2024-01-31, 17:14
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H-Ecker
Ja helt jävla sjukt att han lägger upp bilder/filmer helt öppet.
Kan man rapporter på Instagram också?

Ja han är aktiv pedofil helt öppet och ingen gör något. Pinsamt och vidrigt att vi tillåter detta.
Citera
2024-01-31, 17:16
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Låt det ligga kvar, enbart dumt att radera bevis. Ligger det kvar så är det större chans att någon betydelsefull person ser det och kan agera. Dessutom blir det enklare när man anmäler #351 till ambassader eller andra myndigheter om man kan referera till den där sidan.

Det är upp till Polisen och TikTok, självklart ska man rapportera pedofiler på sociala medier.
Citera
2024-01-31, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiejugend
Det är upp till Polisen och TikTok, självklart ska man rapportera pedofiler på sociala medier.
Men tanke på att #351 tänker åka till Filippinerna nästa månad är det bättre att det få ligga kvar så det finns bevis på vad han tänker göra i Filippinerna. Men det är enbart min åsikt och den är kanske fel.
Citera
2024-01-31, 17:22
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Men tanke på att #351 tänker åka till Filippinerna nästa månad är det bättre att det få ligga kvar så det finns bevis på vad han tänker göra i Filippinerna. Men det är enbart min åsikt och den är kanske fel.

TikTok raderar nog inte misstänkt övergreppsmaterial, det skulle inte förvåna mig, men jag tror inte det. Låter helt sjukt om de inte samarbetar med Polis vid misstanke om brott.
Citera
2024-01-31, 17:28
Medlem
Var är #352 ifrån? Han har nog den jobbigaste dialekten jag någonsin hört.
Citera
2024-01-31, 17:56
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Det var väl nån annan gädda som genuint körde med att han letat upp random runkvideo på nätet för sin egen snopp ”skulle han aldrig våga visa”? rätt säker på att det var samma byfåne som kläckte ur sig ”jag ska gå å pessa”, men hittar inte på hemsidan så han kan vara onumrerad
Det var #339 i Alingsås som skulle gå och pessa.
Ligger överskådligt och fint att hitta den gädda man söker på Telegram nu.
Citera
2024-01-31, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Norberg av alla jävla hålor? Har inte ICA-peddot #352 flytt från byn än så kanske de har börjat pola över sitt gemensamma intresse? Ny dubbelmacka på gång? Robinsongäddan gillar ju yngre än ICA-gäddan, men de kanske kan mötas någonstans vid 8-9 år på offret? Det borde definitivt fiskas mer i Norberg, går nog att få upp en handfull gäddor på samma gång precis som i Kalmar.

Fagersta enligt annan flashbackare. Men de två kommunerna i stort sett samma håla ändå. Det har fiskats i Norberg tidigare också https://dumpen.se/2022/02/04/norbergsgubben-som-blev-sur-napp-igen/
Citera
2024-01-31, 18:53
Medlem
Vilket avsnitt var beundrarkillen med i dejtingprogrammet?
Citera
2024-01-31, 18:59
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killa49
Var är #352 ifrån? Han har nog den jobbigaste dialekten jag någonsin hört.

Han konfronteras ju i Norberg, Västmanland. Det är väl det sk "gnällbältet", dessutom nära gränsen till Dalarna och deras dialekt. En ganska trevlig dialekt, tycker jag personligen. Det är mer att det stör när en pedofil pratar så.
Citera
2024-01-31, 19:00
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
Vilket avsnitt var beundrarkillen med i dejtingprogrammet?

https://www.youtube.com/watch?v=A3dFae1OpUs&t=483s

Här är klippet
Citera
2024-01-31, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladMakrill
Känns som #359 kan vara nästkommande suicid.
Det tror jag också. Deprimerad var han nog redan innan. Detta kanske var sista spiken i kistan.

Det positiva är att han fick uppleva ett par dagar av lycka, när han trodde allt var på riktigt.
Citera
2024-01-31, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Han konfronteras ju i Norberg, Västmanland. Det är väl det sk "gnällbältet", dessutom nära gränsen till Dalarna och deras dialekt. En ganska trevlig dialekt, tycker jag personligen. Det är mer att det stör när en pedofil pratar så.
Fruktansvärt ful dialekt där. Surahammar och halstahammar och Norberg är nog på delad förstaplats med Örebro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in