2024-01-29, 23:07
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.Frida
Det som förvånar mig mest är att hon fler gånger visat alla sina mejladresser och kontonamn.
Kan det vara så att hon inte tänkt sig för och gett ut lösenordet till några också?

Ändå har hon sina konton kvar.....

Nu ska jag gå och äta min *********** | 0 1 | och få hål i tänderna.

Chokladkaka | 01 |

Så lämnar vi bollen till von gris att pröva sig fram. Glöm inte vpn
2024-01-29, 23:07
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Exakt så är det. Hon leker duktig nu att hon tog ut pengarna men man får inte glömma att hon gjort exakt såhär ca 1 miljon gånger innan. Pengarna är borta innan fredag.

Tror du att dom är kvar så länge?
Jag tror dom är borta imorgon kväll.
2024-01-29, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Tror du att dom är kvar så länge?
Jag tror dom är borta imorgon kväll.

Håller med dig! Enda anledningen dom pengarna fortfarande finns kvar på fredag är om dom inte kommer in på hennes konto förrän då 😆
2024-01-29, 23:42
Medlem
Vem fan är Brumbi och kalla någon för luder? Vi har alla sett hur hennes bilder sprids på nätet. Ingen behöver betala för att se Dumbos kropp förrän när man får gå till psykolog pga traumat.

Emelie Christel, du kommer att ha kvar din förvaltare för alltid och vet du vad, Josefin kommer bytas ut för hon bryr sig inte om ditt bästa. Hon låter dina skatteskuld öka och låter dig ha utländska bankkonton.
Du kan låtsas hur mycket du vill med att du är känd men utanför Ängelholm vet ingen vem du är. Det är bara några få människor som följer dig och de flesta som följer dig är emot dig. Dina egengjorda fangrupper är inte värda något.
Senast redigerad av BastaTingsratten 2024-01-29 kl. 23:44.
2024-01-30, 00:31
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BastaTingsratten
Vem fan är Brumbi och kalla någon för luder? Vi har alla sett hur hennes bilder sprids på nätet. Ingen behöver betala för att se Dumbos kropp förrän när man får gå till psykolog pga traumat.

Emelie Christel, du kommer att ha kvar din förvaltare för alltid och vet du vad, Josefin kommer bytas ut för hon bryr sig inte om ditt bästa. Hon låter dina skatteskuld öka och låter dig ha utländska bankkonton.
Du kan låtsas hur mycket du vill med att du är känd men utanför Ängelholm vet ingen vem du är. Det är bara några få människor som följer dig och de flesta som följer dig är emot dig. Dina egengjorda fangrupper är inte värda något.

Hennes enda vän är efterbliven och sitter på LSS-boende. (Men förlåt, hon umgås bara med BRANSCHFOLK.. kändisar! Tillåt mig att skratta!)

Som du säger har hon absolut INGA fans. ALLA som tittar är bara där för att se henne misslyckas. ALLA som är snälla mot henne är fejk och försöker nästla sig in. Förutom riktigt sjuka individer som faktiskt bor på LSS-boende.

Emelie, du kanske kan bli granne med din nya bästis? Glöm inte att polisen snart hör av sig till dig. Hade ett långt samtal med dom häromdagen.
2024-01-30, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Hahaha, vadå tycker du inte att det är fint att ha silverskugga i hela ansiktet istället för highlighter, kletar tillomed det på läpparna. Och öser på vit concealer runt ögonbrynen och under ögonen så det ser ut som cement? 🤣 ser ut dom när en 6 åring fått tag i mammas smink ostört.

Ja, det var väl något i den stilen jag skrev igår - eller var det i förrgår? Tiden går ju så fort när man försöker följa med i såpan "Frk. Bergkvists underbara äventyr"...
2024-01-30, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Är det offentliga uppgifter, går det att få ut från FK?

Nej FK lämnar aldrig ut sådant.
Däremot är domar från förvaltningsrätten offentliga 😊
2024-01-30, 08:02
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Nej FK lämnar aldrig ut sådant.
Däremot är domar från förvaltningsrätten offentliga 😊

Förvaltningsrätten går väl på alltid på Försäkringskassans dom? Det är väl ganska svårt att ”vinna” liksom?
2024-01-30, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mambajamba
Hej! jag e ny här men jag har följt Emelies eskapader enda sen jag fick upp henne på tiktok och efter de så har jag varit på henne som en hök för att få väck henne på alla sociala medier som finns..

och jag har delvis streamat hennes skit som hon håller på med

och jag fattar inte hur en människa som henne kan få hålla på som hon gör och komma undan med det? de är helt sinnessjukt!

Välkommen till gänget..
Vi är endel som sitter och samlar saker på henne så du är mer än välkommen
2024-01-30, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel
Skulle hon få tillbaka i från fk så måste vi vara många som går emot detta!!!!
Det är såååå sjukt om hon skulle få det?
Kommer kontakta Aftonbladet om det går igenom,det finns sååå många människor som blir ut försäkrade!
Jag har diskbrott och hjärtsvikt måste gå och jobba iallafall fall!!!
Fy fan vilket pissigt samhälle

Kan väl inte vara möjligt att hon får tillbaka bidraget

Vanliga sjukskrivna får knappt sjukpenning men bumbi kan både tjäna pengar id sidan av, jobba men ändå välja att gå på bidrag istället för att jobba - vvilket hon faktiskt kan
2024-01-30, 11:06
Medlem
Nån som vet hur hennes spellive tidigt i morse gick? Vilka pengar spelade hon upp?
2024-01-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Nån som vet hur hennes spellive tidigt i morse gick? Vilka pengar spelade hon upp?
Hon spelade med fejkpengar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in