2024-01-29, 11:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Ja inte fan valde han henne för hennes fantastiska rykte, integretet och kompetens. Mediakåt våp skulle jag säga. hon vill ha sin tid i rampljuset. Och innerst inne tror hon att hon är drottningen av rättssalar.
Lite underligt också att hon vill ta hans case. Det blir väl deportation vid hans styre när hon och familjen blir av med sitt medborgarskap och skickas tillbaks till Irak.
En av de intressanta sakerna om hennes inkompetens, är att hon inte ens visste hur man presentera dokument för juryn.
Jag trodde detta var en av grundstenarna i utbildningen i hur en rättegång fungerar och hur man presenterar bevis.

Alina kostat donalds en satans massa pengar misstänker jag, och då menar jag mer än arvode om nu hon ens får det.
Citera
2024-01-29, 16:53
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
En total galning som vill sabotera världen är just vad han är.

Helt rätt. Förmodligen det största hotet mot de onda globalisterna någonsin! Att ge sig på dem kräver sin galning. Ingen annan skulle våga riskera allt för att göra världen till en bättre plats för andra. Om någon generation är han helgonförklarad, kanske under namnet The Crazy Saint.
Citera
2024-01-29, 17:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Helt rätt. Förmodligen det största hotet mot de onda globalisterna någonsin! Att ge sig på dem kräver sin galning. Ingen annan skulle våga riskera allt för att göra världen till en bättre plats för andra. Om någon generation är han helgonförklarad, kanske under namnet The Crazy Saint.
donalds är en av de största globalisering som finns, så det låter inte så troligt.
Hela donalds affärs idé går ut på att globalismen frodas, men det var humoristiskt sagt fast det var helt fel.
Citera
2024-01-29, 17:10
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
donalds är en av de största globalisering som finns, så det låter inte så troligt.
Hela donalds affärs idé går ut på att globalismen frodas, men det var humoristiskt sagt fast det var helt fel.

Det stämmer också. Han är för global handel eftersom det gynnar människan. Han är däremot anti-globalist. Jag börjar gilla dig din lilla kommunisthora. Andra gången på ett dygn som du kommer in och styrker mina argument
Citera
2024-01-29, 17:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det stämmer också. Han är för global handel eftersom det gynnar människan. Han är däremot anti-globalist. Jag börjar gilla dig din lilla kommunisthora. Andra gången på ett dygn som du kommer in och styrker mina argument
Det är illa när du försöker säga två saker som aldrig kan ske samtidigt sker, donalds är en av de större globaliserna man kan hitta.
Och fansen fattar det inte ens, sånt är priceless.
Citera
2024-01-29, 17:26
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Det är illa när du försöker säga två saker som aldrig kan ske samtidigt sker, donalds är en av de större globaliserna man kan hitta.
Och fansen fattar det inte ens, sånt är priceless.

Globalism = Kommunism (klyban gillar)
Trump = Antiglobalist (klyban hatar)

Citera
2024-01-29, 17:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Globalism = Kommunism (klyban gillar)
Trump = Antiglobalist (klyban hatar)

Bryr mig inte direkt, då det inte betyder så mycket för mig alls.
Eller mer precis ingenting betyder det.
Dock vet jag en sak att globalism är ostoppbar.

Men det är en intressant och sak och se hur donald säger vara emot globalism och sen är en av de större.
För donalds för globalismen framåt, då hens affärsidé vilar på den. utvecklar sig, då det är en betydande faktor för hens företags inkomster.

Skrattar faktiskt varje gång någon kommer säger donalds är en anti-globalist och med tanke på hur galet fel det är.
Intressant nog så är just kommunism antiglobaliserande, hur lyckas du få så många fel eller är det medvetet?
Är tanken på att någon ska bli arg när du skriver så grava fel?(Du borde väl vid detta laget redan lärt dig att jag aldrig blir arg.)
Citera
2024-01-29, 17:44
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Bryr mig inte direkt, då det inte betyder så mycket för mig alls.
Eller mer precis ingenting betyder det.
Dock vet jag en sak att globalism är ostoppbar.

Men det är en intressant och sak och se hur donald säger vara emot globalism och sen är en av de större.
För donalds för globalismen framåt, då hens affärsidé vilar på den. utvecklar sig, då det är en betydande faktor för hens företags inkomster.

Skrattar faktiskt varje gång någon kommer säger donalds är en anti-globalist och med tanke på hur galet fel det är.
Intressant nog så är just kommunism antiglobaliserande, hur lyckas du få så många fel eller är det medvetet?
Är tanken på att någon ska bli arg när du skriver så grava fel?(Du borde väl vid detta laget redan lärt dig att jag aldrig blir arg.)

Jag försöker inte göra dig arg. Jag tror inte det går. Ilska kräver någon form av passion där inne.

Globalism är en rörelse och ideologi som handlar om att åsidosätta folkviljan och det demokratiska inflytandet så att ljusskygga element ska kunna få monopol och oligopol i den globalistiska planekonomi man vill inrätta. Rena motsatsen till kapitalism, som visserligen också vill agera på den globala marknaden, men på helt andra premisser. Kapitalism är frihet medan globalism är centralstyrt av individer du inte kan påverka eller ens vet namnet på. Dessa människor hatar Trump mer än de har lyckats dressera dig att göra.
Citera
2024-01-29, 17:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag försöker inte göra dig arg. Jag tror inte det går. Ilska kräver någon form av passion där inne.

Globalism är en rörelse och ideologi som handlar om att åsidosätta folkviljan och det demokratiska inflytandet så att ljusskygga element ska kunna få monopol och oligopol i den globalistiska planekonomi man vill inrätta. Rena motsatsen till kapitalism, som visserligen också vill agera på den globala marknaden, men på helt andra premisser. Kapitalism är frihet medan globalism är centralstyrt av individer du inte kan påverka eller ens vet namnet på. Dessa människor hatar Trump mer än de har lyckats dressera dig att göra.
Så står det inte i ordboken, vill du försöka igen?
Citera
2024-01-29, 18:12
Medlem
Citat:
Så står det inte i ordboken, vill du försöka igen?
Alla vet ju att hen menar judar.
Citera
2024-01-29, 18:19
Medlem
Citat:

Det här med globalism och woke är hittepåord för Trumps tramsebyxor som de vill ska rösta på Trump. De tror på något sätt att något bra kommer att komma ur det men lyckas inte förklara vad som är bra.
Citera
2024-01-29, 18:39
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Det här med globalism och woke är hittepåord för Trumps tramsebyxor som de vill ska rösta på Trump. De tror på något sätt att något bra kommer att komma ur det men lyckas inte förklara vad som är bra.

Radikalfeminism, massinvandring, transhets, pedofili och BLM. Detta är woke-trender som du älskar (får jag anta) och därför blir upprörd när någon kritiserar. Huruvida du vill kalla det något annat än "woke" är ju bara en lek med ord. Innehållet är dock något högst verkligt. Trump är emot detta vilket får dig och andra degenerativa att se rött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in