2024-02-02, 00:40
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
I Riksdagen minsann, Martin Melin minsann. https://www.instagram.com/reel/C20EVx-ikgO/?utm_source=ig_web_copy_link Nu händer det saker minsan.
Det går år rätt håll. Heja.
Citera
2024-02-02, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Nej det tycker jag inte, hur menar du? Sara är inte en millimeter ifrån sitt mål om att söka efter barn i sexuellt ska straffas enligt lagen. Nej du tanten det har inte införts. Alla tycker det ja och om Jimmie boy hejar på så det hjälper inget.

Gubben Robinson-Martin är helt plötsligt liberal-politiker, han bromsade vid L lite skitnödigt ifall han ev skulle behöva komma tillbaka till polisen (en liten brasklapp där utplacerad).

Visst han gör lite gött men han är för gammal för kändisfester. Gubbarna Patrik och Martin är ute - sorry! Före kön på Spy bar idag - glöm det.

Dumpen bör åka utomlands igen t ex USA!
Senast redigerad av Gipsy-tears 2024-02-02 kl. 01:55.
Citera
2024-02-02, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iiimpossible
Jag ser inre problemet i detta? Du ska inte sex chatta med barn heller? Eller tycker du att ser är fullt normalt?
Nej, det är inte normalt att ha sexuella känslor riktade mot barn, ej heller att sexchatta med barn.
Jag ifrågasätter inte det. Jag poängterade att dumpen inte längre handlar enbart om de som avtalat träff utan om att exponera människor som sexchattar.
Dumpen får hänga ut vem fan de vill så länge de har lagen på sin sida. Vad man sedan tycker om det är en helt annan sak.
Citera
2024-02-02, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swolenballs
Så du tycker att det är stor skillnad på pedofiler som inte begår fysiska övergrepp jämfört med dom som sitter och runkar på omegle för småbarn ?

Jag ser dom som samma pack
Min åsikt är iofs inte viktig i sammanhanget. Men ja, jag anser att det finns grader i helvetet när det gäller begreppet "övergrepp". Dumpen anser uppenbarligen att det inte gör det.
Gällande begreppet "pedofil" så är det ett ganska väl avgränsat diagnostiskt område. Där inser jag dock att ditt användande av ordet innefattar en långt bredare skara av avvikande beteenden än vad psykiatrin anser.
Citera
2024-02-02, 17:53
Bannlyst
Finns det något fall där Dumpen blivit angripna av "en gädda"?
De flesta står bara där och låter sig intervjuas helt frivilligt.
Citera
2024-02-02, 18:14
Medlem
VillageOblivias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcconney

Patrik åkte på en smäll vid konfrontationen med #210:

https://dumpen.se/2023/04/04/valdsam-expolis-vill-se-om-han-klickar-napp-209-stockholm/
Citera
2024-02-02, 23:42
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcconney

Finns flera fall
Förrutom polisen i Sthlm så har du mannen som angrep Sara
https://dumpen.se/2022/10/28/pappagaddan-slass-napp-159-kalmar/

Sen har du mannen som körde på Sara med bilen
https://dumpen.se/2023/12/06/gaddn-furious-napp-322-goteborg/

Men det har som tur är int vart några skador av allvarligare slag än
Citera
2024-02-03, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Du har ju bristande intellekt om du menar att Robinson-polisen som är ökänd för att inte vara vidare vass och som endast kör ett populistiskt race skulle vara drivande i något.
Citera
2024-02-03, 00:56
Medlem
Står 100% på Dumpens sida i deras gärning, men det finns ju något med både Saras och Patriks livets-hårda-skola-aura som gör att man får lite känslan av när nån kåkfarare varit i så många rättegångar att man liksom lärt sig de svåra orden och jargongen utan att ha något underbyggande. Ungefär som när deltagarna i Sveriges Mästerkock jiddrar som att "sätta smakerna" för det har man hört att man ska säga i det programmet. Eller när tuffingarna i Kanal 5:s Tunnelbanan ska "säkerställa" saker hit och dit.

Det gör ju att när man som i klipp #362 snackar om "policy" och såna saker, så känns det lite oseriöst. Nog kan man väl ha skrivit ner i policy nånstans, men det kan ju inte vara något som är hugget i sten.
Citera
2024-02-03, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Du har ju bristande intellekt om du menar att Robinson-polisen som är ökänd för att inte vara vidare vass och som endast kör ett populistiskt race skulle vara drivande i något.
Lyssnade du klart på klippet?
Citera
2024-02-03, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Lyssnade du klart på klippet?

Lyssnade på delar av det.
Robinson-dårens brist på intellekt är sedan tidigare bekräftat.
Citera
2024-02-03, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Finns flera fall
Förrutom polisen i Sthlm så har du mannen som angrep Sara
https://dumpen.se/2022/10/28/pappagaddan-slass-napp-159-kalmar/

Sen har du mannen som körde på Sara med bilen
https://dumpen.se/2023/12/06/gaddn-furious-napp-322-goteborg/

Men det har som tur är int vart några skador av allvarligare slag än

Vad patetisk Sara är egentligen. Hänger kvar i bilen när någon kör, vilken satkäring. Hade det varit jag som hade fått livet förstört så hade jag bara kört rakt över henne utan dåligt samvete. Faktum är att jag tror att hon har med onska än någon av ” gäddorna ”

Rest hade de tänkt och göra något omoraliskt. Fast de flesta hade som avsikt att göra det förutsatt att tjejen eller killen var med på det hela. Det här med dumpen grundar sig i feminism. Oskyldiga barn försöker de inte rädda, dessa oskyldiga barn har dessutom redan sexuellt umgänge. Uppenbarligen är de redo för att ha det, att de inte skulle vara med någon äldre är skitsnack.

Det är bara samhällets avsky emot förstår åldersskillnader på människor som driver sektmedlemmarna i dumpen. Lite som när man hade häxbränning. Det är på samma nivå, folk bara gillar att hata och väljer ut grupper som de vet är okej att göra det på
Senast redigerad av Relaxandtakeiteasy 2024-02-03 kl. 01:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in