlängt till Mars. Gissar att det blir förlängt en gång till då jag inte kan se Hanna vara ensam med Lars.

Herregud! Om det är så jobbigt nu o hon är såååå trött småbarnsförälder när dom gör prick ingenting o Lars sover hela nätterna o är nöjd dagtid!! Hur fasiken ska det gå när hon ska försöka ta ansvar själv?!
Jag tror som du! Den där föräldraledighet kommer dras ut på länge!! Men hon måste ju ändå dra in lite pengar på sitt konto för såå mycket kan han inte ha i föräldrapenning.
Citera
2024-02-03, 21:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Herregud! Om det är så jobbigt nu o hon är såååå trött småbarnsförälder när dom gör prick ingenting o Lars sover hela nätterna o är nöjd dagtid!! Hur fasiken ska det gå när hon ska försöka ta ansvar själv?!
Jag tror som du! Den där föräldraledighet kommer dras ut på länge!! Men hon måste ju ändå dra in lite pengar på sitt konto för såå mycket kan han inte ha i föräldrapenning.

Han har garanterat bättre fp än Hanna. Gissar att hon inte ens försökt räkna ut sin SGI för det är SÅ jobbigt när man är egenföretagare och bara lever på fattiga samarbeten. Så i deras ögon blir det en vinstaffär att han är hemma, även om det är en rejäl förlustaffär då Hanna kan "jobba" trots hon är själv hemma med ett barn som sover 18/24 om dygnet.
Citera
2024-02-03, 21:54
Medlem
Citat:

Kan se framför mig hur hon spänner sina små pliriga ögon i Kebbz och utan att säga ett ord är allt förlängt med 3 månader igen.

Sen har väl poletten trillat ner att Hanna kommer bidra med ungefär 2345kr i månaden i föräldrapenning pga pissigt SGI. Hon kommer hiva över så många dagar det bara går till honom, tills Lars fyller 366 dagar såklart då är det tjoff och hej inskolning.
Citera
2024-02-03, 22:06
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Kan se framför mig hur hon spänner sina små pliriga ögon i Kebbz och utan att säga ett ord är allt förlängt med 3 månader igen.

Sen har väl poletten trillat ner att Hanna kommer bidra med ungefär 2345kr i månaden i föräldrapenning pga pissigt SGI. Hon kommer hiva över så många dagar det bara går till honom, tills Lars fyller 366 dagar såklart då är det tjoff och hej inskolning.

Självklart!
En annan hade (och har) sparat fp dagarna till framtida semestrar etc och jobbat deltid sen barnet föddes. Men man är olika och vissa ser inte längre framåt än näsan räcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in