2024-01-30, 14:29
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det märkligaste med robinsongäddan är att gäddaset tydligen skyddas av familj och vänner.

Märklig tysnadskultur bland samer. Fanns det inte en till gädda som hade ett förhållande med en samepolitiker vilken försvarade sin gädda?

Jo, det fanns det. Banjogäddan, #229, Jokkmokk.
Citera
2024-01-30, 14:48
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Det märkligaste med robinsongäddan är att gäddaset tydligen skyddas av familj och vänner.

Märklig tysnadskultur bland samer. Fanns det inte en till gädda som hade ett förhållande med en samepolitiker vilken försvarade sin gädda?
Nja jag förstår vad du mennar men vad jag har fattat så har han häckat i olika jaktstugor med nån släkting som handlat åt honom så att han slipper att gå ut.
Så han är inte direkt med ute i fjällgemenskapen eller vad man säger.
Citera
2024-01-30, 14:48
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:

Jaså, har du mer skvaller?
Citera
2024-01-30, 15:43
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
https://dumpen.se/2024/01/30/honkensson-infor-ratta/

Den mest uppkäftiga gäddan i Dumpens historia ställs nu till svars för sin minst sagt osmickrande brottshistorik. Tyvärr för sent, då han hunnit skapa nya offer sedan de tidigare anmälningarna som enligt svensk tradition bara hamnade på hög. Jag är i grunden våldsmotståndare va, men här har vi en jag kan önska hade stött på PHS23 istället. Då hade han inte varit så in i helvete kaxig.

#104 Den här jävla idioten finns det ingen botemedel för, han kommer fortsätta med den är ¨hobbyn¨ med att förstöra livet för minderåriga tills aset slutar andas.
Citera
2024-01-30, 15:51
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
#144 Robinson-gäddan.
Det intresserar mig hur någon med en sådan kvinnosyn någonsin har kunnat haft ett förhållande med en kvinna, men underligare saker har inträffat. De blir ju experter på att dölja sin läggning och sina åsikter och fruar och sambor kan faktiskt undkomma ett förtryckande beteende, som männen använder mot andra kvinnor, t.ex. prostituerade eller tillfälliga sexpartners. Det exemplet har man sett hos ett flertal seriemördare, Green River Killer och BTK bland annat. Vidrigt.
Han verkar enbart kunna använda extremt barocka okvädesord som refererar till en person av kvinnligt kön för att trycka ner henne. Vem i helskotta skulle gå igång på det?
Läste att han hade varit ute på jakt under ett antal dagar och inte hade duschat, trots det tyckte han att fiskaren kunde tillfredsställa honom sexuellt. Synd att inte jaktkompisen RÅKADE avlossa ett vådaskott mot äcklet. Synd också att lobotomi inte är praxis som behandlingsmetod mot personer med likvärdig läggning som Robinson-gäddan. Det hade han förtjänat.
#144 Robinson-Samegäddan, den här jäveln har visat sitt rätta jag i sina loggar. Han är ett stort svin som flytt upp till en liten stuga i närheten av Blåsjön. Han vågar tydligen inte visa sig ute på byn, hoppas att han sitter och ruttnar och att han inte har tillgång till någon kommunikation till omvärlden. Ser jag honom ska han få Cyanid helt gratis.
Det ryktas att han fick stryk i Umeå i närtid efter konfrontationen, vet dock inte om det stämmer.
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-01-30 kl. 16:23.
Citera
2024-01-30, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
#354 Jan-Banan

Jan? Står även Niklas på Snapchat. Och 1979. Säger att han är 43.
Örnsköldsvik.
Volvo XC60

Har bara mobil just nu så orkar ej leka detektiv, dessutom finns det 100 pers i denna tråd som är vassare än jag på sånt.

Fick ett rykte idag att han är fotbollstränare för tjejer...
Citera
2024-01-30, 16:06
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Är det ingen som har något mer skvaller om #345 & #346. Har #345 sålt huset och kommit hem från vinresan i Sydafrika? Har #346 dykt upp på yoga kurser i Lund?
Trots allt så är ena gäddan vidrigare än den andra, fy fan vilket bottenskrap av mänskligheten dessa 357 gäddor visar upp.

När man läser senaste loggarna så kan man se att Dumpens fiskare steppat upp fisket med att spela stenkåta trasiga minderåriga som bara skriker efter att få kuk i alla hål i utbyte mot sprit och cigaretter.
Det verkar vara en bra strategi då gäddorna nappar ikapp och de resulterar i snabbt bokat möte. Läser man loggarna på #357 #358 måste dessa två dårar spottat ut kaffet när de förde konversationen med det fiktiva barnet, som verkar vara kåtare än kaninerna på Gotland och i vild panik för att få kuk.
Citera
2024-01-30, 16:12
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Är det ingen som har något mer skvaller om #345 & #346. Har #345 sålt huset och kommit hem från vinresan i Sydafrika? Har #346 dykt upp på yoga kurser i Lund?

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2024-01-30, 16:18
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Gädduppdatering.

Vad tar du för ett sug? (Napp #345) Lund.
https://dumpen.se/2024/01/10/39542/

Rödluvan har haft några tuffa veckor. Gått från fyra bolagsengagemang till noll. Försvunnit från sin yogafrus facebook och hemsida. Nu på morgonen har han även flyttat till egen lägenhet så gissningsvis har vi även en civilstatusändring att vänta då mannen är gift. Särskilt långt har han inte flyttat. Från lägenhetsnummer 1201 till 1101 på precis samma adress i övrigt så ganska exakt ner en våning i trapphuset.

#345 Yoga-kuken
Ser flytt till lgh 1101 men ser också att yoga-frun flyttat in i samma lägenhet lgh 1101. Källa Ratsit.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-01-30 kl. 16:21.
Citera
2024-01-30, 16:24
Medlem
#144 har inte häckat i lappkåta sen avslöjandet. Han flydde till släktingar i liten ort i norra Västmanland när det blev för svettigt på byn i norr.

Ska tydligen vara aktiv på Tinder har jag hört.
Citera
2024-01-30, 16:28
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#345 Yoga-kuken
Ser flytt till lgh 1101 men ser också att yoga-frun flyttat in i samma lägenhet lgh 1101. Källa Ratsit.
De hänger fortfarande ihop alltså. Man ska inte ge sig på anhöriga, men jag kan ändå inte låta bli att finna det intressant att han uttryckligen kan skriva till en påstådd 14-åring att han vill våldta henne i en mörk och kall trädgård, och ändå fortsätta tillfredsställas av frugan...
Citera
2024-01-30, 16:29
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
#144 har inte häckat i lappkåta sen avslöjandet. Han flydde till släktingar i liten ort i norra Västmanland när det blev för svettigt på byn i norr.

Ska tydligen vara aktiv på Tinder har jag hört.

#144 År dåren på Tinder!? Måste vara massor med tanter som tycker att han är en riktigt kap, han har ju visat sig vara en riktig charmör och romantiker.

Tror jag ska lägga upp en kvinnlig profil på Tinder som han matchar med! Tänk att få lura honom på en date, ja ni vet vad jag kommer bjuda fanstyget på.
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-01-30 kl. 16:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in