2024-01-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Nu lackar Null för att det återigen är folk som tar upp att sonen lämnat in en uppsats till KTH 2022 men då va han ju försvunnen så hon säger att det är fejk och vägrar gå med på annat.
Hennes teori är att hon har innan blivit hotad att hon ska sitta i rullstol för att "de" kan tjäna pengar på att vara assistenter till henne och eftersom hon vägrade så har de tagit sonen så nu sitter han gömd i Bosnien och "de" tjänar pengar på honom istället.

det missades men hörde när Fia var kurator nyss
2024-01-28, 22:28
Medlem
Citat:
Nu lackar Null för att det återigen är folk som tar upp att sonen lämnat in en uppsats till KTH 2022 men då va han ju försvunnen så hon säger att det är fejk och vägrar gå med på annat.
Hennes teori är att hon har innan blivit hotad att hon ska sitta i rullstol för att "de" kan tjäna pengar på att vara assistenter till henne och eftersom hon vägrade så har de tagit sonen så nu sitter han gömd i Bosnien och "de" tjänar pengar på honom istället.
De där "de" har hon anmält för många år sedan.
Hennes man fick henne intagen på lpt och tog hennes nycklar till bostaden så när hon kom ut efter några dagar var hon både bostadslös med 3 barn och dessutom skild också.
Nästa gång hon hamnade på psyket vat det tydligen i 3 veckor och berodde på sonen sa upp sig från sitt jobb som var på samma arbetsplats hon jobbade på , hon klarade inte jobba kvar när sonen slutade och blev deprimerad
2024-01-29, 13:34
Medlem
Nu har marlene spårat helt. Är ute på gatorna och skriker som en galning på engelska. Snart ringer väl nån polisen som får ta in henne. Hon skrämmer ju folk och barn när hon skriker såhär. Måste vara nån psykos? Hon behöver verkligen hjälp och det gör ont att se att ingen tar hennes mående på allvar. ”Dem sålde min son till hells angels” ”jag har yttrandefrihet” ”sverige, pedofilens land” ”stoppa behålla min son med pedofiler” ”jag är inte rädd för fängelse” osv osv.
Hon har även hans gnisslande barnvagn dragandes efter sig med hans kort i.
Senast redigerad av Sneccan3 2024-01-29 kl. 13:43.
2024-01-29, 13:45
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De där "de" har hon anmält för många år sedan.
Hennes man fick henne intagen på lpt och tog hennes nycklar till bostaden så när hon kom ut efter några dagar var hon både bostadslös med 3 barn och dessutom skild också.
Nästa gång hon hamnade på psyket vat det tydligen i 3 veckor och berodde på sonen sa upp sig från sitt jobb som var på samma arbetsplats hon jobbade på , hon klarade inte jobba kvar när sonen slutade och blev deprimerad

Hon får taggarna utåt så fort nån undrar om inte sonens pappa kan hjälpa till att hitta honom men så sa hon på en live att han hade satt henne på sjukhuset och jag tolkade det som psyk. Jag tänker ändå att även om jag inte hade varit glad på min exman hade jag haft kontakt för att min son är försvunnen och jag behöver hjälp med att leta samt att pappan borde vara lika angelägen att hitta sonen. Hon säger bara att detta har noll med pappa att göra och han kanske inte ens bryr sig.
Fattar om hon hatar honom men det rör sig om ens barn, jag tror ändå hon vet att han vet att sonen inte är försvunnen.
2024-01-29, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Nu har marlene spårat helt. Är ute på gatorna och skriker som en galning på engelska. Snart ringer väl nån polisen som får ta in henne. Hon skrämmer ju folk och barn när hon skriker såhär. Måste vara nån psykos? Hon behöver verkligen hjälp och det gör ont att se att ingen tar hennes mående på allvar. ”Dem sålde min son till hells angels” ”jag har yttrandefrihet” ”sverige, pedofilens land” ”stoppa behålla min son med pedofiler” ”jag är inte rädd för fängelse” osv osv.

Hoppas rättspsyk ser detta innan undersökningen på Torsdag.

Har hon bytt MC klubb som har söööönen nu?
2024-01-29, 13:47
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3

Eftersom hon inte är en direkt fara för sitt egna liv eller andras så är det ju frivilligt med vård. Jag avskyr det för man vet inte alltid vad som är bäst för sig själv när man är psykiskt sjuk, här får hon gå med sina vanföreställningar och lida i onödan.
2024-01-29, 13:49
Medlem
Citat:
Eftersom hon inte är en direkt fara för sitt egna liv eller andras så är det ju frivilligt med vård. Jag avskyr det för man vet inte alltid vad som är bäst för sig själv när man är psykiskt sjuk, här får hon gå med sina vanföreställningar och lida i onödan.

Malin går in i liven nu o tycker hon är så duktig
2024-01-29, 14:05
Medlem
Hade e kanske haft ett jobb och bettet sig normalt hade man funderat på varför barnen inte är där, men med tanke på hennes beteende så är sonen skyddad ifrån henne vilket är bra.
Alla som beter sig såhär och går och skriker på stan behöver antingen psykiatrisk vård och hjälp ut i arbetslivet och jobba som alla andra
2024-01-29, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Hade e kanske haft ett jobb och bettet sig normalt hade man funderat på varför barnen inte är där, men med tanke på hennes beteende så är sonen skyddad ifrån henne vilket är bra.
Alla som beter sig såhär och går och skriker på stan behöver antingen psykiatrisk vård och hjälp ut i arbetslivet och jobba som alla andra

Fia bedyrar att hon är så smart o helt frisk..vet inte om alla håller med
2024-01-29, 14:14
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Malin går in i liven nu o tycker hon är så duktig

Ja och idag är det inte Stubborn Uppsala som har sonen utan nu är det Hells angels 🤔
Sen det där med att soc ringt och sagt att sonen är sjuk, tydligen ringde dem för att fråga om han möjligtvis har astma eller haft såna liknande problem innan.
Så nu är han ju dödssjuk enligt henne verkar det som och det är ju soc fel såklart.
Det va en som skrev att hen har astma och att det går att leva ett bra liv ändå. Den personen blev blockad för det va ju soc 🤣
2024-01-29, 14:15
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb

Det övergår mitt förstånd hur det kan finnas människor som säger att hon är 100% frisk.
Det räcker att lyssna en liten stund så får man klart för sig att hon har vanföreställningar och är paranoid.
2024-01-29, 14:22
Medlem
Citat:
Det övergår mitt förstånd hur det kan finnas människor som säger att hon är 100% frisk.
Det räcker att lyssna en liten stund så får man klart för sig att hon har vanföreställningar och är paranoid.

Fia och Malin uppenbarligen..och Sulle för han måste tycka som Fia

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in