Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-06-24, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetThorns
Absolut. Det gäller bara att göra på rätt sätt.
Typ som att de vill ha betalt för sexet på det ena eller det andra sättet.
Citera
2024-01-29, 20:36
Medlem
Här är en video som förklarar det ganska bra

https://www.youtube.com/watch?v=y92KwTi0K4s

Män gillar den fysiska biten med sex, alltså att känna en varm kropp och att komma i en varm fitta.
Kvinnor måste vara rätt inställda i huvudet för att gilla sex men även då kanske dom itne gillar det.

Det är bara några få procent av alla kvinnor som får orgasm vid samlag, det säger ganska mycket.
Citera
2024-01-29, 20:42
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Här är en video som förklarar det ganska bra

https://www.youtube.com/watch?v=y92KwTi0K4s

Män gillar den fysiska biten med sex, alltså att känna en varm kropp och att komma i en varm fitta.
Kvinnor måste vara rätt inställda i huvudet för att gilla sex men även då kanske dom itne gillar det.

Det är bara några få procent av alla kvinnor som får orgasm vid samlag, det säger ganska mycket.

Fast det där beror väl i regel på att snubben är dålig på att göka och/eller kvinnan inte riktigt tar fram ludret i sig och tar för sig ordentligt
Citera
2024-01-29, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast det där beror väl i regel på att snubben är dålig på att göka och/eller kvinnan inte riktigt tar fram ludret i sig och tar för sig ordentligt

Dedär är som att säga: " män är deprimerade för att dom inte har 5 unga 20 åringar att knulla".
Dvs, din frågeställning är rätt jävla irrelevant.
Citera
2024-01-30, 05:19
Medlem
När det skvätter och stänker om fittan, och när fittan och analen får spasmer och krampar hejdlöst. Då är det inte fejk.
Citera
2024-01-30, 12:50
Medlem
Bandoliers avatar
Självklart gillar kvinnor sex. Men kanske inte på samma sätt som män.

Min erfarenhet är att i början av en relation så är kvinnor sexsugna nästan hela tiden - nästan så det är svårt att haka på.
Sedan avtar det lite så man är på samma nivå. Och om relationen fortsätter länge så har mannen lite större behov än kvinnan. Men jag har aldrig upplevt att en kvinna helt tappat intresset. Det handlar nog rätt mycket om vad man gör för att upprätthålla sexlivet också.

När det gäller kåthet så är män mer "spontana". Vi kan plötsligt bli sugna bara av att se vår partner böja sig framåt - genast kan tankarna komma.
Kvinnor kan ha lite längre startsträcka.
Men när de väl blivit kåta så kan det sitta i längre. Min partner kan ha längtat efter sex en hel dag. Jag däremot kan släppa tankarna på det helt om något annat kommer i vägen.
Citera
2024-01-30, 13:14
Medlem
Citat:
Dedär är som att säga: " män är deprimerade för att dom inte har 5 unga 20 åringar att knulla".
Dvs, din frågeställning är rätt jävla irrelevant.
Fast nä många män är helt enkelt dåliga på att ligga.

Att många kvinnor inte blir tillfredsställda beror delvis på dom själva men även att mannen helt enkelt inte vet vad han gör.
Citera
2024-01-30, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Fast nä många män är helt enkelt dåliga på att ligga.

Att många kvinnor inte blir tillfredsställda beror delvis på dom själva men även att mannen helt enkelt inte vet vad han gör.

https://medlineplus.gov/ency/article/001953.htm

10-15% av alla kvinnor har aldrig någonsin fått en orgasm, oavsett om det är samlag eller onnani, det borde väl säga dig jävligt mycket?
Det är långt ifrån så att män är dålig på knulla, en hel del kvinnor kan inte ens få orgasm när dom onnanerar.

Kan man skylla på att mannen är dålig i sängen när inte ens kvinnan kan få orgasm på egen hand? Nej, det kan man fan inte.

Säger som eddie murphy: " i do mine, and you do yours".
Det vill säga, man har ansvar för sin egen orgasm.
Citera
2024-01-30, 14:34
Medlem
Citat:
https://medlineplus.gov/ency/article/001953.htm

10-15% av alla kvinnor har aldrig någonsin fått en orgasm, oavsett om det är samlag eller onnani, det borde väl säga dig jävligt mycket?
Det är långt ifrån så att män är dålig på knulla, en hel del kvinnor kan inte ens få orgasm när dom onnanerar.

Kan man skylla på att mannen är dålig i sängen när inte ens kvinnan kan få orgasm på egen hand? Nej, det kan man fan inte.

Säger som eddie murphy: " i do mine, and you do yours".
Det vill säga, man har ansvar för sin egen orgasm.
10-15% är en minoritet.

Jag vet ju själv kvinnor jag har träffat som berättat om män som är värdelösa i sängen.
De är dåliga på förspel och går direkt på musen och scrollar som idioter, orkar bara 5 minuter, dåliga på att jucka rätt osv.
Citera
2024-01-30, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
10-15% är en minoritet.

Jag vet ju själv kvinnor jag har träffat som berättat om män som är värdelösa i sängen.
De är dåliga på förspel och går direkt på musen och scrollar som idioter, orkar bara 5 minuter, dåliga på att jucka rätt osv.

Om 10-15 procent av männen kommer inom 30 sekunder, är det kvinnans fel?
Precis samma logik.
Citera
2024-01-30, 16:45
Medlem
Citat:
Om 10-15 procent av männen kommer inom 30 sekunder, är det kvinnans fel?
Precis samma logik.
Nej jag förstår inte riktigt vart du vill komma.

Många män har svårt att förstå kvinnlig sexualitet som är mer komplex än manlig generellt.

Det är ju bara att kolla på flashback, majoriteten efterblivna incels är ju män.
Buhu kvinnor vill inte ligga.

Nej inte med dig Man kan undra varför. Sen läser man tråd historiken och det är så synd om mig och det är kvinnors fel osv.
Citera
2024-01-31, 14:51
Bannlyst
Man måste nudda g-punkten. Killar som tror att man känner av kuken i väggarna och skulle komma av det kommer ju aldrig lyckas. Det är därför fixeringen av storleken bara sitter i mäns huvud. (En stor kuk kommer bara göra ont när den tänjer.)

det innebär att alla de här vanliga ställningarna ni ser och skadas av i porren går bort. Och att ständigt byta ställningar är nog också en porrskada ni sysslar med. Ni bör istället fokusera på hur man kommer åt g-punkten och stanna kvar i den positionen tills man kommer.

Så nej, tjejer gillar inte sex som den typen i doggy och missionären… Bästa stimuleringen gör man utanpå fittan. Ska den vara inuti så är det bara g-punkten som är viktig. Finns bara vissa ställningar som lyckas med det.

Killar tror gärna att det handlar om att bli fylld eller stoppa upp saker i snirran. När det bara är ett område ni ska poka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in