Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Det du pratar om är confirmation bias. Jag håller på att försöka lära min sexåring om det begreppet, vill du att jag ger det ett försök med dig också?
Ser fram emot mötet på söndag! Förhoppningsvis kan Arsenalfansen skapa lite inramning så the traveling kop slipper göra allt arbete själv.
Matchen känns öppen, Arsenal imponerar fortfarande, frågetecken för målskyttet.
Liverpool verkar snarare ha fått en nytändning efter att Klopp berättade att han ska avgå, man verkar beslutsamma att göra något av hans sista säsong.
Tror det blir ett jävla drag på matchen och att det slutar oavgjort, 3-3

Handlar öht inte om "confirmation bias". Och tack så hemskt mkt för den varma omtänksamheten, men jag har lärt upp mina två söner på 24 och 21 år att de ska vara ärliga och rakryggade av sig.
Det kommer onekligen att bli en "battle" på Emirates till söndag. Men som jag skrev tidigare, så kommer vi att vinna matchen om vi bara spelar som vi gjorde mot Liverpool i de två senaste möterna, samtidigt som vi förbättrar avslutten ett hakk eller två. Vi var närmast vinsten mot de i bortamötet på Anfield, och Liverpool kom inget vart i cupmatchen innan vi öppnade ytorna mot slutet. Vi är favoriter, och jag tror att Liverpool kommer åka hem med 0 poäng. Dock så tror jag inte på ngn walkover.
BTW, Gooners dominerar alltid stämningen på Emirates, cupmatchen mot Liverpool nu senast var mer av ett engångs tillfälle.
Citat:
Ursprungligen postat av
BarnsligaBengt
”Till” söndag?
Nu när Klopp avgår kommer spelarna göra allt för att ge honom en bra avslutning. Det här kommer sluta med ligaguld eller som sämst tvåa bakom City. Arsenal är bara statister i det här titelracet.
Ja, till söndag.
Spelar ingen roll. Samtliga av AFCs spelare är villiga till att gå genom en dörr för Arteta. Och om du avfärdar Arsenal ifrån bataljen om titeln, så kommer du verkligen att ångra dig. Men bara kör på, jag älskar det så oändligt mkt när alla ni sofftränare tar och underskattar The Gunners. Keep it going!