2024-01-29, 20:24
Medlem
Fredrik kan de inte skicka han till slakt nästa gång?!
2024-01-29, 20:25
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Den där frisedeln som Fredrik så egoistiskt roffade åt sig visade sig, som jag förutspådde, vara helt utan nytta. Han skulle ha valt den extra matkorgen i stället.
Jag tror inte han blir vald till varken förste- eller andrekämpe vid nästa ting. Det kan däremot tänkas att han blir utvald till Torpetkampen. Om det blir en lotterikamp kan han nog tänkas vinna den.
Däremot blir det nog tinget för honom vid nästnästa ting, eller när han kommer tillbaka från Torpet om han tar sig dit.

Nu ska jag faktiskt nedlåta mig till att kommentera utseendet på en deltagare. Ronja associerar jag till en mygga när hon syns i TV-rutan.
2024-01-29, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Kan de inte införa något straff när de är mer än 2 st personer som sover i storbondestugan?
Storbonden blir automatiskt förstekämpe för regelbrottet
Problemet är övergående - i den takt som ortengänget reduceras så är det snart bara 2 man starkt ändå.
2024-01-29, 20:30
Medlem
När Levin sa att Cornelia N varit "kapriskåt" kvällen före så tror jag inte att han menade någonting med mat.

Levins irritation tror jag dock kan förklaras av att han blivit massivt "friend-zonad" av Cornelia. Han berättar ju själv om hur han varit där för Cornelia och varit förstående och tröstande under hennes humörsvängningar men har han fått ligga för det? Icke! Klart att han lackar till.
Han är dock varken den förste eller siste man som gått i den fällan.

Att få se Cornelia le illmarigt och höra henne säga att: "Nu blir det åka av!" är en djupt sensuell upplevelse (även om hon syftade på en pakt med Bög-Magnus när hon sade det).
Hon är ju ett sexuellt DJUR!
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-01-29 kl. 20:34.
2024-01-29, 20:39
Medlem
Crapmagics avatar
Cornelius friendzonar hela planeten

Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Levins irritation tror jag dock kan förklaras av att han blivit massivt "friend-zonad" av Cornelia.
Fantastiska nyheter, det där gjorde mitt år!

Snart ska jag se avsnitt 2!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-29 kl. 20:42.
2024-01-29, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Också lite kul att Anna Brolin säger ”och då får man sova TVÅ där”, verkligen betoningen på två. Men ortengänget ska pakta så de vill väl kunna göra det i lugn och ro. Inte konstigt att många andra tycker de grupperar sig?

Ortengänget måste sitta på kompromat på produktionsledningen då de inte får något som helst straff för att de så tydligt bryter mot regeln om 2 i storbondestugan.

Och varför namnger man grisar som man borde veta till slut ska slaktas?
2024-01-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Ortengänget måste sitta på kompromat på produktionsledningen då de inte får något som helst straff för att de så tydligt bryter mot regeln om 2 i storbondestugan.

Har varit så minst 2 säsonger tillbaka att fler än 2 knoppat i Storbondestugan så är inget nytt som grabbarna grus bara hittat på denna säsong
2024-01-29, 20:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Människor som döms till dödsstraff borde döpas om till "gris1" och "gris2" eller "nazze" i pressmeddelandet för att avhumansiera dom på death row?

Den kvinnliga överlevnadsstrategin handlar om att få sin vilja igenom
genom att just ha döpt grisarna varför dom på sätt vädjar till onda män
att dom inte har mage att genomföra morden i hopp om att män är funtade som kvinner i grunden
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-29 kl. 20:59.
2024-01-29, 20:52
Medlem
Smått komiskt att Andreas gnäller på att Per inte arbetar tillräckligt, men har inga problem med att Fredrik latar sig igenom hela Farmen.
2024-01-29, 20:56
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
När Levin sa att Cornelia N varit "kapriskåt" kvällen före så tror jag inte att han menade någonting med mat.

Levins irritation tror jag dock kan förklaras av att han blivit massivt "friend-zonad" av Cornelia. Han berättar ju själv om hur han varit där för Cornelia och varit förstående och tröstande under hennes humörsvängningar men har han fått ligga för det? Icke! Klart att han lackar till.
Han är dock varken den förste eller siste man som gått i den fällan.

Att få se Cornelia le illmarigt och höra henne säga att: "Nu blir det åka av!" är en djupt sensuell upplevelse (även om hon syftade på en pakt med Bög-Magnus när hon sade det).
Hon är ju ett sexuellt DJUR!

Är den andra Cornelia han är där för. Vad gör Per där? Gör han något? Han ger intrycket av att kunna dö i vilken stund som helst!
2024-01-29, 21:03
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Jag observerar att narcissisten och mobbaren Cornelia Nordensson på Torpet inte har ändrat sig ett dugg sedan skolåren.

Precis lika vidrig personlighet fortfarande. Hur i h-vete hon kan vara "livsstilsterapeut" övergår mitt förstånd?
Senast redigerad av Bajjamannen87 2024-01-29 kl. 21:19.
2024-01-29, 21:10
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Kan de inte införa något straff när de är mer än 2 st personer som sover i storbondestugan?

Om det är så att det inte är tillåtet, borde det bestraffats för länge sedan. Produktionen filmar ju det, så det är väl känt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in