2024-01-29, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan Chrippa komma på att hugga Anjo i ryggen på samma sätt som Anjo?
Jadu, snarare så är det nog Jocke som gör det, för honom är Anjo farligast.
Chrippa kan han styra på ett annat sätt.
Puppetmaster Jockoboi är allas sugerdaddy
Citera
2024-01-29, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jadu, snarare så är det nog Jocke som gör det, för honom är Anjo farligast.
Chrippa kan han styra på ett annat sätt.
Puppetmaster Jockoboi är allas sugerdaddy

Dags att bunkra popcorn hör jag
Citera
2024-01-29, 18:37
Avslutad
https://youtu.be/ajw38kJksWM?si=P4zmXWKo-4dbVEqn

Anjo uppmanar inte till hat...

Är det någon som har hans tre timmar långa tiktoklajv där han gick igenom "allt"?

Kul att Banjo har med sig papper att läsa ur, noga förberedd..
Citera
2024-01-29, 18:38
Avslutad
Citat:
Dags att bunkra popcorn hör jag
Ja, chips har en äckligare smak numera.
https://youtu.be/a0ZPhRdhdk8?si=ZHcmV1uMmep3O3a-
Citera
2024-01-29, 18:41
Avslutad
Citat:
Ja, chips har en äckligare smak numera.
https://youtu.be/a0ZPhRdhdk8?si=ZHcmV1uMmep3O3a-

Att jag inte dog nu. Jag gillade chips innan jag kollade på Anjo och hörde hans "smeknamn
Citera
2024-01-29, 18:50
Avslutad
Citat:
Att jag inte dog nu. Jag gillade chips innan jag kollade på Anjo och hörde hans "smeknamn
Mmm, f'låt.
Men ostbågar då?
Jag kan inte fördtå varför Anjo envist hävdar att han inte läser här, men han hänvisar till vad som skrivs och meddelanden han får anonymt och tar det som fakta. Mycket märkligt.
Citera
2024-01-29, 18:53
Avslutad
Citat:
Mmm, f'låt.
Men ostbågar då?
Jag kan inte fördtå varför Anjo envist hävdar att han inte läser här, men han hänvisar till vad som skrivs och meddelanden han får anonymt och tar det som fakta. Mycket märkligt.

Det är bara något som varit känt i alla tider. Det är lättare att hålla reda på en sanning än en lögn
Citera
2024-01-29, 19:50
Medlem
I sandlådan sitter Jockiboi och leker. Han leker kurragömma, hide and seek och bygger sandslott.

Oftast får ingen får vara med och bygga sandslott! Jockiboi ångrar sig varje gång!
Sist var det en sandslottsarkitekt som var med och lekte.
Eller han utgav sig för att vara det. Det slutade inte bra och Jockiboi var tvungen att sprida ryckten på skolgården att han hade bajsat ner sig. Jockibois bror fick också vara med och leka en gång, detta slutade inte heller bra. Jockiboi spred i vanlig ordning på skolgården att även han hade bajsat ner sig.

Anjo är inte bra på sandslott men Anjo är bra på att sprida ryckten, han brukar också säga att folk bajsat på sig.

Idag så bygger Jockiboi på sitt sandslott och Anjo sprider ryckten och får i utbyte glänsa i slottets ljus.

Inga vuxna är tillåtna i sandlådan bara barn och Jockiboi.
Jockiboi har haft det tufft i livet. Alla runt honom har bajsat ner sig.
Citera
2024-01-29, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
I sandlådan sitter Jockiboi och leker. Han leker kurragömma, hide and seek och bygger sandslott.

Oftast får ingen får vara med och bygga sandslott! Jockiboi ångrar sig varje gång!
Eller han utgav sig för att vara det. Det slutade inte bra och Jockiboi var tvungen att sprida ryckten på skolgården att han hade bajsat ner sig. Jockibois bror fick också vara med och leka en gång, detta slutade inte heller bra. Jockiboi spred i vanlig ordning på skolgården att även han hade bajsat ner sig.

Anjo är inte bra på sandslott men Anjo är bra på att sprida ryckten, han brukar också säga att folk bajsat på sig.

Idag så bygger Jockiboi på sitt sandslott och Anjo sprider ryckten och får i utbyte glänsa i slottets ljus.

...det som gör detta extra komiskt är ju att Jockiboi är den som faktiskt har bajsat på sig 😁😂
https://youtu.be/sGP31hyGytg?si=-8xXis5Drk3ohIIG
Citera
2024-01-29, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Och nu verkar det som att det är vi flashbackare som skall riva sandslottet när hans "kolleger" inte vågar.
Citera
2024-01-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
...det som gör detta extra komiskt är ju att Jockiboi är den som faktiskt har bajsat på sig 😁😂
https://youtu.be/sGP31hyGytg?si=-8xXis5Drk3ohIIG

Haha klockrent, hade glömt det 😅
Citera
2024-01-29, 20:05
Medlem
Citat:
Och nu verkar det som att det är vi flashbackare som skall riva sandslottet när hans "kolleger" inte vågar.
Vi är bara avundsjuka luffare som går på soc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in