Citat:
Ursprungligen postat av
biello
Åh, du gav samma svar som Google! Ja jag är säker på att de inte kommer testa PEth. Transportstyrelsen kräver inte peth. Vilket också framgår av google. Jag jobbar dock på sjukhus så jag tog ett peth på eget initiativ, för 1.5månader sen var det under referensvärdet.
Ja VC kan säkert hjälpa mig! Nu har jag ju varit på behandlingshem inkl. öppenvård i ett års tid. Så vc har säkert några knep som hjälper bättre.. Återigen så bad jag inte om hjälp i denna tråd. Jag vill veta vad som är troligt att provet visar. Men som vanligt är det bara en massa gissningar basserat på google.
Mitt drickande blir inte värre utan går i rask takt neråt mot noll. Som sagt de har aldrig sett mig onykter och så kommer det förbli.
Men om du redan har googlat så vet du ju att ingen kan komma med ett definitivt svar om hur testerna kommer att utfalla för dig. Du kan få anekdoter här vilket inte säger särskilt mycket när det rör sig om så osäkra tester som GT och CDT så det mest rimliga är att utgå från testinformationen som bygger på resultat från stora mängder individer. Du frågar efter sannolikhet att testa negativt, det kan ingen svara på men uppenbarligen finns det en risk att du kommer testa positivt iom att du supit så mycket 10 dagar innan provet.
Såvida ungarna inte är jättesmå så vet dom garanterat att du har problem med spriten.