Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Om vi lämnar ord som "vill ligga" åt sidan för en stund och fokuserar mer på själva handlingarna, dvs att skicka urringade bilder, prata om sitt förhållandes upphörande, frivilligt bjuda in att sova över mitt i natten efter en fest, välkomna i nattlinne och direkt gå med på dela säng....skulle du gå med på att dessa åtminstone är tydliga indikationer på att en kvinna är intresserad?
Poängen är att det är irrelevant. Hon kan skicka alla möjliga signaler fram tills att hon hon säger nej. Säger hon (eller han) nej så spelar det ingen roll att den andre personen vill ha sex. Kommer det ett nej så är det stopp.
Jag har själv varit med om att tjejen och jag båda är nakna och har hånglat. Men precis när ollonet nuddar blydgläpparna säger hon nej och vänder sig om. Då lägger jag av direkt. Att tjata på henne kanske kunde ha fått henne att släppa in mig, men varför skulle jag vilja det? Är det inte ömsesidigt är det helt ointressant. Med dagens lagstiftning ska man I det läget lägga ner, gör man det finns det inget att oroa sig för. Problemet är kåtvockarna som inte fattar bättre.