Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jo det gjorde hon - och det väsentliga är att han inte hade samtycke utan pressade sig på henne trots ett uttalat nej.
Nej, det väsentliga är att om man blir våldtagen så kan man bli förstörd för livet. Så om hon nu var på väg att bli våldtagen, så borde hon gjort mer än att försökt att stoppa honom telepatiskt/vänt sig om. Att du tycker att det hon gjort räcker är en jävligt klen tröst till någon som blivit våldtagen.
Citat:
Jag skiter i vilka krav du har på kvinnor - att vända sig bort och hålla ihop låren samtidigt som man säger Nej är motstånd - avvisande.
Att du inte förstår det säger mer om dig än om kvinnor.
Det är så fegt av dig att säga såna saker, jag har uttryckt mig flera gånger att han skulle ha slutat, men du fortsätter ljuga. På samma sätt som du ljuger om din påstådda våldtäkt.
Citat:
Jag ljuger inte - jag konstaterar att du inte äger rätten att diktera hur ett avvisande skall se ut och att du hela tiden lägger skulden på kvinnan genom dina försök att framställa krav om hur det skall gå till.
Alla som har haft med dig att göra vet att du är en av de vidrigaste personerna på forumet, och du ljuger om exakt vad du vill för att få din åsikt framförd.
Citat:
Ett nej är ett nej - mer skall inte behövas. Det behövs inte ett nej - det räcker med uteblivet samtycke så skall den andra backa.
Jag antar att du inte sa nej i Finland? Du deltog frivilligt och sen ångrade du dig när du fick reda på att din cuck till man skulle få reda på det?