Citat:
Ursprungligen postat av
Livmedikusen
#144 Robinson-gäddan.
Det intresserar mig hur någon med en sådan kvinnosyn någonsin har kunnat haft ett förhållande med en kvinna, men underligare saker har inträffat. De blir ju experter på att dölja sin läggning och sina åsikter och fruar och sambor kan faktiskt undkomma ett förtryckande beteende, som männen använder mot andra kvinnor, t.ex. prostituerade eller tillfälliga sexpartners. Det exemplet har man sett hos ett flertal seriemördare, Green River Killer och BTK bland annat. Vidrigt.
Han verkar enbart kunna använda extremt barocka okvädesord som refererar till en person av kvinnligt kön för att trycka ner henne. Vem i helskotta skulle gå igång på det?
Läste att han hade varit ute på jakt under ett antal dagar och inte hade duschat, trots det tyckte han att fiskaren kunde tillfredsställa honom sexuellt. Synd att inte jaktkompisen RÅKADE avlossa ett vådaskott mot äcklet. Synd också att lobotomi inte är praxis som behandlingsmetod mot personer med likvärdig läggning som Robinson-gäddan. Det hade han förtjänat.
#144 Robinson-Samegäddan, den här jäveln har visat sitt rätta jag i sina loggar. Han är ett stort svin som flytt upp till en liten stuga i närheten av Blåsjön. Han vågar tydligen inte visa sig ute på byn, hoppas att han sitter och ruttnar och att han inte har tillgång till någon kommunikation till omvärlden. Ser jag honom ska han få Cyanid helt gratis.
Det ryktas att han fick stryk i Umeå i närtid efter konfrontationen, vet dock inte om det stämmer.