2024-01-29, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Älskar denna. Jockiboi är en stor djävla bluff och alla hans följare är icke-tänkande individer, eller barn. Jag skulle fan skämmas för att erkänna att jag följer nån av dessa bröder. Att Chrippa följer efter honom som en hundvalp är för att han inte har råd till annat, men Jockiboi har ju slängt han under bussen även om inte Chrippa fattat den än.
Det kommer bli den värsta baksmällan genom tiderna, Chrippa
(Delar även här precis som i Jockiboi tråden)

Även Chrippa själv nämner precis samma tillvägagångssätt som Anis (och Tarzan)
"Du hotar alla människor i din närhet så fort de inte gör som du vill så kommer du stänga ute dem. Du har hotar oss sen början start följer vi inte dig så kommer du se till att vi får ett helvete"
"Jocke problemet med dig är att du är så stor bara för att alla står bakom dig för att du hotar ju alla. Det är ju ingen som vågar säga något"
"Jocke har samlat sina närmsta soldater det är ju folk som inte vågar säga emot honom bara för att säger man emot honom så blir man utesluten ur gruppen och han kommer krossa alla som han krossade gmx och alla" *hostANJOhost* 😂

Och på det så har han blåst folk på pengar och så hatar han sina fans, de ska bara betala och se till att han kan göra sina saker - de är tydligen småkryp för Jocke enligt Chrippa.
Att han hittar på saker för att locka fler tittare och manipulera människor.
Dessutom är Joakim enligt Chrippa en fullblodad psykopat

Synd bara att Chrippa inte lärde sig/sitt lilla rövargäng av sitt eget uttalande; "Tänk på vad ni skriver till folk innan ni vet sanningen om allt vad som än händer"

https://youtu.be/w3zpAncgTa0?si=E-z2ddCP6k-XLSN1

Vilken fräsch skara bröder 🤢🤮🤡
Citera
2024-01-29, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Vad är det för fel på inspelningarna? Chrippa beter sig illa och säger dåliga saker. Spelar lix ingen roll hur man klipper. Julia är inte Linnea och även i hennes inspelning är han en fitta.
Han beter sig illa helt enkelt, varför man ens har en gnutta respekt för honom förstår jag ej. Men nej, jag håller med om att han inte ska bli oskyldigt anklagad för misshandel.

Det lilla som kommit ut på Linnea pekar på att även hon har pissigt och tvåsidigt beteende, men av det som framkommit är Chrippa den enda som inte kan behärska sig. De här ”men hon då!!!?” argumenten är löjliga och tröttsamma från C/A/Js sida, speciellt när alla bevis är spårlöst försvunna. Bara kompisens, kompis, granne som alltid ska bekräfta händelserna.

Från Anjos intervju med A så är det enda av trovärdig relevans för min del;
Att hon sett två telefoner hos Linnea.
Att Linnea pillat i den andra telefonen.
Att hon bevittnat skador på Linnea.
Att det faktiskt hänt något i lägenheten mellan dem 2.
Att det kan ha funnits suspekt skit i lägenheten.
Om hon är redo att vittna med denna info så vi är jag redo att tro på henne.

Utöver detta verkar ju polis ha lite i sin databank också.

Vänta och se, eller ska du dra någon incelramsa nu om borderline, att du vet hur såna här kvinnor är, alfa o beta-killar osv? Vattentät bevisföring.

Om A vittnar och det inte överensstämmer med vad hon berättat för Anjo, man får ju inte ljuga i rätten (mened kan ge fängelse) blir hon återbetalningsskyldig till Jockiboi då? Hon har ju tydligen fått betalt för "intervjun"
Citera
2024-01-29, 17:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Finns där på allvar något bevis emot Christofer som inte har synats eller har varit en oseriöst dåligt klipp och klistra ljudredigering?

Det vet ju antagligen inte folk eftersom en rättegång sker och antagligen säger advokaten till sin klient att inte slänga runt allt bevis online innan rättegången, vilket personer som ANJO borde förstå också och därför inte skapa folkrättegång då normen av människor är extremt lätta att manipulera och tänker inte självständigt samt kan vilja döma andra på förhand pga egna personliga skäl etc.

Ingen ska dömas för något innan en rättegång skett.
Citera
2024-01-29, 17:48
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Om A vittnar och det inte överensstämmer med vad hon berättat för Anjo, man får ju inte ljuga i rätten (mened kan ge fängelse) blir hon återbetalningsskyldig till Jockiboi då? Hon har ju tydligen fått betalt för "intervjun"
Fast om hon ljög hos Anjo och talat sanning i rätten händer inget. Att ljuga för Anjo ger ingen mened.
Citera
2024-01-29, 17:52
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Jag är extremt skeptisk till att hon kommer vilja vittna. Lär ha ”glömt” allt väl på plats.
Citera
2024-01-29, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Fast om hon ljög hos Anjo och talat sanning i rätten händer inget. Att ljuga för Anjo ger ingen mened.

Sant. Men om hon säger samma sak som hos Anjo, och det visar sig vara en lögn. Då ligger hon pyrt till både hos rätten och hos Jockiboi
Citera
2024-01-29, 17:56
Avslutad
Citat:
Jag är extremt skeptisk till att hon kommer vilja vittna. Lär ha ”glömt” allt väl på plats.
Man måste vittna om man blir kallad, tror det kan bli ganska många vittnen. Om dom sen drabbas av smittsam minnesförlust, återstår att se.
Citera
2024-01-29, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Chloe har fått tillrättalagda frågor att svara på.

Vad menar du?
Citera
2024-01-29, 18:13
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Man måste vittna om man blir kallad, tror det kan bli ganska många vittnen. Om dom sen drabbas av smittsam minnesförlust, återstår att se.

Sätter mina pengar på att många kommer få akut alzheimers.
Citera
2024-01-29, 18:14
Avslutad
Citat:
Sätter mina pengar på att många kommer få akut alzheimers.

Kan bli dyrt för Jockiboi om han skall köpa ut alla
Citera
2024-01-29, 18:17
Medlem
Kan någon förklara VARFÖR han gör så extremt cringiga Tiktoks???? Snubben är ju 35 bast och håller på som 11 åringar
Citera
2024-01-29, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av d3lux
Kan någon förklara VARFÖR han gör så extremt cringiga Tiktoks???? Snubben är ju 35 bast och håller på som 11 åringar
Han är hungrig, söker lammkött.
Down with the kidz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in