Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Vilket vidrigt jävla svin #357.
Och det här med gamla tider köper jag inte.
Vuxna idag, och även igår, vet vad som gäller barn.
De förstår att deras vedervärdiga gärningar inte tål dagsljus, annars skulle de inte smyga runt på darknet. Försök lura någon annan, här går det inte hem.
Precis som du skriver, gäddorna har ingen chans med att komma med ett så dåligt försvar.
Jag personligen tycker att Bajskorvskuken #356 är betydligt värre än #357. Det är väl inte nån gädda som har skyllt på att de är uppväxta under en annan tid? Det var nån här i tråden som lanserade det som en förklaring till att vissa äldre gäddor inte verkar tycka att de har gjort nåt fel. Så kan det nog faktiskt vara i en del av fallen, dessutom är det nog så som flera gånger sagts i podden att många av de äldre gäddorna är digitala neanderthalare som inte riktigt verkar fatta att det som sker på nätet sker på riktigt.
---
Även senaste gäddan #358 pratar med den akut jourhemsplacerade flickan som går ut väldigt hårt och vill ha cigg och alkohol i utbyte mot sex. Hon är väldigt på och framstår som totalt gränslös. Han beskriver vad han vill göra med henne och även han tänker sig analsex i sin trånga lilla Clio (som han kallar Klio) och han vill spruta henne i munnen. Han säger att han tar med sig kondomer, barnet säger att det är skönare utan men han säger faktiskt att det måste vara säkert också. Ovanligt att gäddor är intresserade av säkert sex. Han säger att det inte är så smart att ses och knulla p.g.a. åldersskillnaden och han uttrycker rädsla för att barnet skulle kunna vara snuten.
Som sagt så är det ganska så intressant med den här offensiva jourhemskaraktären. Bara det att ett barn är akut jourhemsplacerat och pratar om att smita ut för att byta sex mot alkohol och cigg gör ju att en normal vuxen förstår att det är ett barn som är i trubbel. Kalmargäddorna har inte haft några som helst betänkligheter v.g. att träffa ett barn som är omhändertaget av myndigheterna. Av publicerade chattloggar att döma så har #358 dock inte fått så mycket info om barnets bakgrund och han tänker sig förmodligen att det är en lite "vild och galen" tjej som gillar att festa och inte har några problem med att bli påsatt analt och sprutad i munnen i en liten bil mitt i vintern.
#356 fick ju höra fruktansvärda saker, bl a om barnets självmordsförsök, men snuskade bara på som det fullständigt empatilösa svinet han är. #357 och #358 fick inte alls höra samma stories, där var fiskaren väldigt på och offensiv och vill gärna ses eftersom hon vill ha cigg och alkohol. Jag säger inte att de två sistnämnda inte är sluga gäddor som vill analknulla ett omhändertaget barn i utbyte mot cigg men det finns som sagt grader i helvetet.