2024-02-03, 15:38
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Äldre män som som håller på fotbollslag i både England och Sverige, och måste stoltsera med det i tid och otid, samt poängtera hur länge dom råkat heja på sina favoritlag – vad tycker vi om såna typer?

Vore ju kul att sammanföra den senast gäddan #362 med rektorsgäddan #180. Dom är i ungefär samma ålder och älskar båda engelsk fotboll. Dom skulle ju kunna resa till Manchester tillsammans och kolla på derbyt mellan stadens två stora lag.

Lite extra krydda att #362 håller på United medan #280 håller på City.

Vi tycker som så om dessa äldre män, att det är störigt, därför att det lätt påtvingas utan att omgivningen har bett om det. Helt ok, givetvis, att älska sina klubbar, men stoltserandet lämpar sig i väl valda sammanhang, såsom matchdagar, pubhänget med likasinnade och dylikt.

Just detta, att i tid och otid skylta med intressen, skryta om diverse ”prestationer” i livet (#355 med sin medalj; #362 om nyårsgruppsex) eller allmänt framhålla sin förmenta duglighet i olika avseenden är ett återkommande gäddtema, allt uppenbarligen i syfte att imponera på ”fjortisen”.

Särskilt har jag noterat detta hos socioekonomiskt stabila gäddor: De tror sig vinna 14-åringens hjärta genom ett ytligt falskspel - ”Jag är en pålitlig, sund herre”, typ. De vill visa sig så övermåttan rediga. I själva verket är de iskallt kalkylerande. DET är störigt.
Citera
2024-02-03, 15:47
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
#362 är ju den sjukaste konfrontationen hittills.

100% suicid där kommande veckan.

Blir spännande att följa 🥂
Citera
2024-02-03, 15:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag spelade upp Hank-videon för en kompis igår som aldrig sett det, men tror definitivt jag sabbade hans upplevelse lite eftersom jag garvade hela tiden och skulle pausa var 5e sekund för att påpeka grejer. ”HAHHA hörde du vad han sa?? Jag går här runt Hahahhaaha” osv osv.
Men jag sa åt honom att kolla det i lugn och ro nån gång utan en störig kommentator bredvid sig.
Jag visade Hanks chatt-loggar och videon för min fru häromveckan, men hon tyckte inte det var roligt alls utan bara att han var äcklig. När hon kom hem från jobbet och sa "hej" så gjorde jag ett nytt försök. Jag vände jag mig om, tittade konstigt på henne och sa "v-v-vad menar du med det där?". Fick bara något surt mumlande till svar så jag tror inte jag ska terrorisera min kära hustru med bajs-Hank mer. Möjligen ska jag testa tricket med matolja på henne framöver för en skön urladdning men då tänker jag inte nämna något om Hank. Hank är alltså #292 för er som mot förmodan inte fattat det.

Ja se det snöar (Napp #222) Stockholm

Kollade upp "Mad Hatter Concepts AB" på Ratsit och gäddans företag gick back drygt 150 000 sek förra året. Hemsidan är nere. Det blev inte mycket likör destillerad och såld för nr 222 antar jag. Hoppas det inte blev mycket kola draget i snoken heller för den jäveln, han ville även bjuda en 14-årig tjej på kokain. Han skulle flytta till Dubai enligt chatten men han bor fortfarande kvar på samma adress, tyvärr fortfarande tillsammans med sin tjej. Utan att veta någonting om henne kan jag ändå påstå att hon är värd någon bättre.

Namnet står i chatten. Rebus på personnumret:
År = 1000+900+80
Månad: Årets sista
Dag = 25+4
De fyra sista siffrorna:
siffra 1: ingenting
siffra 2-4: Samma som Dumpens napp "Han bjuder inte på smågodis"
Citera
2024-02-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmsodra2023
Precis som majoriteten av oss 👏🏽

F.ö så lär ju den här konfrontationen hoppa in på top 5 mest underhållande konfrontationer!

Faktiskt var det så att den här lögnhalsen kan komma upp i samma grupp som Janne "jag tror det kommer någon" och lägger en kökshandduk på huvudet medan han stökar med fönstren som ska stängas och så.

Han la ju ut bilderna på sin mage och väntade sig nog att de skulle fråga vad han hade för ärr där. För då hade han kunnat börjat ljuga ihop mer som att han snart ska dö. Det är ju en lögn som alla andra lögner han sysslat med. Undrar om han blev irriterad när ingen frågade. Måste gå tillbaka och läsa igen. Och kolla om alla tre fick se magen, den var ju så jävla viktig.
Citera
2024-02-03, 15:57
Medlem
Han som säger han är döende, han menar nog att han har haft barnknullartankar hela livet och att eftersom han ska dö så är det skitsamma om han åker fast.
Citera
2024-02-03, 16:06
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Jag visade Hanks chatt-loggar och videon för min fru häromveckan, men hon tyckte inte det var roligt alls utan bara att han var äcklig. När hon kom hem från jobbet och sa "hej" så gjorde jag ett nytt försök. Jag vände jag mig om, tittade konstigt på henne och sa "v-v-vad menar du med det där?". Fick bara något surt mumlande till svar så jag tror inte jag ska terrorisera min kära hustru med bajs-Hank mer. Möjligen ska jag testa tricket med matolja på henne framöver för en skön urladdning men då tänker jag inte nämna något om Hank. Hank är alltså #292 för er som mot förmodan inte fattat det.

Ja se det snöar (Napp #222) Stockholm

Kollade upp "Mad Hatter Concepts AB" på Ratsit och gäddans företag gick back drygt 150 000 sek förra året. Hemsidan är nere. Det blev inte mycket likör destillerad och såld för nr 222 antar jag. Hoppas det inte blev mycket kola draget i snoken heller för den jäveln, han ville även bjuda en 14-årig tjej på kokain. Han skulle flytta till Dubai enligt chatten men han bor fortfarande kvar på samma adress, tyvärr fortfarande tillsammans med sin tjej. Utan att veta någonting om henne kan jag ändå påstå att hon är värd någon bättre.

Namnet står i chatten. Rebus på personnumret:
År = 1000+900+80
Månad: Årets sista
Dag = 25+4
De fyra sista siffrorna:
siffra 1: ingenting
siffra 2-4: Samma som Dumpens napp "Han bjuder inte på smågodis"

Bra uppdatering. Ja, denne snögubbe, #222, verkar ha smält snabbare än det tar att svepa en fyra likör. Någon att minnas, inte minst för gäddnumret - en magisk triss i tvåor. En pompös wannabe-playboy av en art som frodas vilt i innerstadsdjungeln. Bara det är ägnat att utgöra en risk. Han hade koll på Dumpen, trillade ändå dit. En prestation i sig.
Senast redigerad av Lessler 2024-02-03 kl. 16:10.
Citera
2024-02-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Han som säger han är döende, han menar nog att han har haft barnknullartankar hela livet och att eftersom han ska dö så är det skitsamma om han åker fast.

Men när han väl åker fast så är det inte skitsamma längre. "Ni förstör mitt liv"

1. Gruppsex på nyårsafton, med frun, ett par och en annan kvinna eller hur vad det där?
2. Fixar musik och texter till några kända band
3. Är döende.
4. Är sin chef, för att två minuter senare vara sig själv igen

Melissa kan ha varit en lögn, en sån där konstig lögn för att dölja något annat, någon annan han har kontakt med, eller flera andra flickor?
Citera
2024-02-03, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Är han hjärttransplanterad så borde han inte hängts ut.Det är en operation som tar mycket hårt på kroppen och risken för allvarliga komplikationer är hög.
Testa byta ut ”hängts ut” mot ”sexchattat med barn” kanske?
Citera
2024-02-03, 16:56
Medlem
timpanis avatar
I konfrontationsvideon med #362 – när han först tar upp sin dödliga sjukdom och säger "Jag kommer dö snart" (vid 03.33) – så rycker han till i ansiktet. Detta är en tydlig indikation på att han just ljugit. Fråga vilken duktig pokerspelare som helst.

Så sluta tro på att han verkligen är döende. Det är garanterat inte sant.

Och om han nu verkligen hade haft bara en kort tid kvar i livet, så hade han berättat för Sara exakt hur lång tid läkaren sagt, och även berättat detaljer om sjukdomen. Så desperat är han ju.

Men han är medvetet vag kring detta, eftersom han tänker att det är lättare att komma undan med sin lögn ju färre detaljer han ger Sara.
Citera
2024-02-03, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
#362 är ju den sjukaste konfrontationen hittills.

100% suicid där kommande veckan.

Det tror jag inte. Han är på tok för störd för det. Han är kränkt nu och filar på sin hämnd. Han kommer parallell att trappa upp sitt sexsökande med barn och göra det ännu sjukare.
Citera
2024-02-03, 17:04
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag spelade upp Hank-videon för en kompis igår som aldrig sett det, men tror definitivt jag sabbade hans upplevelse lite eftersom jag garvade hela tiden och skulle pausa var 5e sekund för att påpeka grejer. ”HAHHA hörde du vad han sa?? Jag går här runt Hahahhaaha” osv osv.
Men jag sa åt honom att kolla det i lugn och ro nån gång utan en störig kommentator bredvid sig.
Det kallar jag en riktig vän, det!

Han får tacka dig senare. Du har ju liksom välsignat honom, även om han kanske inte är medveten om det just nu.
Citera
2024-02-03, 17:08
Medlem
timpanis avatar
Gädda #362 gör ju verkligen allt för att förhindra att han blir uthängd. Oavsett om det är sant eller inte:

– Just det! Mina gamla ärr! Dom kan jag berätta om, och till och med visa upp för Sara om det kommer till kritan. Det kommer ju uppfattas som ett klockrent bevis på att jag är dödssjuk! Ärren är mitt "get of jail free"-card!

Det hade varit kul om han i stället hade sagt:

– Men ni kan inte publicera det här! Jag ska ju ut på världsturné med Ghost nästa vecka. Det är omöjligt för dom att hitta en gitarrist av min kaliber på så kort varsel! Tänk på alla besvikna Ghost-fans som inte får se sitt favoritband spela!
Senast redigerad av timpani 2024-02-03 kl. 17:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in