2024-02-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Och alla operationsärr han har över hela överkroppen? Till och med fått bröstkorgen uppsågad. Du tycker inte att det är en indikation på något?

Han är chockad och desperat... Sara sitter på makten att låta bli att hänga ut honom. Hon njuter av det för övrigt. Desperata människor gör desperata saker.

Jösses... Patrik Stjärna är smartare än du är...

Bara för att man är dödligt sjuk (enligt peddots egna utsago för att slippa bli uthängd) så ska saker och ting bli lagligt bara för det?

Det är väl bara bra att denna stoppas? Eller ska han kunna fortsätta med att försöka våldta barn bara för han påstår sig ha cancer? Hur funkar din logik egentligen?

Själv har jag gamla operationsärr som fortfarande syns väldigt tydligt som om det vore nyligen, inte fan bevisar det någonting. Hoppas denna gädda hinner dö innan han hinner förgripa sig på något barn. Skönt avslut ändå, vetskapen att man ev snart ska dö och hela Sveriges befolkning får veta vad han försöker göra sista tiden av sitt liv. Den ångesten alltså!
Senast redigerad av Inta-msinoiS 2024-02-03 kl. 11:53.
Citera
2024-02-03, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Bara för att man är dödligt sjuk (enligt peddots egna utsago) så ska saker och ting bli lagligt bara för det?

Det är väl bara bra att denna stoppas? Eller ska han kunna fortsätta med att försöka våldta barn bara för han påstår sig ha cancer? Hur funkar din logik egentligen?

Själv har jag gamla operationsärr som fortfarande syns väldigt tydligt (nyligen), inte fan bevisar det någonting. Hoppas denna gädda hinner dö innan han hinner förgripa sig på något barn. Skönt avslut ändå, vetskapen att man ev snart ska dö och hela Sveriges befolkning får veta vad han försöker göra sista tiden av sitt liv. Den ångesten alltså!

Håller med.
Själv fick jag hjärtproblem när jag var 20år, läkarna sa att mitt hjärta förmodligen skulle klara högst 5år, och att jag skulle förlika mig med tanken.
Hade jag då kunnat råna banker, mörda människor, våldta och köra rattfull? ”Det är ju synd om mig”…

Idag är jag 45år ska tilläggas.

Kan säga så.. att är han INTE dödssjuk så hoppas jag ännu mer att något hemskt inträffar honom, exempelvis att en dödssjuk bög drar in honom i ett buskage…
Citera
2024-02-03, 11:57
Medlem
#362 skriver ju även att han är på jobbresor etc, inte orkar man väl syssla med sånt när man är döende? 🤔

Tror han ljuger om alltifrån gruppsex på nyår till musik och dödlig sjukdom. Han manipulerar.
Citera
2024-02-03, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Nä, precis. Jag hittade inte heller nånting på honom i musikväg. Starkt jobbat att "fuska en del på gitarr" och lira med Ghost! Om man nu ska gädda sig och vara äcklig på nätet kan man väl ändå låta bli att dra andra stackars människor i smutsen genom att associera sig med dem. Jävla nolla. #362

Han arbetar med arbetslösa musiker och kulturarbetare, tror inte Ghost matchar in där.. 😂
Citera
2024-02-03, 12:02
Medlem
#362 ordsallad

Gäddan lever alltså i en etta på 37kvm tillsammans med sambo och dennes son ibland?
Nu är jag inte från Stockholm, men är det vanligt att människor med ordnad inkomst lever så trångbott när man inte bor ensam?
Citera
2024-02-03, 12:03
Medlem
Neatlesss avatar
#351 ger sig inte utan nu har han lagt upp jävligt tveksamt material på Instagram. Vad han säger är en 8 år gammal video på ett par barn i en säng som "sover". Jag tycker de ser drogade ut.
Citera
2024-02-03, 12:11
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#362 skriver ju även att han är på jobbresor etc, inte orkar man väl syssla med sånt när man är döende? 🤔

Tror han ljuger om alltifrån gruppsex på nyår till musik och dödlig sjukdom. Han manipulerar.

Det är så mycket som inte går ihop. Och varför i helvete ljuger man om gruppsex på nyårsafton när man vill nätcharma? Visst, man ju fattar att han försöker spela häftig låtskrivare och studiomusiker inför ett barn. Men den här gruppsexgrejen? Wtf? #362

Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Han arbetar med arbetslösa musiker och kulturarbetare, tror inte Ghost matchar in där.. 😂

Näe, det är ju knappast några han har träffat på i jobbsammahang.

Men så sjukt pinsamt allting. Det är ju många gäddor som ljuger om/är svävande kring sitt yrke och det man ju förstå. Men just det här med att associera sig med kända personer har jag inte sett förut. Åtminstone inte som jag kan minnas. Barnet visste ju dessutom ens inte vilka det var. Hur i hela friden tänkte han?! #362
Citera
2024-02-03, 12:28
Avslutad
#362 -Ordsallad

Vet från säker källa att 362 inte är döende.
Han är hjärttransplanterad vilket syns på bilderna.

Han har påstått att han och frun inte har något sexliv. Ändå försöker han styra knullräff med horor tillsammans med frugan han påstår är bisexuell.
Vet dock inte om frun är med på det.
Citera
2024-02-03, 12:42
Medlem
Akeliuss avatar
Är han hjärttransplanterad så borde han inte hängts ut.Det är en operation som tar mycket hårt på kroppen och risken för allvarliga komplikationer är hög.Den stress som en uthängning utgör kan vara direkt dödlig för en sådan person. Det betyder inte att det han håller på med är ursäktat.Ser att han varit/är tränare för ett fotbollslag för 2009 årskull.Kan ju undra varför han sökt sig till det uppdraget..
Citera
2024-02-03, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
#362 -Ordsallad

Vet från säker källa att 362 inte är döende.
Han är hjärttransplanterad vilket syns på bilderna.

Han har påstått att han och frun inte har något sexliv. Ändå försöker han styra knullräff med horor tillsammans med frugan han påstår är bisexuell.
Vet dock inte om frun är med på det.

Om det stämmer kan det verkligen vara så att han tänkte ut allt i förväg att: "Chattar jag med dumpen så kan jag skicka lite bilder på ärren. Skulle det nu vara dem vid träff, kanske de inte publicerar om jag påstår att jag är cancersjuk och snart skall dö".

I så fall är han jävligt manipulativ. Sällan jag önskar någon det, men hoppas han verkligen får cancer. Undrar om han har riktiga offer efter allt hans gedigna arbete med ungdomar.
Citera
2024-02-03, 12:48
Medlem
Pinoputchins avatar
Napp #362 Ordsalladen, spektakulär konfrontation på ett sätt. Sara är obevklig, men visst om man ska vara rättvis och kategorisk så borde han inte vara något undantag beträffande publicering. Sedan har man ju inte en aning om han talar sanning. Jaja..
Dagen kommer nog då en gädda erbjuder stora pengar för att Dumpen ska hålla käft.
Senast redigerad av Pinoputchin 2024-02-03 kl. 12:50.
Citera
2024-02-03, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Är han hjärttransplanterad så borde han inte hängts ut.Det är en operation som tar mycket hårt på kroppen och risken för allvarliga komplikationer är hög.Den stress som en uthängning utgör kan vara direkt dödlig för en sådan person. Det betyder inte att det han håller på med är ursäktat.Ser att han varit/är tränare för ett fotbollslag för 2009 årskull.Kan ju undra varför han sökt sig till det uppdraget..

Varför inte? Fråntar det hans ansvar från saker han själv orsakat? Han kanske skulle ha hållit sig undan barn från första början och inte utsätta sig för risken med att bli uthängd om det är så farligt.

Han förstod riskerna men gjorde det ändå, då får han ta konsekvenserna av sitt egna agerande.

Vissa alltså...
Senast redigerad av Inta-msinoiS 2024-02-03 kl. 12:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in