Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-01-31, 16:02
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Man måste nudda g-punkten. Killar som tror att man känner av kuken i väggarna och skulle komma av det kommer ju aldrig lyckas. Det är därför fixeringen av storleken bara sitter i mäns huvud. (En stor kuk kommer bara göra ont när den tänjer.)

det innebär att alla de här vanliga ställningarna ni ser och skadas av i porren går bort. Och att ständigt byta ställningar är nog också en porrskada ni sysslar med. Ni bör istället fokusera på hur man kommer åt g-punkten och stanna kvar i den positionen tills man kommer.

Så nej, tjejer gillar inte sex som den typen i doggy och missionären… Bästa stimuleringen gör man utanpå fittan. Ska den vara inuti så är det bara g-punkten som är viktig. Finns bara vissa ställningar som lyckas med det.

Killar tror gärna att det handlar om att bli fylld eller stoppa upp saker i snirran. När det bara är ett område ni ska poka.

Du kan väl få en mental kick av upplevelsen utan att haka up dig på det mekaniska??
Citera
2024-01-31, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Du kan väl få en mental kick av upplevelsen utan att haka up dig på det mekaniska??
Nej, tjejer är inte som killar. Jag får ingen kick av sex efteråt killar får. Ska vi ska sex ska det vara i den ställningen som petar på g-punkten.

Man kan inte utgå ifrån sig själv och tro att kvinnor känner samma sak. Det är därför kvinnor inte saknar sex. Kanske psykiskt instabila tjejer som har att uppmärksamhetsbehov. Men tjejer utan mentala problem saknas inte tanken.
Citera
2024-01-31, 16:10
Citat:
Nej, tjejer är inte som killar. Jag får ingen kick av sex efteråt killar får. Ska vi ska sex ska det vara i den ställningen som petar på g-punkten.

Man kan inte utgå ifrån sig själv och tro att kvinnor känner samma sak. Det är därför kvinnor inte saknar sex. Kanske psykiskt instabila tjejer som har att uppmärksamhetsbehov. Men tjejer utan mentala problem saknas inte tanken.

Efteråt? Ingen får en kick när det är över fan får du det ifrån.
Citera
2024-01-31, 16:13
Bannlyst
Citat:
Efteråt? Ingen får en kick när det är över fan får du det ifrån.
Besattheten som kommer.
Citera
2024-01-31, 16:20
Citat:
Besattheten som kommer.

Att röka en cigg?

Nu är det så att tjejer kan gärna söka närkontakt utan att bli knullade, och får något utav det. Så att det skulle saknas en mental dimension till kåthet för tjejer är skitsnack.
Citera
2024-01-31, 16:21
Bannlyst
Citat:
Att röka en cigg?

Nu är det så att tjejer kan gärna söka närkontakt utan att bli knullade, och får något utav det. Så att det skulle saknas en mental dimension till kåthet för tjejer är skitsnack.
Nix. Håller med om att man kan tro att det är så, men det motsatta gäller faktiskt.
Citera
2024-01-31, 16:30
Citat:
Nix. Håller med om att man kan tro att det är så, men det motsatta gäller faktiskt.

Fel av mig. Kvinnor är automatoner på uppdrag att bli befruktade.
Citera
2024-01-31, 16:32
Bannlyst
Citat:
Fel av mig. Kvinnor är automatoner på uppdrag att bli befruktade.
Inte det heller. Jag fick ett barn när jag var ung och har inte haft en tanke på att skaffa ett till. Det skulle bara bli besvärligt.
Citera
2024-01-31, 17:06
Citat:
Inte det heller. Jag fick ett barn när jag var ung och har inte haft en tanke på att skaffa ett till. Det skulle bara bli besvärligt.

Jo, ditt uppdrag är slutfört.
Citera
2024-01-31, 17:51
Bannlyst
Citat:
Jo, ditt uppdrag är slutfört.
Ja och jag får inte en känslokick efter närheten till en man. Eller vad du skriver.
Citera
2024-01-31, 17:55
Medlem
Ostepopss avatar
Jag aldrig träffat en kvinna som inte gillar sex, har mött ett par tjejer som var riktiga nymfomaner och helt besatta av sex. Jag har väldigt hög sexdrift men det här var tjejer som låg snäppet över ändå. Otroligt sexigt.

När man väljer partner så är sexdrift en variabel man bör ta med i kalkylerna, annars blir det misär några år ner i förhållandet.

En utav mina bästa vänner är rik som ett troll, varit gift med två barn i nästan 20 år och efter 2:a barnet har han haft sex 2-3 gånger med sin fru!!!

killen försörjer nog mer parten av alla horor i stockholms området med sin sexdrift. Jag frågade varför skiljs du inte och startar om? men det finns inte på kartan.
Citera
2024-01-31, 18:16
Citat:
Ja och jag får inte en känslokick efter närheten till en man. Eller vad du skriver.

Jag syftar inte på kärlek. Mental upphetsning över vad som komma skall, och vad som faktiskt sedermera sker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in