Citat:
Ursprungligen postat av
Inta-msinoiS
Bara för att man är dödligt sjuk (enligt peddots egna utsago) så ska saker och ting bli lagligt bara för det?
Det är väl bara bra att denna stoppas? Eller ska han kunna fortsätta med att försöka våldta barn bara för han påstår sig ha cancer? Hur funkar din logik egentligen?
Själv har jag gamla operationsärr som fortfarande syns väldigt tydligt (nyligen), inte fan bevisar det någonting. Hoppas denna gädda hinner dö innan han hinner förgripa sig på något barn. Skönt avslut ändå, vetskapen att man ev snart ska dö och hela Sveriges befolkning får veta vad han försöker göra sista tiden av sitt liv. Den ångesten alltså!
Håller med.
Själv fick jag hjärtproblem när jag var 20år, läkarna sa att mitt hjärta förmodligen skulle klara högst 5år, och att jag skulle förlika mig med tanken.
Hade jag då kunnat råna banker, mörda människor, våldta och köra rattfull? ”Det är ju synd om mig”…
Idag är jag 45år ska tilläggas.
Kan säga så.. att är han INTE dödssjuk så hoppas jag ännu mer att något hemskt inträffar honom, exempelvis att en dödssjuk bög drar in honom i ett buskage…