Citat:
Ursprungligen postat av
Neroxx
Jag håller absolut inte på Liverpool men att anse att det två klara Chelseastraffar är att ljuga, ena (som jag antar du pratar om) är en rejäl filming om inte annat och borde resulterat i gult kort. Trodde först att Jotas var en filmning med (eftersom han har de tendenserna) men efter reprisen så fick jag se mig överbevisad. Den andra vet i tusan vad du menar dock, kan inte minnas att det var en solklar som du vill få det till (låter snarare som det är ditt hat mot Liverpool som lyser igen än en korrekt anlays).
Trodde faktiskt att Chelsea skulle bjuda upp till ett betydligt större motstånd, men det var ren och skär överkörning och siffrorna är till och med i underkant till hur mycket chanser pool hade.
Angående erat möten på söndag säger jag att Arsenal är en liten favorit med tanke på hemmaplan, Arsenal har ju ett av ligans bästa hemmaform. Pool på sin sida har ett av ligans bästa bortform (inte förlorat på bortplan) så det är upplagt för ett bra match (luktar kryss?).
Well, det beror väl på vad ögat ser. Men jag menar iaf att Liverpool kom billigt undan från de två incidenterna. Och nej, det handlar inte om att jag "hatar" Liverpool.
Ja, Chelsea var riktigt, riktigt kassa. Men de är inte mkt bättre än såhär.
Det blir såklart tufft mot Liverpool. Men precis som du skriver, så är vi knappa favoriter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crucial
Sorry för besserwisser-fasoner men det blir fel när ni kallar Liverpool för Pool.
Det är Blackpool i England som kallas för Pool.
Haha, exakt. Har inte hört en enda engelskman kalla Liverpool för "pool", däremot så är pool det vanligaste smeknamnet för Blackpool i UK.