Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Det blir väldigt intressant att följa hur det kommer att bli med förskolan, och ännu mer när skolplikten kickar igång.
Hur ska det fungera med alla resor?
Var kommer Julia in i bilden? Har hon avsagt sig allt ansvar för dottern?
Hon är MINST lika skyldig till hur illa skött Chloe är.
Absolut är båda föräldrar lika ansvariga. Jag har noll förståelse för deras föräldraskap och hur de hanterar situationer. De kommer först och barnet sist. Lite som när Anjo berättade sin prioritetsordning. Barnen kommer på första, andra och tredje plats och Lisen kommer fyra. Barnen fick inte ens dela första plats
Tyvärr så tror jag att drama och skit kommer förfölja C och J en väldigt lång tid framöver då de självmant sätter sig i de situationerna. De kan inget bättre och är inte intresserade av att förbättra sig heller eller ta till sig vad andra säger.
Synas i rampljuset och göra det man vill först, sen kanske barnet får någon plats. Helt ärligt tror jag det kommer gå käpprätt åt helvete och samlat med soc kommer vara ett stående inslag i deras liv.
Det räcker inte med att grina ut i en video och säga att man ska förändra allt. Han är redan inne på gamla spår så det ser inte ljust ut. J vet jag inte vad hon pyssla med, men får väl hoppas att hon kan fixa ett jobb åtminstonde.