2024-01-29, 18:29
Medlem
[quote=KirkenesCowboys|87204053]Det är inga konstigheter att få tag i en FUP och jag kan hjälpa dig på vägen.

Skaffa en (anonym om du så önskar) e-post och maila till: jonkopings.tingsratt@dom.se och så kan du skicka med länken till artikeln och säga att du vill ha FUPen till det målet.

Klart och sedan är det bara att vänta.
Senast redigerad av Moccamaster1 2024-01-29 kl. 18:31.
Citera
2024-01-29, 22:15
Medlem
Gör det själv då ditt päron.
Citera
2024-01-29, 22:19
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av posessed
Om du läst hela tråden så ser du att den inte är tillgänglig digitalt och endast kan begäras ut i fysiskt format. Den kostar dessutom en bit över 3000:-
Så antingen måste den isåfall läcka "inifrån" eller att nån bemödar sig att pröjsa och scanna 1000+ sidor. Inte särskilt troligt tyvärr.

Jag har inte läst hela tråden men det skulle vara ytterst märkligt om det är så som du säger.
Citera
2024-01-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys
Jag har inte läst hela tråden men det skulle vara ytterst märkligt om det är så som du säger.
Då föreslår jag att du läser tråden innan du skriver vidare eller hör av dig till Tingsrätten själv, du kommer få samma svar.
Citera
2024-01-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys

Om det inte vore så så hade den nog redan legat här
Citera
2024-01-30, 08:39
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/atalade-mannen-till-9-aringen-jag-vill-att-du-blir-min-slav

Spyr på tanken på att jag hade honom som lärare både i hög- och mellanstadiet.
Citera
2024-01-30, 10:42
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Leva ett sådant rikt socialt liv, framlyft av stor vänskara och vara hej och du med hela stadens kultur och mediaelit. Byta den tillvaron mot att med antaget namn helt socialt utstött sitta i en etta i Medelpad och gå till något kommunalt hittepåjobb han blivit anvisad till av Frivården.

Den kontrasten är fan omöjlig att ens ta in. Undrar om tanken någonsin föresvävar såna här rubbade personer när de sitter hukade över datorn med ett bultande stånd och letar småbarn på nätet?

Samtidigt är det något jävligt ynkligt med med att vara lokalkändis i Jönköping. Att ens prata om en "elit" i Jönköping känns bisarrt. Om man verkligen tillhör en elit inom något område, så blir man känd utanför denna mellanmjölksstad.

Snarare är det lite byfånevarning på att vara för känd av allmänheten i Linköping, Jönköping eller Halmstad. Lite Maj-Björn nästan.
Citera
2024-01-30, 14:12
Medlem
Roggizfenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrrik
Om det inte vore så så hade den nog redan legat här

Du skulle med största sannolikhet fortfarande försvara den misstänkte och hans vänner, trots alla bevis & erkännanden.
Citera
2024-01-30, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggizfender
Du skulle med största sannolikhet fortfarande försvara den misstänkte och hans vänner, trots alla bevis & erkännanden.

Vaa?? Vad menar du?? Jag menade att fupen skulle legat här om den skickats ut digitalt, det var ju nån som påstod att man bara mailar får den skickad till sig men som någon tidigare skrivit så skickas den inte digitalt?

Har fan aldrig försvarat den misstänkte, jävla svin är det men däremot har jag sagt att hans vänner har väl inget med detta att göra???
Sen vad det hade med att fupen inte skickas digitalt fattar jag inte?
Citera
2024-01-30, 18:58
Medlem
Vit-spades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av owlpumpkin
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/atalade-mannen-till-9-aringen-jag-vill-att-du-blir-min-slav

Spyr på tanken på att jag hade honom som lärare både i hög- och mellanstadiet.

Va? Har han varit mellanstadielärare också? Det var mer än vad jag kände till. Jag visste bara högstadiet (och nu) gymnasiet.

Vilken skola jobbade han på som mellanstadielärare?
Citera
2024-01-31, 12:28
Medlem
Roggizfenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrrik
Vaa?? Vad menar du?? Jag menade att fupen skulle legat här om den skickats ut digitalt, det var ju nån som påstod att man bara mailar får den skickad till sig men som någon tidigare skrivit så skickas den inte digitalt?

Har fan aldrig försvarat den misstänkte, jävla svin är det men däremot har jag sagt att hans vänner har väl inget med detta att göra???
Sen vad det hade med att fupen inte skickas digitalt fattar jag inte?

Du försvarar uppenbarligen de som har kvar mgm på FB trots att de har vetskap om hans gärningar och erkännanden.
Senast redigerad av Roggizfender 2024-01-31 kl. 12:30.
Citera
2024-01-31, 12:34
Medlem
Roggizfenders avatar
Något jag blir chockad över är att Hasse P, tidigare radiopratare på P4 Jkpg har kvar JH som vän på FB.
Hasse (som vi alla vet) är en offentlig person med ett brett kontaktnät, det kan knappast ha undgått honom vad JH gjort.

Hasse är relativt aktiv på FB dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in