Citat:
Ursprungligen postat av
AdhdMan123
Har sedan några år tbx alltid haft Alpro tillgängligt hemma för "vid behov", köptes såklart till att ha för o somna efter typ MDMA osv men. Hade Iktorovil innan men insåg att jag blev "konstig" dagen efter på det på jobbet, sån jävla halveringstid.
Anyway, har blivit rätt mycket "vid behov" på sistone pga stress på jobb, första gången jag kan säga att jag inte minns när jag sov utan det sist.
Tar som regel en halv tablett, maximalt en hel innan sömn (tror det är 1mg(?)).
Doseringsmässigt så vet jag ju att det är lågt relativt sätt vad folk skriver här.
Men finns det nån slags need för "taper off" på så låga doser eller är det bara mentalt mitt beroende sitter att jag "behöver det för o kunna somna"?
Jag har faktiskt ingen aning men har du kommer så lågt lär det mest vara dålig sömn och att ligger o tänker"om jag nu bara hade en". Vad är apro för något? Alprazolam?
Dem har jag en del av och använder mig av dem vid behov. Håller man sig bara till en så tror inte folk att man är full iallafall. MDMA, skulle man haft nu 😂 Har testat de mesta man fastnat på det värsta haha. Har du lust att fortsätta snacka skit och stötta o ett annat forum. Typ WhatsApp eller vad de heter blir lättare tycker jag men annars fortsätter vi här. Och jag menar de, inte så att jag kommer börja ragga och skicka dickpixs men för mig tar det tid att skriva här.. men men ta hand om dig så hörs vi