2024-02-01, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag tror inte att han bryr sig helt ärligt. Han slänger ur frågan om hon vill gå på Leos lekland, äta godis eller pizza. Det är de alternativen som finns och för att inte glömma hänga med han på gymmet.
Det viktigaste för kräftan är att kunna gå på gymmet. Han missade någon vecka när han satt häktad och det var det han grinade mest över.
För mig är det obegripligt att så många passar upp på han hela tiden. En stor bebis som försöker ge något sken av att kunna uppfostra en 3 åring, när han har noll kunskap i föräldraansvar och inte ser till barnets bästa överhuvudtaget.
Vill inte ens tänka på hur han beter sig när hon väl börjar på förskolan, inskolning, tider att passa för hämtning/lämning, stämma av dagen, avbryta arbete/det man gör för att hämta vid akut sjukdom etc.
Kommer inte heller dröja länge innan han skriker något olämpligt inför de andra barnen och inte fattar vad han gjort för fel.

Hur kommer han att reagera när han inser att det finns barn och föräldrar från andra kulturer på samma förskola?
Citera
2024-02-01, 15:14
Medlem
Citat:
Jag tror inte att han bryr sig helt ärligt. Han slänger ur frågan om hon vill gå på Leos lekland, äta godis eller pizza. Det är de alternativen som finns och för att inte glömma hänga med han på gymmet.
Det viktigaste för kräftan är att kunna gå på gymmet. Han missade någon vecka när han satt häktad och det var det han grinade mest över.
För mig är det obegripligt att så många passar upp på han hela tiden. En stor bebis som försöker ge något sken av att kunna uppfostra en 3 åring, när han har noll kunskap i föräldraansvar och inte ser till barnets bästa överhuvudtaget.
Vill inte ens tänka på hur han beter sig när hon väl börjar på förskolan, inskolning, tider att passa för hämtning/lämning, stämma av dagen, avbryta arbete/det man gör för att hämta vid akut sjukdom etc.
Kommer inte heller dröja länge innan han skriker något olämpligt inför de andra barnen och inte fattar vad han gjort för fel.

Det blir väldigt intressant att följa hur det kommer att bli med förskolan, och ännu mer när skolplikten kickar igång.
Hur ska det fungera med alla resor?

Var kommer Julia in i bilden? Har hon avsagt sig allt ansvar för dottern?

Hon är MINST lika skyldig till hur illa skött Chloe är.
Citera
2024-02-01, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur kommer han att reagera när han inser att det finns barn och föräldrar från andra kulturer på samma förskola?

Vill man ens tänka på vad som kommer komma ut hans mun.
Citera
2024-02-01, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det blir väldigt intressant att följa hur det kommer att bli med förskolan, och ännu mer när skolplikten kickar igång.
Hur ska det fungera med alla resor?

Var kommer Julia in i bilden? Har hon avsagt sig allt ansvar för dottern?

Hon är MINST lika skyldig till hur illa skött Chloe är.

Absolut är båda föräldrar lika ansvariga. Jag har noll förståelse för deras föräldraskap och hur de hanterar situationer. De kommer först och barnet sist. Lite som när Anjo berättade sin prioritetsordning. Barnen kommer på första, andra och tredje plats och Lisen kommer fyra. Barnen fick inte ens dela första plats

Tyvärr så tror jag att drama och skit kommer förfölja C och J en väldigt lång tid framöver då de självmant sätter sig i de situationerna. De kan inget bättre och är inte intresserade av att förbättra sig heller eller ta till sig vad andra säger.
Synas i rampljuset och göra det man vill först, sen kanske barnet får någon plats. Helt ärligt tror jag det kommer gå käpprätt åt helvete och samlat med soc kommer vara ett stående inslag i deras liv.
Det räcker inte med att grina ut i en video och säga att man ska förändra allt. Han är redan inne på gamla spår så det ser inte ljust ut. J vet jag inte vad hon pyssla med, men får väl hoppas att hon kan fixa ett jobb åtminstonde.
Citera
2024-02-01, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Ska jag va helt ärlig är man vidrig som Chrippa med sina uttalande förtjänar han att få sin ruta pangad. Du tror man kan gå runt hela livet och vara en idiot utan att någon kommer tappa det? Tänk igen.

Och ditt exempel är väll att ta i? Men att stå och säga att sin flickvän är vidrig för hon knullar med negrer och araber... Jadu, skyll dig själv. Skaffa inte bottenvåning till lägenhet? Han skulle testa att köpa en lägenhet, men glömde visst att det är svårt när du har 2 mille hos KF. Riktigt jävla sopa.

Är det olagligt att vara rasist? Vidrigt såklart men..Då är det många som ligger illa till i många olika folkgrupper 😮
Citera
2024-02-01, 16:54
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Lämnar han lillen hemma när han åker till gymmet eller kryper hon alltid runt där bland vikterna?
Hon är med sin mamma Julia
Citera
2024-02-01, 17:29
Medlem
Citat:
Absolut är båda föräldrar lika ansvariga. Jag har noll förståelse för deras föräldraskap och hur de hanterar situationer. De kommer först och barnet sist. Lite som när Anjo berättade sin prioritetsordning. Barnen kommer på första, andra och tredje plats och Lisen kommer fyra. Barnen fick inte ens dela första plats

Tyvärr så tror jag att drama och skit kommer förfölja C och J en väldigt lång tid framöver då de självmant sätter sig i de situationerna. De kan inget bättre och är inte intresserade av att förbättra sig heller eller ta till sig vad andra säger.
Synas i rampljuset och göra det man vill först, sen kanske barnet får någon plats. Helt ärligt tror jag det kommer gå käpprätt åt helvete och samlat med soc kommer vara ett stående inslag i deras liv.
Det räcker inte med att grina ut i en video och säga att man ska förändra allt. Han är redan inne på gamla spår så det ser inte ljust ut. J vet jag inte vad hon pyssla med, men får väl hoppas att hon kan fixa ett jobb åtminstonde.
Haha, jag reagerade också på det.
Första,andra, tredje och fjärde plats…och jada jada.
Han ville med det låta insiktsfull och helt normal 🙃

Det enda som kan hjälpa den här familjen är att stänga ned sociala medier, skaffa jobb och ägna sig åt dottern.

Allt annat kan bara bli fel.
Citera
2024-02-01, 17:47
Avslutad
Citat:
Han vill bara visa att han aldrig kommer äga en Lamborghini. Alla som nån gång suttit i en vet att det inte finns plats för manspreading
Chrippa har inte samma problem eftersom han inte har något körkort och då kan sitta i baksätet
Han är inte rädd för aina. Frågan är vad han är rädd för, egentligen, vad är det han försöker fly ifrån?
Citera
2024-02-01, 17:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han är inte rädd för aina. Frågan är vad han är rädd för, egentligen, vad är det han försöker fly ifrån?

Sig själv?
Citera
2024-02-01, 17:58
Medlem
Citat:

Frågar man Anjo och Jocke så är det väl för Linnea 😂
...men antagligen är det för att tappa ansiktet ännu mer och behöva se sig själv som en människa som inte lever upp till sin fantasibild. Den personen han börjat få outad i större omfattning nu.
Senast redigerad av Noclue90 2024-02-01 kl. 18:01.
Citera
2024-02-01, 18:05
Avslutad
Citat:
Sig själv?

Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Frågar man Anjo och Jocke så är det väl för Linnea 😂
...men antagligen är det för att tappa ansiktet ännu mer och behöva se sig själv som en människa som inte lever upp till sin fantasibild. Den personen han börjat få outad i större omfattning nu.
Ja, det verkar inte bättre.
Frågan är vad som kommer stoppa honom?
Hoppas ingen behöver sätta livet till.
https://ibb.co/zmyKbzV
Citera
2024-02-01, 18:15
Avslutad
Citat:
Ja, det verkar inte bättre.
Frågan är vad som kommer stoppa honom?
Hoppas ingen behöver sätta livet till.
https://ibb.co/zmyKbzV

Va fan är det där? 😂😂 Han har ju inget körkort, eller skall Julia agera privatchaufför nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in