Citat:
Ursprungligen postat av
Joanna88
Mycket irriterande moment just nu. Jag har trott att män ,nu pratar jag 40-50 års åldern som redan har barn och stadigt liv, gärna vill hitta en kvinna att ha det lite casual med. De som jag har träffat har varit så ialla fall. Men det har slutat med att alla jag träffat har det bara blivit ons med. Jag förstår inte?
Jag läste någon rolig kommentar av någon här på Flashback att män skulle ligga med ett träd om det tog initiativ till sex. Och man hör ju om andra hela tiden att jag träffar en ibland, jag har kk och vi träffas och har sex ibland det funkar jättebra. Alla utom jag känns det som.
Jag försöker fundera över vad det är som gör att det bara blir ons, vi har trevligt när vi ses, kan prata, har bra connection i sängen, jag tar för mig, jag är engagerad och dyrkar mannen och hans njutning. Ingen har liksom klagat utan många säger att det är så skönt. Men ändå blir det inget mer? Jag har provat att själv höra av mig efter några dagar men det har inte hjälpt. Annars har dom hört av sig också men det har bara blivit typ tack för senast och runnit ut i sanden.
Jag träffade en kille förra helgen som jag har matchat med på tinder och han har vad jag kan se verifierat sig och lagt upp en ny bild efter att vi låg. Det är såklart han ska göra det för vi har inga förpliktelser till varandra men det känns ändå konstigt när det var han som var så intresserad och även efter sexet men sen inget mer. Jag skickade till honom i onsdags och frågade hur det var och så. Jag är aldrig för på och frågar direkt om vi ska ses igen eller så. Men han svarade inte ens.
Det är skrämmande hur vuxna män kan vara så här. Och ska nämna också det är inga kontakter som bara är någon vecka ytan flera jag har haft kontakt med har vi hörts i mer än ett halvår. Jag skulle inte ligga med någon jag bara haft en kortare tids kontakt med. Det är tre män nu som det blivit så här med under 2 år och jag orkar inte inleda någon ny kontakt längre.
Sen måste jag fråga, hur orkar män i den här åldern med att dejta flera och gå från den ena till den andra hela tiden? Är det inte utmattande att man måste hålla koll på många tjejer samtidigt? Jag orkar knappt ha kontakt med två st samtidigt. Är ni fler här som har kontakt med flera samtidigt? Och vad säger ni varför vill inte män ha en kk-relation? Vad kan vara orsaken? Är det det som dom inte orkar kanske? Lättare att ha flera ons bara?
Om du är en 88'a så går vår åldersskillnad att räkna på ena handen.
Du söker dock äldre män minst +40 därför skitsamma med det.
Men, kan föreställa mig att de du träffat har tänkt i stil med;
- Pappas flickor är alltid pappas flickor, så du kommer i andra hand.
- Så länge det står en köttgryta o puttrar på spisen så springer de ingenstans, ja förutom gym/arbetet/jakt/skyttet/fritidsintressen.
- Du ska kunna föra dig socialt o inte är som en liten tapetblomma som bara är ögontjänare.
- Absolut inte vara mussel-barn.