Citat:

Ursprungligen postat av 
biello

Åh, du gav samma svar som Google! Ja jag är säker på att de inte kommer testa PEth. Transportstyrelsen kräver inte peth. Vilket också framgår av google. Jag jobbar dock på sjukhus så jag tog ett peth på eget initiativ,  för 1.5månader sen var det under referensvärdet. 
Ja VC kan säkert hjälpa mig! Nu har jag ju varit på behandlingshem inkl. öppenvård i ett års tid. Så vc har säkert några knep som hjälper bättre.. Återigen så bad jag inte om hjälp i denna tråd. Jag vill veta vad som är troligt att provet visar. Men som vanligt är det bara en massa gissningar basserat på google.
Mitt drickande blir inte värre utan går i rask takt neråt mot noll. Som sagt de har aldrig sett mig onykter och så kommer det förbli.

Anledningen att folk hackar på dig är att du blir så defensiv och otrevlig när folk ställer fullt berättigade frågor.
Du häver ur dig hur du dricker extrema mängder alkohol och nojar om vad testerna ska visa när du gjort det. Det är ju dumheter och 5-åringsnivå på det, självklart reagerar andra.
Såhär ser dina frågor ut för mig:
"Förra veckan drack jag 3000 liter ren sprit, vad kommer testerna att visa? VAVAVA? Jag är ren, visar ingenting fast jag drack 38 helrör 4 timmar innan testet, asså är det ingen här som kan något eller? VAVAVA? Det är för körkort, jag tycker uppenbarligen att jag ska ha ett sådant fast jag dricker som en rysk parkbänksalkoholist på steroider 364 av 365 dagar om året och den som påpekar något om detta ÄR DUM OCH SKA BARA HÅLLA KÄFTEN! FATTAR NI? VAVAVA?"
Slutligen: Det här tramset om att dina barn inte förstår att du är en alkoholist kan du bara fetglömma direkt. Är de över 5 år gamla, så har de redan sedan länge förstått att det är något fel på dig.