2024-02-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Jag har sett ett flertal kommentarer ifrån dig. Det handlar alltid om att vi utgör en "häxjakt" eller annat trams. Så jo, du tar uppenbarligen henne i försvar.

Du har aldrig kommenterat något negativt om henne, vilket är ganska märkligt. Berätta för mig, vad har Emelie för goda egenskaper?
Är ju just det ni gör. Sedan ALLA MÄNNISKOR har något bra i sig, även Emelie.. Är ej normalt folk springer på förhandling o ej om en sådan simpel sak som förvaltare el god man. Påstår man att man har högre inteligens än henne så då håller man ej på så för att skrämmas osv.
2024-02-03, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Är ju just det ni gör. Sedan ALLA MÄNNISKOR har något bra i sig, även Emelie.. Är ej normalt folk springer på förhandling o ej om en sådan simpel sak som förvaltare el god man. Påstår man att man har högre inteligens än henne så då håller man ej på så för att skrämmas osv.
Då kan du skriva hennes positiva egenskaper här!

Vadå högre intelligens? Det här handlar om rättvisa. En kvinna som lurat staten och sjukpensionärer på åtskilliga tusen. Men du är den typiska kvinnan som ska rycka ut i skabbens försvar. Det är just personer som du som Bumbi lever på och sugit pengar av. Skriv till henne på insta så kan vi räkna ner till när hon börja kräva pengar av dig.
2024-02-03, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Då kan du skriva hennes positiva egenskaper här!

Vadå högre intelligens? Det här handlar om rättvisa. En kvinna som lurat staten och sjukpensionärer på åtskilliga tusen. Men du är den typiska kvinnan som ska rycka ut i skabbens försvar. Det är just personer som du som Bumbi lever på och sugit pengar av. Skriv till henne på insta så kan vi räkna ner till när hon börja kräva pengar av dig.
Hon har aldrig tiggt en krona av mig, o har man rätt till att få bidrag så angår det absolut ingen annan än henne. Och har själv sett folk har gett henne pengar utan att vilja ha igen en krona. Sedan är det ej hennes fel hon har olika sjukdommar, vilket jag ej önskar någon hade.. Eller vill ni att hon blir nerdrogad som Lb o det vet ju alla hur det slutade. Hur som haver hjälper det ej henne att folk håller på o skriver/ mailar/ ringer än hit o dit. Man nervärderar ingen människa att ej få existera.
2024-02-03, 17:57
Medlem
Citat:
Hon har aldrig tiggt en krona av mig, o har man rätt till att få bidrag så angår det absolut ingen annan än henne. Och har själv sett folk har gett henne pengar utan att vilja ha igen en krona. Sedan är det ej hennes fel hon har olika sjukdommar, vilket jag ej önskar någon hade.. Eller vill ni att hon blir nerdrogad som Lb o det vet ju alla hur det slutade. Hur som haver hjälper det ej henne att folk håller på o skriver/ mailar/ ringer än hit o dit. Man nervärderar ingen människa att ej få existera.

Hon har ju för fan inte rätt till bidrag, därför hon blev av med fk??? Antingen ljuger du eller så har du aldrig pratat med henne privat. Vet personer som blivit tokspammade med röstklipp om att hon behöver pengar.

Att hon är en vidrig skata beror inte på hennes diagnoser, när ska du fatta det?
Du har ju fortfarande inte kunnat ge mig en enda bra egenskap. Det säger ju allt
2024-02-03, 18:07
Medlem
Nu när jocke gått ut med vad han ska göra så antar jag att hon kommer säga att hon ska vara med.
2024-02-03, 18:23
Medlem
Devonias avatar
Citat:

Så här…

Att hon inte tiggt av dig, vad har det med saken att göra?

Hon har lurat tillräckligt många när hon ”lånat” pengar som hon aldrig betalat tillbaka. Om några skänkt pengar så är det upp till dem, men tillräckligt många har hon lurat och ljugit för.

Vad vet du om hon har rätt till bidrag? Hon har lurat FK, hon bidrar till att riktigt sjuka människor inte får bidrag. Emelie Bullshit behöver boendestödjare eller bo på LSS-boende, ha ett anpassat jobb och få lön från det.

Att folk engagerar sig i detta är att EB själv behandlar folk som skit. Samhället och fd fosterfamiljen skiter i henne. Hur du skriver visar att du har dålig koll eller också är du någon som ”ser nåt gott” i alla. Då hör du inte hemma här, för pedofil- och mördarkramare behövs inte här.

Du vet väl att EB hotat att döda va? Det finns flera exempel på när det slagit slint i skallen på folk. EB bär kniv har hon sagt. Om du vill henne så väl, ta kontakt med henne och stötta i stället för att gnälla här. Vågar du?
2024-02-03, 19:13
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Pm tar man inte i oviktiga åsikter, bara om man skriver något som är strängt förbjudet här. Och vad jag tycker om dig är helt ok enligt flashback regler

Det är en gubbe ju, bara ett stinkande troll.

Kolla personens inlägg i andra trådar. Pinsamt.

Personen går till personangrepp hela tiden.
2024-02-03, 19:19
Medlem
Citat:

Grejen är att vi sitter inte och hatar eller bryr oss om en stackars tjej med diagnoser bara.

Många av oss har försökt hjälpa på olika sätt men fått skit och uthängningar tillbaka. Bumbi kan behålla en vän max 2 veckor för hon beter sig så jävla illa och har bara vänner för att ha dom som privat bank.

Hon har hotat folk till livet i sina lives, uttryckt sig extremt rasistiskt, velat att folk med diagnoser ska dö. Hon lånar pengar av människor som inte vågar säga nej. Hon hotade en minderårig med att hon skulle skicka folk på henne för att hon inte gav bumbi pengar som denna tjej behövde lägga på veterinär kostnader till sin hund. Hon vart skit rädd..

Bumbi har cashat in bidrag samtidigt som hon tjänar massa pengar på only Fans. Hon gör så att människor med riktiga problem inte får hjälpen.

Hon sitter tvär bränd på morfin i lives där barn kollar, sitter även och spelar och uppmuntrar till spel.

Hon kan sitta live 12h i sträck och snacka skit om folk men att försöka genomföra någon form av sktivitet eller ett par timmar på ett anpassat jobb går absolut inte.

Hon drar upp sina diagnoser när det gynnar henne för att någon timme senare kalla alla som säger hon har diagnoser för lögnare.

Diagnoserna är inte problemet med henne, utan det är att hon har en tvär rutten personlighet och har absolut inga som helst ambitioner på att försöka förändra sig. För nej fröken bumbi är såklart felfri, det är alla sndra det är fel på.

Hon jämför ju sig själv med Britney Spears så då får hon även vara beredd på att hon blir granskad. Hon har sig själv att skylla.
2024-02-03, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Så här…

Hon har lurat tillräckligt många när hon ”lånat” pengar som hon aldrig betalat tillbaka. Om några skänkt pengar så är det upp till dem, men tillräckligt många har hon lurat och ljugit för.

Vad vet du om hon har rätt till bidrag? Hon har lurat FK, hon bidrar till att riktigt sjuka människor inte får bidrag. Emelie Bullshit behöver boendestödjare eller bo på LSS-boende, ha ett anpassat jobb och få lön från det.

Att folk engagerar sig i detta är att EB själv behandlar folk som skit. Samhället och fd fosterfamiljen skiter i henne. Hur du skriver visar att du har dålig koll eller också är du någon som ”ser nåt gott” i alla. Då hör du inte hemma här, för pedofil- och mördarkramare behövs inte här.

Du vet väl att EB hotat att döda va? Det finns flera exempel på när det slagit slint i skallen på folk. EB bär kniv har hon sagt. Om du vill henne så väl, ta kontakt med henne och stötta i stället för att gnälla här. Vågar du?

En spot on analys av Bumbi Spears
2024-02-03, 19:24
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Så här…

Det där är inte sanning.
2024-02-03, 19:27
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.Frida
Nu när jocke gått ut med vad han ska göra så antar jag att hon kommer säga att hon ska vara med.

Hon och ett par personer till här på FB har galna postare efter sig.

OT

Att Jocke blir nån räddare? Nä

Kan dock skärpa upp klimatet här.
2024-02-03, 19:30
Medlem
Luzzjes avatar
Tänk om jag skulle vakna upp en dag, sminka mig ”fint”, stylea mitt sönderbrända hår och sitta i en live och lyssna på pod. Hur ensam är man då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in