Citat:
Ursprungligen postat av
Berraperra1975
Härliga nyheter så här en tråkig tisdag. Hoppas Gädda #355 ligger dubbelvikt av ågren under lång tid. Hoppas att hans kompis #356 också lider all världens kval.
Ja, men alltså, frågan är varför tönten ligger hemma och grinar över uthängningen på Dumpen? Hans dom finns länkad och det står klart och tydligt vad han är för tragisk jävel. Mycket märkligt att en person med en sån bakgrund figurerar i media som nån slags duktig friskus.
Dock håller jag med om det som nån annan skrev - det är är synd att hans dubbelmackepolare #356 hamnar i lite i bakgrunden av sin linslus till knullkompis. Jag tycker att #356 var betydligt vidrigare i chattloggarna.