2024-01-30, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Fy fan, Robinsongäddans förundersökning på dumpen.
Mår fan illa av att läsa det där.
Naturligtvis kastar inte sameby ut honom med sin jävla tystnadskultur...
En annan sak var alla hans "gädda #144" äckliga e-postadresser.
Citera
2024-01-30, 09:24
Medlem
Citat:
Fy fan, Robinsongäddans förundersökning på dumpen.
Mår fan illa av att läsa det där.
Naturligtvis kastar inte sameby ut honom med sin jävla tystnadskultur...

Jag läste också det där igår. Den där mannen är sjuk på riktigt. Det är inte någon som bara är nyfiken på att få ha sex med en flicka under 15 år. Han är psykiskt sjuk.
Citera
2024-01-30, 09:58
Medlem
3 till i Kalmar som fastnat i nätet. Ska bli väldigt intressant att se vilka det är. För övrigt så har gädda 358 tagit bort sin facebook
Citera
2024-01-30, 10:53
Avslutad
En person som har haft löppass med Gädda #355 skriver på Dumpens FB att han tydligen gråter ut nu på sin Instagram. Den är privat, så jag kan inte se det själv. Men tydligen så försöker han CITAT: "slingra sig ur detta och visa att det är synd om honom och kallar detta i sitt Instagram inlägg "en medeltida uthängning av honom som hör hemma på medeltiden". Slutcitat.

Ja, på medeltiden fanns det nog gott om folk som satt och skrev elaka saker på internet!
Hade det däremot varit fri jakt på sådana som honom så tror jag att han verkligen hade fått uppleva vad medeltid var.
Citera
2024-01-30, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Nu står #104 Hunken Honkenson inför rätta. Majoriteten av punkterna kunde undvikits om polisen hade mera resurser.

https://dumpen.se/2024/01/30/honkensson-infor-ratta/

Ja, den gode Honkensson kommer man ju ihåg! Det ser onekligen ut som att det blir ännu en tur in genom svängdörrarna till rättspsyk. Och snart ut igen, då han som vanligt kommer att tillfriskna mirakulöst ganska fort.

I övrigt minns jag honom som den gädda som kanske har den absolut lägsta fallhöjden av alla. Numera kanske i gott sällskap av #351, som förefaller ha noll fallhöjd. Den sistnämnda har ju dock för längesen haft en ganska hög fallhöjd innan han självmant såg till att falla.
Jag tvivlar däremot starkt på att Hunken H någonsin har haft något att förlora.
Citera
2024-01-30, 11:12
Medlem
Metainaboxs avatar
Citat:
HonkMaestro 104 går det inget bra för enligt senaste på dumpen.

Nu innefattas även misstanke om våldtäkt mot barn. Hösten 2023 blir mannen häktad. I förra veckan var mannen uppe i rättegång för 21 sexualbrott mot fyra barn.

Yngsta offret var bara 9 år, den mannen verkade inte lärt sig nånting av att fastna hos dumpen.. Han fortsätter att muta dom att ta på sig själva eller glo när han motionerar skinnormen
Citera
2024-01-30, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
En person som har haft löppass med Gädda #355 skriver på Dumpens FB att han tydligen gråter ut nu på sin Instagram. Den är privat, så jag kan inte se det själv. Men tydligen så försöker han CITAT: "slingra sig ur detta och visa att det är synd om honom och kallar detta i sitt Instagram inlägg "en medeltida uthängning av honom som hör hemma på medeltiden". Slutcitat.

Ja, på medeltiden fanns det nog gott om folk som satt och skrev elaka saker på internet!
Hade det däremot varit fri jakt på sådana som honom så tror jag att han verkligen hade fått uppleva vad medeltid var.
Härliga nyheter så här en tråkig tisdag. Hoppas Gädda #355 ligger dubbelvikt av ågren under lång tid. Hoppas att hans kompis #356 också lider all världens kval.
Citera
2024-01-30, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Härliga nyheter så här en tråkig tisdag. Hoppas Gädda #355 ligger dubbelvikt av ågren under lång tid. Hoppas att hans kompis #356 också lider all världens kval.
#355:s dom för barnporr publicerades ju dessutom på dumpen så han har all anledning att gråta ut och fundera på vad det är för fel på honom.
Citera
2024-01-30, 12:22
Medlem
Livmedikusens avatar
#144 Robinson-gäddan.
Det intresserar mig hur någon med en sådan kvinnosyn någonsin har kunnat haft ett förhållande med en kvinna, men underligare saker har inträffat. De blir ju experter på att dölja sin läggning och sina åsikter och fruar och sambor kan faktiskt undkomma ett förtryckande beteende, som männen använder mot andra kvinnor, t.ex. prostituerade eller tillfälliga sexpartners. Det exemplet har man sett hos ett flertal seriemördare, Green River Killer och BTK bland annat. Vidrigt.
Han verkar enbart kunna använda extremt barocka okvädesord som refererar till en person av kvinnligt kön för att trycka ner henne. Vem i helskotta skulle gå igång på det?
Läste att han hade varit ute på jakt under ett antal dagar och inte hade duschat, trots det tyckte han att fiskaren kunde tillfredsställa honom sexuellt. Synd att inte jaktkompisen RÅKADE avlossa ett vådaskott mot äcklet. Synd också att lobotomi inte är praxis som behandlingsmetod mot personer med likvärdig läggning som Robinson-gäddan. Det hade han förtjänat.
Citera
2024-01-30, 12:36
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
#338 Badrumsmattan i Örebro har bytt efternamn.

Hans efternamn består nu av tre bokstäver. Tänk till exempel på Vänern eller Vättern
Citera
2024-01-30, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
#144 Robinson-gäddan.
Det intresserar mig hur någon med en sådan kvinnosyn någonsin har kunnat haft ett förhållande med en kvinna, men underligare saker har inträffat. De blir ju experter på att dölja sin läggning och sina åsikter och fruar och sambor kan faktiskt undkomma ett förtryckande beteende, som männen använder mot andra kvinnor, t.ex. prostituerade eller tillfälliga sexpartners. Det exemplet har man sett hos ett flertal seriemördare, Green River Killer och BTK bland annat. Vidrigt.
Han verkar enbart kunna använda extremt barocka okvädesord som refererar till en person av kvinnligt kön för att trycka ner henne. Vem i helskotta skulle gå igång på det?
Läste att han hade varit ute på jakt under ett antal dagar och inte hade duschat, trots det tyckte han att fiskaren kunde tillfredsställa honom sexuellt. Synd att inte jaktkompisen RÅKADE avlossa ett vådaskott mot äcklet. Synd också att lobotomi inte är praxis som behandlingsmetod mot personer med likvärdig läggning som Robinson-gäddan. Det hade han förtjänat.
#144 Just ja, han som hade ett oerhört charmant sätt att uttrycka sig!
Vad gör du hora
Ska vi knulla hora
Ska du suga hora
Ska du svälja hora
Ordet var verkligen med i varje mening!
Citera
2024-01-30, 12:38
Medlem

Hans lilla mysiga företag: https://www.instagram.com/partybikesweden?igsh=MXcxazg0ZGJjcjl4dw==

Där han bla erbjuder *trumvirvel* barnkalas. Ridå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in