Citat:
Ursprungligen postat av
erikpwb
Jag såg precis att den där videon på den sovande killen i trapphuset finns tydligen kvar på Youtube fast den är OLISTAD (det innebär att den bara går att hitta via länkar eller spellistor)
https://youtu.be/76WqIu54EQM?si=3AuKzyKa_BGAT-Bk
I slutet av den får man se henne köpa en presentkorg till honom och ett förlåt-kort som hon sen lämnar utanför hans egna dörr.
Efter att jag såg det började jag undra om Haveristerna och alla andra som uppmärksammade videon klippte bort den delen medvetet?🤔 Jag e också lite förvånad att hon inte gick ut med det i dokumentären eller på sociala medier. För även om det var fel att filma så borde ju alla få veta det🤷🏻♂️
Tack för länken, efter att sett hela klippet blir ju hennes agerande långt mycket värre.
Hon ljuger för polisen när de frågar om hon inte kan väcka honom och kolla läget. Hon påstår att hon är ensam och att det inte finns någon som kan hjälpa henne. Detta trotts att filmaren helt uppenbart är där och de tillsammans mycket väl hade kunnat skaka liv i mannen.
När hon talar med Max säger hon att det var tur att det inte var han, för då hade han blivet uthängd. Och säger sedan, men nu blir ju denna man det.
När hon efter oerhört avancerat (ironi) detektiv arbete får reda på att det är en granne. Som hon antagligen tycker är lite snygg, Börjar John fantisera om giftemål med honom och ilar iväg och fixar en förlåtlig korg.
Problemet som jag ser det är ju att hon ber om ursäkt till honom, men publicerar ändå videon med humoristiska ljudeffekter och förlöjligande musik.
Margå hade tur att inte hela videon fanns att tillgå när kritiken varsom hårdast. Då hade kritiken varit ännu mera massiv.
Slutligen, hade videon funnits i sin helhet när det begav sig, hade den hittats. Denna är självklar medtagen och upplagd igen, troligen av någon i team Margaux. Men kommentarsfältet i klippet talar väl sitt tydliga språk.