Citat:
Åter igen så nämns pedofili när det handlar om Jockiboi och hans allierade aparmé...Vart har du belägg för att Annahit är köpt? Eller även detta är rena spekulationer?
Du menar videon där Linnea läser från ett uruselt manus? Jag har sett det, ja! Finns överhuvudtaget inget bevis eller något som tyder på att hon har varit utsatt.
Ja du har rätt, Chrippa har ”vunnit” på en rejäl k.o och det viktigaste av allt är att varna andra män för Linnea. Dumpen i all ära men detta Anjo, Chrippa och Rask gjort är ovärdeligt och så viktigt för att få stopp på en så ond människa som Linnea.
Förstår fortfarande inte Linnea blev influenser och om hon har blivit utsatt för det hon spridit - borde hon inte bearbeta sin trauma och inte göra ett desperat försök att bli relevant influenser? Det är så pinsamt och snacka om att tala emot sig själva..
Du menar videon där Linnea läser från ett uruselt manus? Jag har sett det, ja! Finns överhuvudtaget inget bevis eller något som tyder på att hon har varit utsatt.
Ja du har rätt, Chrippa har ”vunnit” på en rejäl k.o och det viktigaste av allt är att varna andra män för Linnea. Dumpen i all ära men detta Anjo, Chrippa och Rask gjort är ovärdeligt och så viktigt för att få stopp på en så ond människa som Linnea.
Förstår fortfarande inte Linnea blev influenser och om hon har blivit utsatt för det hon spridit - borde hon inte bearbeta sin trauma och inte göra ett desperat försök att bli relevant influenser? Det är så pinsamt och snacka om att tala emot sig själva..
Hur kan det komma sig?
Snälla du, Linnéa beskrev kortfattat vad hon utsatts för, den långa versionen är nog så fasansfull att det är svårt att ta in den grymhet och ondska som Christofer, Jockiboi, Anjo, Gustav, Rask, Cluee mfl utsatt henne för.
Inte ens kvinnorna har ställt upp för Linnéa, av rädsla för att själva kastas under bussen.. det säger en hel del..
Vad tycker du själv om det drama som boisen styrt upp gemensamt och i samförstånd?
"Mendurå eller hon ä psyk", håller inte i rätten.
Jag tycker synd om dig.
Förresten, Linnea är inte en influencer, Chrippa ville att hon skulle exponeras, för att han skulle kunna spegla sig i glansen som det gubbsjuka vider han är.
Såg du Julias lajv? Jag hann inte se så mycket, men det jag såg gjorde fysiskt ont.
Christofer är inte värd någonting annat än ett långt straff