Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Hoppsan, nu kommer du få skit. Jag tog upp detta rätt tidigt när dessa screenshots dök upp på div konversationer. Chrippa har överlämnat allt till Anjo som cashar in storkovan på klipp och klistra. Jag har inte sett att något sms varit synligt med datum vilket skulle vara nytillverkat om man säger. Jag menar knappa in valfritt avsändarnamn innan man skickar ett sms till Anjo så kan det ju se ut som om det kommer från Linnea. Inget bevis
Ävem om det är synligt med datum kan vem som helst som är duktig på att skapa digitala bilder, eller inte ens duktig, bara kunnig inom enkla bildhanteringsprogram eller sajter lätt skapa fake-sms eller sms skickade med nummer etc från sajter som genererar SMS från ett visst nummer du väljer att skriva in så inte en som det skulle vara nummer, datum, och inspelat så att man såg det hade det fungerat som bevis.
Att det ska fungera som bevis kräver att man kan bevisa att ingen kan fejka bilden.
Att just fejka en bild som endast är texbaserad gör att man endast behöver font, storlek på texten samt rätt färger för att skapa en kopia.
Men som jag skrev tidigare, de som blir manipulerade av ANJO är farliga.. just pga att enkel manipulation kontrollerar deras hjärnor.
Det är hur lätt som helst att skapa ett screenshot på en konvarstion mellan två personer här i FB-tråden där de säger motsatta saker till vad de egentligen tycker, samt lägga till förtal etc hur de hatar sig sjävla ba bla whatever..
skulle se exakt likadant ut som de screenshots de ser som "bevis" så tekniskt sett kan man ju påstå att de skulle erkänna att de har bevis på att de själva sagt saker de aldrig skrivit om ngn gör ett fake-screekshot.. men ingen idé att ens börja där. Du kan inte få personer att börja tänka i andra banor.
En person som är manipulerad förstår det inte själv, hade så fallet varit hade denna inte fallit för lögnerna från början.