2024-01-30, 12:40
  #24145
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Härliga nyheter så här en tråkig tisdag. Hoppas Gädda #355 ligger dubbelvikt av ågren under lång tid. Hoppas att hans kompis #356 också lider all världens kval.

Ja, men alltså, frågan är varför tönten ligger hemma och grinar över uthängningen på Dumpen? Hans dom finns länkad och det står klart och tydligt vad han är för tragisk jävel. Mycket märkligt att en person med en sån bakgrund figurerar i media som nån slags duktig friskus.

Dock håller jag med om det som nån annan skrev - det är är synd att hans dubbelmackepolare #356 hamnar i lite i bakgrunden av sin linslus till knullkompis. Jag tycker att #356 var betydligt vidrigare i chattloggarna.
__________________
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-01-30 kl. 12:42.
Citera
2024-01-30, 12:43
  #24146
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
#338 Badrumsmattan i Örebro har bytt efternamn.

Hans efternamn består nu av tre bokstäver. Tänk till exempel på Vänern eller Vättern

Dom sökte även efter en ny fritidsledare till Lillån att anställa för ett par veckor sen. Såg det på platsbanken. Lär väl höra ihop.
Citera
2024-01-30, 12:45
  #24147
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sokogen
#355

Hans lilla mysiga företag: https://www.instagram.com/partybikesweden?igsh=MXcxazg0ZGJjcjl4dw==

Där han bla erbjuder *trumvirvel* barnkalas. Ridå.

Företaget ifråga som förra året gick med 32 000:- i förlust. Undrar hur det kommer gå i år?
Någon på företaget sitter och rensar kommentarer frenetiskt både på FB och Insta, i tron om att det kommer att hjälpa. Det hade nog varit bättre att göra som tidigare företagande gäddor, plocka ner allt och ligga lågt ett tag. Speciellt i detta fall, när det gäller ett företag som redan går back och omsätter så lite så att det knappt kan vara värt det.
Citera
2024-01-30, 12:55
  #24148
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Företaget ifråga som förra året gick med 32 000:- i förlust. Undrar hur det kommer gå i år?
Någon på företaget sitter och rensar kommentarer frenetiskt både på FB och Insta, i tron om att det kommer att hjälpa. Det hade nog varit bättre att göra som tidigare företagande gäddor, plocka ner allt och ligga lågt ett tag. Speciellt i detta fall, när det gäller ett företag som redan går back och omsätter så lite så att det knappt kan vara värt det.
Fattar inte hur man kan tro att det är värt det att forsla runt den där jävla pajasmaskinen mellan borgholm, kalmar, karlskrona osv med all administration runt för att dra in någon tusing(kostar typ hundralapp per person) varje gång den används. I Prag där iden kommer ifrån är det ju ingenting annat än en portabel bar som säljer kopiösa mängder bärs. Gäddan trodde på fullaste allvar att en portabel alkoholfri bar skulle dra in pengar i Sverige..
Citera
2024-01-30, 12:58
  #24149
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
#144 Just ja, han som hade ett oerhört charmant sätt att uttrycka sig!
Vad gör du hora
Ska vi knulla hora
Ska du suga hora
Ska du svälja hora
Ordet var verkligen med i varje mening!

HAHAHAHAHHHAHAH, är det för mycket begärt att sätta ut ett frågetecken när man ställer frågor?!
Citera
2024-01-30, 13:01
  #24150
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Fattar inte hur man kan tro att det är värt det att forsla runt den där jävla pajasmaskinen mellan borgholm, kalmar, karlskrona osv med all administration runt för att dra in någon tusing(kostar typ hundralapp per person) varje gång den används. I Prag där iden kommer ifrån är det ju ingenting annat än en portabel bar som säljer kopiösa mängder bärs. Gäddan trodde på fullaste allvar att en portabel alkoholfri bar skulle dra in pengar i Sverige..

Ha ha! Ja, det är det jag menar. Det är häpnadsväckande. Men kan det vara så att pengarna kanske inte är det primära här? Det är i regel han själv som rattar runt med möget, och kan således sitta och socialisera med diverse kvinnfolk. Gamla som unga...
Citera
2024-01-30, 13:02
  #24151
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Fattar inte hur man kan tro att det är värt det att forsla runt den där jävla pajasmaskinen mellan borgholm, kalmar, karlskrona osv med all administration runt för att dra in någon tusing(kostar typ hundralapp per person) varje gång den används. I Prag där iden kommer ifrån är det ju ingenting annat än en portabel bar som säljer kopiösa mängder bärs. Gäddan trodde på fullaste allvar att en portabel alkoholfri bar skulle dra in pengar i Sverige..


För helvete. Vad är det för anskrämlig idé att ha en sån där ful anordning utan att få möjlighet att kröka?! Alla vet ju att det inte går att ha kul utan sprit.
Synd i dubbel bemärkelse, hade det varit fyllerister som bemannade ekipaget hade de kunnat åka dit för rattfylla ;D
Citera
2024-01-30, 13:03
  #24152
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
#144 Just ja, han som hade ett oerhört charmant sätt att uttrycka sig!
Vad gör du hora
Ska vi knulla hora
Ska du suga hora
Ska du svälja hora
Ordet var verkligen med i varje mening!

Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
HAHAHAHAHHHAHAH, är det för mycket begärt att sätta ut ett frågetecken när man ställer frågor?!

Men precis. Ingen stil och ingen finess.
Citera
2024-01-30, 13:28
  #24153
Medlem
AllHailBoognishs avatar
https://dumpen.se/2024/01/30/honkensson-infor-ratta/



Den mest uppkäftiga gäddan i Dumpens historia ställs nu till svars för sin minst sagt osmickrande brottshistorik. Tyvärr för sent, då han hunnit skapa nya offer sedan de tidigare anmälningarna som enligt svensk tradition bara hamnade på hög. Jag är i grunden våldsmotståndare va, men här har vi en jag kan önska hade stött på PHS23 istället. Då hade han inte varit så in i helvete kaxig.
Citera
2024-01-30, 13:41
  #24154
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
https://dumpen.se/2024/01/30/honkensson-infor-ratta/



Den mest uppkäftiga gäddan i Dumpens historia ställs nu till svars för sin minst sagt osmickrande brottshistorik. Tyvärr för sent, då han hunnit skapa nya offer sedan de tidigare anmälningarna som enligt svensk tradition bara hamnade på hög. Jag är i grunden våldsmotståndare va, men här har vi en jag kan önska hade stött på PHS23 istället. Då hade han inte varit så in i helvete kaxig.

Apropå uppkäftighet, låt oss inte glömma denna viktiga samhällsbärare! #239
Det miffot önskar jag verkligen ett resterande plågsamt liv.
Någon som har aktuell status om fanskapet?
Det positiva med honom är att han kommer knarka ihjäl sig, undrar bara hur många han hinner skada innan dess?

https://dumpen.se/2023/06/16/cashanddrugz-fran-rosengard-napp-239-malmo/
__________________
Senast redigerad av ScottFree 2024-01-30 kl. 13:44.
Citera
2024-01-30, 13:47
  #24155
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
https://dumpen.se/2024/01/30/honkensson-infor-ratta/



Den mest uppkäftiga gäddan i Dumpens historia ställs nu till svars för sin minst sagt osmickrande brottshistorik. Tyvärr för sent, då han hunnit skapa nya offer sedan de tidigare anmälningarna som enligt svensk tradition bara hamnade på hög. Jag är i grunden våldsmotståndare va, men här har vi en jag kan önska hade stött på PHS23 istället. Då hade han inte varit så in i helvete kaxig.
"Den här videon kommer publiceras"
Ja och, du har sagt det tre gånger, är du senil eller!?"
Citera
2024-01-30, 14:10
  #24156
Medlem
Det märkligaste med robinsongäddan är att gäddaset tydligen skyddas av familj och vänner.

Märklig tysnadskultur bland samer. Fanns det inte en till gädda som hade ett förhållande med en samepolitiker vilken försvarade sin gädda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in