2024-01-30, 17:24
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Precis...
Dock antar jag att detta inte är med sign on kostnader, för då hade nog Aik aldrig sålt till det priset.

Sedan lär det komma lite turer, och det är väl inte förens svenska murvlarna kommer med artiklar typ: "Så slutade förhandlingen för X", som man kan börja få en känsla av summorna det handlar om.

Ja, sen tillkommer detta fenomen också...
Tyvärr lite mer etablerat än hyenans "bajenmiljoner"

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Frågan är om vi närmar oss vår egen Musa om vi värvar in Emannuel Gono som ”tackade nej” till Udinese Kukräven KLASS!

Alltså är han en större talang än Vivaldo Semedo, stackars jävlar Allsvenskan...
2024-01-30, 17:25
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Frågan är om vi närmar oss vår egen Musa om vi värvar in Emannuel Gono som ”tackade nej” till Udinese Kukräven KLASS!

Har vi något cokehyena epitet på vem han är lik för oss som inte vet något om honom?
2024-01-30, 17:35
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Har vi något cokehyena epitet på vem han är lik för oss som inte vet något om honom?

Liberias Vlahovic
2024-01-30, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Lite one hit wonder-varning på honom, men Rydström säger ju sig ha sett mycket Bodö/Glimt de senaste åren. Hoppas han har en plan.

Lite som jag också känner, ljummen värvning. Livsfarligt med Bodöspelare då man inte vet vad man får. Speciellt Botheim som väl endast presterat en säsong under sin karriär.
2024-01-30, 17:41
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Liberias Vlahovic
Mycket roliga scener på träningslägret. Gono blir träffad av en boll i pungen och hamnar på gräsmattan. Minuter senare är det hans tur att dela ut smällarna så han råsänker Collins i en nickduell. Han har något den grabben.
Senast redigerad av ardaguler 2024-01-30 kl. 17:45.
2024-01-30, 17:43
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Lite som jag också känner, ljummen värvning. Livsfarligt med Bodöspelare då man inte vet vad man får. Speciellt Botheim som väl endast presterat en säsong under sin karriär.

Trodde det var en som spelat i Milan. Vad hette han? Jag har för mig det var något med Botheim. Vems plats ska han ta hos er?

Citat:
Liberias Vlahovic

2024-01-30, 17:44
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Mycket roliga scener på träningslägret. Gono blir träffad av en boll i pungen och hamnar på gräsmattan. Minuter scener är det hans tur att dela ut smällarna så han råsänker Collins i en nickduell. Han har något den grabben.

Haha dom är väl vana med lite hårdare spel därnere i Afrika

Såg lite från en match i Ghananska högstaligan och jävlar vad dom bara slängde sig med full kraft in i varandra
2024-01-30, 17:45
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Tror han hade varit smartare om han gått till Eintracht Frankfurt där han hade fått chansen spela.
Jag tror som sagt var inte det hade spelat någon roll. Folk tror att Bergvall skulle ha chans till speltid där bara för att Hugo Larsson lyckats. Dom glömmer att Hugo redan var en av allsvenskans bästa mittfältare när han lämnade allsvenskan. Lucas var inte ens topp-20 på sin position förra säsongen. Även om jag skulle vara helt fel ute och han faktiskt utvecklas till en bra spelare så är det i minsta fall alldeles för tidigt för honom att ta något steg överhuvudtaget.
Senast redigerad av trazkei 2024-01-30 kl. 17:47.
2024-01-30, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Trodde det var en som spelat i Milan. Vad hette han? Jag har för mig det var något med Botheim. Vems plats ska han ta hos er?

Hauge tänker du nog på.

Botheim ska väl främst stångas med IKT om forwardpositionen.
2024-01-30, 17:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Lite one hit wonder-varning på honom, men Rydström säger ju sig ha sett mycket Bodö/Glimt de senaste åren. Hoppas han har en plan.

Jag tror han blir bra för er gjorde ändå 15 mål på 30 matcher för Bodö 2021.

IKT håller inte enligt mig
2024-01-30, 17:51
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Hauge tänker du nog på.

Botheim ska väl främst stångas med IKT om forwardpositionen.

Med mer speed antar jag. Jävla bragd Isaak gick och vann skytteligan. Tom Guidetti är mer rörlig.

Googlade vidare var nog Hauge ja.
2024-01-30, 17:52
Medlem
eternussermos avatar
Om nu Bergvall går till Barcelona så är det väl första allsvenska spelaren som går till en storklubb sen Markkanen gick till Real Madrid

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in