Citat:
Ursprungligen postat av
dunderC
Finns där på allvar något bevis emot Christofer som inte har synats eller har varit en oseriöst dåligt klipp och klistra ljudredigering?
Vad är det för fel på inspelningarna? Chrippa beter sig illa och säger dåliga saker. Spelar lix ingen roll hur man klipper. Julia är inte Linnea och även i hennes inspelning är han en fitta.
Han beter sig illa helt enkelt, varför man ens har en gnutta respekt för honom förstår jag ej. Men nej, jag håller med om att han inte ska bli oskyldigt anklagad för misshandel.
Det lilla som kommit ut på Linnea pekar på att även hon har pissigt och tvåsidigt beteende, men av det som framkommit är Chrippa den enda som inte kan behärska sig. De här ”men hon då!!!?” argumenten är löjliga och tröttsamma från C/A/Js sida, speciellt när alla bevis är spårlöst försvunna. Bara kompisens, kompis, granne som alltid ska bekräfta händelserna.
Från Anjos intervju med A så är det enda av trovärdig relevans för min del;
Att hon sett två telefoner hos Linnea.
Att sett Linnea pilla i den andra telefonen.
Att hon bevittnat skador på Linnea.
Att det faktiskt hänt något i lägenheten mellan dem 2.
Att det kan ha funnits suspekt skit i lägenheten.
Om hon är redo att vittna med denna info så vi är jag redo att tro på henne.
Utöver detta verkar ju polis ha lite i sin databank också.
Vänta och se, eller ska du dra någon incelramsa nu om borderline, att du vet hur såna här kvinnor är, alfa o beta-killar osv? Vattentät bevisföring.