Jag delar analyserna som har gjorts v.g. #359. Visst är han urtypen för den bortvalda tönten som inte får nån som helst uppmärksamhet från kvinnor och skulle nappa på allt mellan 13 och 93, men har också nåt djupt osympatiskt över sig. Han kan så totalt inte läsa rummet. Hans medverkan i det där programmet säger allt om hans sociala oförmågor. Och att han på fullaste allvar tror att barnet skulle känna igenom honom därifrån?
Det är ju inte så att han är en nyhetsuppläsare som kan dra till med "Du kanske har sett mig på tv?". Det gick ju dessutom åt skogen i programmet och vem i helvete vill visa upp det för en potentiell date? Normalt fungerande människor skulle ju skämmas ihjäl och bara vilja glömma. Men inte Tullen inte! Han tror att befästandet av honom som en social misfit får det att pirra till hos en tjej. Obegripligt.
Att i programmet dessutom stå och dissa de stackars tjejer han faktiskt har haft och säga att de sett ut som hejkon bejkon. Vem gör så?! Som sagt, den här halvfiguren kan inte läsa rummet.
Och som medea1 just skrev så är det svårt att tycka synd om honom. Barnet berättar om soc och att hon förlorade oskulden mot sin vilja när hon var 11, men Tullen fortsätter att babbla på om sex. Han pratar om ett ex han hade för typ 18 år sen, den "fittan" var otrogen och han frågar barnet om hon skulle göra så mot honom om de var ihop. Nej, det skulle hon inte.
Tullen: "Är inte en sån person som knullar runt, sen delvis e de ingen typ som vill ha mig ändå så, du e den första sen fyllet till Kalmar"
Återigen; det här med att inte kunna läsa rummet. Ytterst oklart hur Tullen skulle agera i en relation om det vore så att kvinnor ville ha honom. Nu är det ingen som vill så runtknullande och otrohet är därmed uteslutet. Bra sätt att charma in sig, Tulllen!
Och bilden på hans säng?
Så ser det ut i min kompis garage. De har slängt in en gammal madrass bland all annan bråte de inte orkat hyra släp för att åka och slänga. Men så sover Tullen och han tycker att det är en bra idé att visa upp sovplatsen, jag vill inte kalla det för säng, där man "kan göra mycket". Ett som är säkert är att han ligger där och snaskar på Juleskum. Vad är det som ligger ovanpå påsen? Det ser ut som blommigt tyg, kan det vara ett par av hans kalsonger? Vad är det turkosa? Jag tycker att det ser ut som en påse Estrella-chips med smak av vällagrad ost. Vill inte ens tänka på hur vällagrat den där sovplatsen luktar.
Han befäster återigen bilden av min kompis garage när han skickar ytterligare en bild på sin sovplats. Det hänger kläder lite överallt, vinterjacka i en hög, stora flergångspåsar från stormarknader fyllda med nåt okänt. "E de hit du vill va".
"Runkar varje kväll" (sexig line att använda när man nätraggar!)
Pussmunsbild där man inte ser munnen eftersom blicken fastnar på det s.k. bock"skägget". Han har just gett halsskägget ett nytt ansikte. Det ser ju ut som lav som växer på undersidan av ett klippblock. Wtf? Och ja, glasögonen har ju typ också alla kommenterat. Det ser ut som läsglasögon nån i panik svängt in på en mack och köpt p.g.a. måste ha ett par på studs för att sen aldrig mer använda. Jag antar att det är riktiga glasögon från en optiker? Kunde inte vederbörande sagt att han ser ut som en högstadieelev som har tagit på sig ett par skyddsglasögon på kemilektionen?
Sen så kommer en Snap-konversation. Han skickar bild tagen i spegel, huvudet är kapat och man ser ner till halva låren. Hade Tullen varit 185 cm och proportionerligt byggd så hade han inte haft nåt att skämmas för (särskilt inte i hans ålder - ingen gubbmage eller så), men han är 20 cm kortare och proportionerligt byggd så man förstår att det är en liten man. Jag fattar att det kan vara svårt med kvinnor då. Längd och storlek hos män är viktigt för många kvinnor. Biologi liksom.
Skrevbilder där man ser kalsong. Diverse prat om hur, var och när de ska mötas upp och barnet säger att hon kan suga av honom på en bänk och att hon älskar stora. Vet inte riktigt hur de har kommit fram till att kuken hans är stor men givet hans storlek (litenhet) i allmänhet så tror jag att ögat kanske blir lurat av de där kalsongbilderna.
Det verkar som att de ska ses på nåt skumt ställe. Prat om kyrkogård (
), badplats och skog. Kartor skickas.
V.g. hans eventuella dyslexi så tror jag inte att han har det. I Snap-konvon skriver han betydligt bättre, stavar egentligen bara fel på förens och äns och liknande. Det är ganska vanligt bland personer som inte läser och skriver så mycket och inte har gått så länge i skolan. De totalt mysko meddelandena i början, de som såg ut som ett chiffer, berodde troligen på att han var dyngrak.
I Snap-konvon uppar han sin längd till 168, på Kik skrev han 165. Det kanske inte är samma barn han pratar med? Eller så har han glömt bort vad han skrev? Tror dock att det står i Dumpens presentation att han har haft kontakt med flera barnkonton.
Det är på Snap han informeras om att han blivit konfronterad av Dumpen.
Det är ju inte så att han är en nyhetsuppläsare som kan dra till med "Du kanske har sett mig på tv?". Det gick ju dessutom åt skogen i programmet och vem i helvete vill visa upp det för en potentiell date? Normalt fungerande människor skulle ju skämmas ihjäl och bara vilja glömma. Men inte Tullen inte! Han tror att befästandet av honom som en social misfit får det att pirra till hos en tjej. Obegripligt. Att i programmet dessutom stå och dissa de stackars tjejer han faktiskt har haft och säga att de sett ut som hejkon bejkon. Vem gör så?! Som sagt, den här halvfiguren kan inte läsa rummet.
Och som medea1 just skrev så är det svårt att tycka synd om honom. Barnet berättar om soc och att hon förlorade oskulden mot sin vilja när hon var 11, men Tullen fortsätter att babbla på om sex. Han pratar om ett ex han hade för typ 18 år sen, den "fittan" var otrogen och han frågar barnet om hon skulle göra så mot honom om de var ihop. Nej, det skulle hon inte.
Tullen: "Är inte en sån person som knullar runt, sen delvis e de ingen typ som vill ha mig ändå så, du e den första sen fyllet till Kalmar"
Återigen; det här med att inte kunna läsa rummet. Ytterst oklart hur Tullen skulle agera i en relation om det vore så att kvinnor ville ha honom. Nu är det ingen som vill så runtknullande och otrohet är därmed uteslutet. Bra sätt att charma in sig, Tulllen!

Och bilden på hans säng?
Så ser det ut i min kompis garage. De har slängt in en gammal madrass bland all annan bråte de inte orkat hyra släp för att åka och slänga. Men så sover Tullen och han tycker att det är en bra idé att visa upp sovplatsen, jag vill inte kalla det för säng, där man "kan göra mycket". Ett som är säkert är att han ligger där och snaskar på Juleskum. Vad är det som ligger ovanpå påsen? Det ser ut som blommigt tyg, kan det vara ett par av hans kalsonger? Vad är det turkosa? Jag tycker att det ser ut som en påse Estrella-chips med smak av vällagrad ost. Vill inte ens tänka på hur vällagrat den där sovplatsen luktar.
Han befäster återigen bilden av min kompis garage när han skickar ytterligare en bild på sin sovplats. Det hänger kläder lite överallt, vinterjacka i en hög, stora flergångspåsar från stormarknader fyllda med nåt okänt. "E de hit du vill va".
"Runkar varje kväll" (sexig line att använda när man nätraggar!)
Pussmunsbild där man inte ser munnen eftersom blicken fastnar på det s.k. bock"skägget". Han har just gett halsskägget ett nytt ansikte. Det ser ju ut som lav som växer på undersidan av ett klippblock. Wtf? Och ja, glasögonen har ju typ också alla kommenterat. Det ser ut som läsglasögon nån i panik svängt in på en mack och köpt p.g.a. måste ha ett par på studs för att sen aldrig mer använda. Jag antar att det är riktiga glasögon från en optiker? Kunde inte vederbörande sagt att han ser ut som en högstadieelev som har tagit på sig ett par skyddsglasögon på kemilektionen?
Sen så kommer en Snap-konversation. Han skickar bild tagen i spegel, huvudet är kapat och man ser ner till halva låren. Hade Tullen varit 185 cm och proportionerligt byggd så hade han inte haft nåt att skämmas för (särskilt inte i hans ålder - ingen gubbmage eller så), men han är 20 cm kortare och proportionerligt byggd så man förstår att det är en liten man. Jag fattar att det kan vara svårt med kvinnor då. Längd och storlek hos män är viktigt för många kvinnor. Biologi liksom.
Skrevbilder där man ser kalsong. Diverse prat om hur, var och när de ska mötas upp och barnet säger att hon kan suga av honom på en bänk och att hon älskar stora. Vet inte riktigt hur de har kommit fram till att kuken hans är stor men givet hans storlek (litenhet) i allmänhet så tror jag att ögat kanske blir lurat av de där kalsongbilderna.
Det verkar som att de ska ses på nåt skumt ställe. Prat om kyrkogård (
), badplats och skog. Kartor skickas. V.g. hans eventuella dyslexi så tror jag inte att han har det. I Snap-konvon skriver han betydligt bättre, stavar egentligen bara fel på förens och äns och liknande. Det är ganska vanligt bland personer som inte läser och skriver så mycket och inte har gått så länge i skolan. De totalt mysko meddelandena i början, de som såg ut som ett chiffer, berodde troligen på att han var dyngrak.
I Snap-konvon uppar han sin längd till 168, på Kik skrev han 165. Det kanske inte är samma barn han pratar med? Eller så har han glömt bort vad han skrev? Tror dock att det står i Dumpens presentation att han har haft kontakt med flera barnkonton.
Det är på Snap han informeras om att han blivit konfronterad av Dumpen.