2024-01-18, 15:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Hyfsat svårt val av font också om han vill bli tagen på allvar

"ingen fakkar med anjo mannen"
https://www.youtube.com/live/UIMHOuG_Ke8?si=MBd3MTiP39oFzuCU
Kolla vid 24 min.
Anjo är otroligt osmaklig, men det är anmärkningsvärt att psykiatrikerAnjo inte uppmärksammar vad Julia egentligen berättar...

*Hon har läst igenom ALLA meddelanden

*Efter att Chrippa och hon haft sex vid två tillfällen, frågade/tjatade hon om ifall Linnra visste om ddt, varpå han ska ha svarat "nej, och det ska hon inte få veta heller. Det har aldrig hänt, det är bara dina hjärnspöken"

Julia har haft stenkoll på när Linnea skickat flörtemojies, hjärtan osv...

Vem har stalkat vem?

Anjo han sitter och myser...

Ingenting av dessa red flags snappar doktor Anjo upp...
Citera
2024-01-18, 15:24
Medlem
När tror ni Anjo släpper sin ”bomb”? Blir det inom närmaste timmen eller håller han på den karamellen? Fan dessa videos har fått mina rutiner att fallera
Citera
2024-01-18, 15:35
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://www.youtube.com/live/UIMHOuG_Ke8?si=MBd3MTiP39oFzuCU
Kolla vid 24 min.
Anjo är otroligt osmaklig, men det är anmärkningsvärt att psykiatrikerAnjo inte uppmärksammar vad Julia egentligen berättar...

*Hon har läst igenom ALLA meddelanden

*Efter att Chrippa och hon haft sex vid två tillfällen, frågade/tjatade hon om ifall Linnra visste om ddt, varpå han ska ha svarat "nej, och det ska hon inte få veta heller. Det har aldrig hänt, det är bara dina hjärnspöken"

Julia har haft stenkoll på när Linnea skickat flörtemojies, hjärtan osv...

Vem har stalkat vem?

Anjo han sitter och myser...

Ingenting av dessa red flags snappar doktor Anjo upp...
Det är helt sinnessjukt vilka jävla stolpskott som är inblandade i den här soppan. Jag hoppas verkligen att både chrippa och linnea får käka sin del av bajsmackan. Jag hoppas ännu mer att anjo, rask och "oskyldiga" jockeboi som absolut inte sagt något får käka så in i helvete som de har betett sig i den här skitgroggen. Hoppas det är game over och avstigning för samtliga resenärer efter detta.

Den enda som är oskyldig är en stackars treårig flicka.
Citera
2024-01-18, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Det är helt sinnessjukt vilka jävla stolpskott som är inblandade i den här soppan. Jag hoppas verkligen att både chrippa och linnea får käka sin del av bajsmackan. Jag hoppas ännu mer att anjo, rask och "oskyldiga" jockeboi som absolut inte sagt något får käka så in i helvete som de har betett sig i den här skitgroggen. Hoppas det är game over och avstigning för samtliga resenärer efter detta.

Den enda som är oskyldig är en stackars treårig flicka.
Ja, absolut medhåll.

Vuxna karlar som skvallrar och njuter av tonårssnack, lekter otroligt kunniga, det blir bara så pinsamt när grodorna hoppar ur pajhålet...

Chrippa som ska raan-saka sig själv

Anjo med sina visningar och opåverkbara algorytmer...

Rask eh nej, men han undrar om han ska släppa hela gamla missbruksbloggen ikväll eller imorgon på sin youtubekanal.

Nyheter om farsan tar han på voyd, för dom som "genuint bryr sig"

Vart är Chloé?

Ingen är kapabel att ta hand om Chloe.
Det gör ont.

Jockoboi ältar sin barndom, men Jockiboiperioden vill han inte prata om, då mår han så buhudåligt...

Varje gång han grinar, låter han som papi Raul...ååååh, vad dåligt jag mår
Citera
2024-01-18, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Haha, du måste skämta?

Den 11 timmar långa missbruksbloggen där han fullständigt karaktärsmördar farsan är hans största bedrift här i livet, vilket skämt till människa han är.
Det är väl för att locka nya till voyd, hajpa på tåget om psykisk ohälsa och medberoende...

Kan inte dessa "kreatörer" skickas iväg över atlanden, där dom inte får ha någon kommunikation och dom måste lära sig sammarbeta.

Det är ju inte så att deras liv är särskilt meningsfullt när allt dom presterar är att scrolla olika sociala medier, det är jobbigt att hoppa ruunt här, mellan Chrippa, Jocke, Rask och Anjo.

Just Anjo och flashback...han vet inte ens hur man kommer in, han har ingen aning...

Ändå hämtar han lämpliga sanningar härifrån...
Citera
2024-01-18, 16:14
Avslutad
Citat:
Det är väl för att locka nya till voyd, hajpa på tåget om psykisk ohälsa och medberoende...

Kan inte dessa "kreatörer" skickas iväg över atlanden, där dom inte får ha någon kommunikation och dom måste lära sig sammarbeta.

Det är ju inte så att deras liv är särskilt meningsfullt när allt dom presterar är att scrolla olika sociala medier, det är jobbigt att hoppa ruunt här, mellan Chrippa, Jocke, Rask och Anjo.

Just Anjo och flashback...han vet inte ens hur man kommer in, han har ingen aning...

Anjos psykiska ohälsa (?)
Narcissistisk personlighetsstörning är en psykiatrisk diagnos som innebär att du har en överdriven och orealistisk självbild
Citera
2024-01-18, 16:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjos psykiska ohälsa (?)
Narcissistisk personlighetsstörning är en psykiatrisk diagnos som innebär att du har en överdriven och orealistisk självbild
Nån som kan smacka ihop en räpp-låt med Anjos stön och harklingar? Jag stör mig enormt, har konsumerat amöban för mycket.

Att han inte sätter in alla pengar för "Crippa fallet", på ett konto med förmyndarspärr, som är öronmärkta för Chloe, är en gåta. Hon är den som far illa och kommer förmodligen behöva traumabehandling.
Citera
2024-01-18, 16:30
Medlem
abvs avatar
Citat:

Jag skulle gissa att anjo figurerar i både jockebois och CARL FREDRIK ALEXANDER RASKS trådar. Det hade varit hysteriskt kul om han på något vänster råkade outa sitt eget flashback-nick.
Citera
2024-01-18, 16:33
Medlem
Citat:
Nån som kan smacka ihop en räpp-låt med Anjos stön och harklingar? Jag stör mig enormt, har konsumerat amöban för mycket.

Att han inte sätter in alla pengar för "Crippa fallet", på ett konto med förmyndarspärr, som är öronmärkta för Chloe, är en gåta. Hon är den som far illa och kommer förmodligen behöva traumabehandling.

Hur vet du att han inte gör det?? Han kan mycket väl ge en del av kakan till Julia o C!
Sen vad som används till i så fall är väl upp till dom. Men jag kan verkligen hålla med om att det skulle behövas om det skulle kunna säkerställa att C kan få den hjälpen hon behöver…
Citera
2024-01-18, 16:59
Avslutad
Anjo var väldigt tydlig med att Chrippa numera är död för han, så vad gör han med Jocke p å flygplatsen. Likadant med Jocke, han hatar Linnea men ändå skall vara på plats och ta emot dem?
Citera
2024-01-18, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo var väldigt tydlig med att Chrippa numera är död för han, så vad gör han med Jocke p å flygplatsen. Likadant med Jocke, han hatar Linnea men ändå skall vara på plats och ta emot dem?
hur vet du de här?
Citera
2024-01-18, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
hur vet du de här?

Har du inte kollat videon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto