2024-01-05, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chickienuggie
Hej, jag hittade en Xanor 0,25 mg upjohn, står upjohn 29 på den, Ser vit ut men är garanterat 10+ år gammal så kan ha varit en annan färg, ser rosa nyanser på den. Har ej tagit ut ur "förpackningen" (är endast en del av hela kartan) så är osäker men ser ut som att den kan vara delad om man kollar uppifrån (alltså på sidan som ej visas).

Är det farligt att ta sådant gammal piller? Kan vara så att den är 20+ år gammal också..
Hur ycket ska jag ta för att få ett behaligt rus? Jag är noob på benso, har tagit en del förr i tiden men var sporadiskt.

Tacksam för svar!
Det värsta som kan hända är att de har tappat i potens och i sämsta fall är verkningslösa.
Citera
2024-01-13, 20:13
Medlem
har ej tolerans för benzo använt en del flera år sedan och små mängder enstaka tillfällen senare , dock hög alkohol tolerans dricker (dagligen) ,skippade iaf alk idag och köpte en karta blå,tar max dos omperazol dagligen och tog ännu mer idag även köpte grapefruktjuice som de snackas om kan boosta också , nu under dagen inom 4-5 timmar ,intagit 5-6 st 1mg av dem och efter nu väntat en timme eller 2 knr inget och snackat me polare e varken flummig eller något avikande ,drack nyligen 2 mellan öl nu med , sista ja tog la ja under tungan smakade först inte mycket i början sedam något kemisk smak tveksamnt om de va ngn beska svårt avgöra , kan detta vara fake ....kan ja börja dricka starköl men blir ett spar stycken då tänkte för andning om de nu äkta och är underviktig, snabba svar tack
Citera
2024-01-15, 07:38
Medlem
Har sedan några år tbx alltid haft Alpro tillgängligt hemma för "vid behov", köptes såklart till att ha för o somna efter typ MDMA osv men. Hade Iktorovil innan men insåg att jag blev "konstig" dagen efter på det på jobbet, sån jävla halveringstid.

Anyway, har blivit rätt mycket "vid behov" på sistone pga stress på jobb, första gången jag kan säga att jag inte minns när jag sov utan det sist.

Tar som regel en halv tablett, maximalt en hel innan sömn (tror det är 1mg(?)).

Doseringsmässigt så vet jag ju att det är lågt relativt sätt vad folk skriver här.

Men finns det nån slags need för "taper off" på så låga doser eller är det bara mentalt mitt beroende sitter att jag "behöver det för o kunna somna"?
Citera
2024-01-16, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdhdMan123
Har sedan några år tbx alltid haft Alpro tillgängligt hemma för "vid behov", köptes såklart till att ha för o somna efter typ MDMA osv men. Hade Iktorovil innan men insåg att jag blev "konstig" dagen efter på det på jobbet, sån jävla halveringstid.

Anyway, har blivit rätt mycket "vid behov" på sistone pga stress på jobb, första gången jag kan säga att jag inte minns när jag sov utan det sist.

Tar som regel en halv tablett, maximalt en hel innan sömn (tror det är 1mg(?)).

Doseringsmässigt så vet jag ju att det är lågt relativt sätt vad folk skriver här.

Men finns det nån slags need för "taper off" på så låga doser eller är det bara mentalt mitt beroende sitter att jag "behöver det för o kunna somna"?

Jag har faktiskt ingen aning men har du kommer så lågt lär det mest vara dålig sömn och att ligger o tänker"om jag nu bara hade en". Vad är apro för något? Alprazolam?

Dem har jag en del av och använder mig av dem vid behov. Håller man sig bara till en så tror inte folk att man är full iallafall. MDMA, skulle man haft nu 😂 Har testat de mesta man fastnat på det värsta haha. Har du lust att fortsätta snacka skit och stötta o ett annat forum. Typ WhatsApp eller vad de heter blir lättare tycker jag men annars fortsätter vi här. Och jag menar de, inte så att jag kommer börja ragga och skicka dickpixs men för mig tar det tid att skriva här.. men men ta hand om dig så hörs vi
Citera
2024-01-16, 17:53
Medlem
Folketstempels avatar
Problemet är att det är för billigt att köpa en påse 200 st blåbär via nätet för en 300:- ungefär när man växlar och flytta kryptovalutan.

Problemet som jag fick en insikt av:
Benzo ger egentligen ingen kick som annat knark, utan det gör att man tror att man behöver mer hela tiden då inget hände när man tog de förra typ.

En dag så är de slut och man drabbas av en torka på leveranser och pengar kanske och helt plötsligt så får man en abstinens och avtändning man kanske inte räknat med om man aldrig kört hårt på dem förut. Självmord kändes väldigt rätt plötsligt, fast jag aldrig haft sådana tankar tidigare i livet.

Jag valde bort all benzo i livet då det är vägen till att verkligen lida av ångest och fysiska stressyndrom som man självmedicinerade mot från första början, fast då var man helt frisk i jämförelse till att sluta med skiten.
Hur orkar ni ens att lida av ett beroende av benzoskit?
Citera
2024-01-27, 19:11
Medlem
KringExs avatar
Ni som är fysiskt beroende av Alprazolam, hur lång tid tar det innan ni blir abstinenta?
Varför jag frågar är för att jag vill jämföra med mig när jag var beroende. Det tog nästan 3 dygn innan det slog igång för mig😅
Citera
2024-01-30, 11:13
Medlem
Ska träffa en brud. Har missbrukat oxy och alkohol, inget beroende men har lite ångest i sociala situationer utan. Ifall jag tar 1 Ksalol innan, kommer jag vara mer chill utan att det märks? Har tolerans till alkohol och oxy men inte tagit benzo på länge. Hon får inte märka
Citera
2024-01-30, 12:00
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DUNDERKUR
Ska träffa en brud. Har missbrukat oxy och alkohol, inget beroende men har lite ångest i sociala situationer utan. Ifall jag tar 1 Ksalol innan, kommer jag vara mer chill utan att det märks? Har tolerans till alkohol och oxy men inte tagit benzo på länge. Hon får inte märka

Svårt att säga. Vad väger du? Vad är det för dosering på tabletten?

Min gissning är att det inte kommer att märkas annat än att du kanske upplevs som extra social, pratglad och extrovert, medan du normalt sett är mer tillbakadragen. Men att vara borta och frånvarande ser jag som en låg risk.
Citera
2024-01-30, 14:23
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DUNDERKUR

Extremt svårt att säga. Tycker alla reagerar så olika på alprazolam. Har vänner som kan ta några mg utan att det märks samtidigt som jag känner mig fluddrad på något enstaka mg. Sen just Ksalol varierar så mycket i dosering då det i princip inte finns äkta utan produceras av svarta marknaden.

Summa summarum tror jag inte det är någon fara med en Ksalol, Ta en redan nu och se hur du känner? De har kort halveringstid. Eller börja med en halv och återdosera om effekt uteblir.
Citera
2024-01-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbolexan
Extremt svårt att säga. Tycker alla reagerar så olika på alprazolam. Har vänner som kan ta några mg utan att det märks samtidigt som jag känner mig fluddrad på något enstaka mg. Sen just Ksalol varierar så mycket i dosering då det i princip inte finns äkta utan produceras av svarta marknaden.

Summa summarum tror jag inte det är någon fara med en Ksalol, Ta en redan nu och se hur du känner? De har kort halveringstid. Eller börja med en halv och återdosera om effekt uteblir.
Har tagit jävligt mke Ksalol i mina dagar men de va länge sen. Minns att jag aldrig tog en minst 2 för kände inget på 1 men kanske blev lugnare i sociala situationer minns inte
Citera
2024-02-01, 18:47
Medlem
litenbokstavs avatar
hur fan kommer det sig att hela min kropp börja klia efter min nya batch? tog 2 imorse och fick klåda samt utslag överallt

tänkte att jag övertänker och testar igen senare, tog en nu vid 18 tiden får samma symptom?
Citera
2024-02-02, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
hur fan kommer det sig att hela min kropp börja klia efter min nya batch? tog 2 imorse och fick klåda samt utslag överallt

tänkte att jag övertänker och testar igen senare, tog en nu vid 18 tiden får samma symptom?
ohhh lord då är jag inte ensam fick klåda överallt och rätt mycket utslag dags o sluta med dessa blåa vetifan vad för skit där är i dom längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in