2024-01-25, 08:51
  #1009
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Jag har varit i gång med denna sedan i går sen eftermiddag, och substansen härstammar från det sista som skickades ut av SweC. Det är satsen som är svagt brunfärgad och med hårda klumpar i. Den första timmen var trevlig och natten har gått snabbt, samt att jag har fått mycket gjort.

Dock upplever jag att dess olja i pipan blir extremt lös och rinnig efter tämligen lite eldning. Den beter sig på något vis annorlunda jämfört mot de övriga omgångarna som jag har varit i kontakt med. Är det någon annan som upplevt samma sak?

Jag har också blivit mer illamående än vanligt, mindre törstig och kissat betydligt mindre än vanligt, så på något vis upplever jag den som mer ansträngande för kroppen — då ska has i minne att inte heller de tidigare satserna har varit några hälsoprodukter direkt. Däremot upplever jag den som mer lättrökt och mindre risk för hosta, och den bränns inte vid lika lätt heller.

I slutändan gillade jag nog mer de extremt vita och glittriga satserna som såldes under hösten än denna, men den här är ändå fullt godkänd. Den beter sig bara en aning annorlunda och ger något fler biverkningar.

Nu håller vi tummarna för att 4-Et-PVP ska komma att syntetiseras allt bättre för varje sats och därmed till slut kunna mäta sig åtminstone till viss del med denna, och samma gäller för pyrofenidon.
Citera
2024-01-25, 16:09
  #1010
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Jag har varit i gång med denna sedan i går sen eftermiddag, och substansen härstammar från det sista som skickades ut av SweC. Det är satsen som är svagt brunfärgad och med hårda klumpar i. Den första timmen var trevlig och natten har gått snabbt, samt att jag har fått mycket gjort.

Dock upplever jag att dess olja i pipan blir extremt lös och rinnig efter tämligen lite eldning. Den beter sig på något vis annorlunda jämfört mot de övriga omgångarna som jag har varit i kontakt med. Är det någon annan som upplevt samma sak?

Jag har också blivit mer illamående än vanligt, mindre törstig och kissat betydligt mindre än vanligt, så på något vis upplever jag den som mer ansträngande för kroppen — då ska has i minne att inte heller de tidigare satserna har varit några hälsoprodukter direkt. Däremot upplever jag den som mer lättrökt och mindre risk för hosta, och den bränns inte vid lika lätt heller.

I slutändan gillade jag nog mer de extremt vita och glittriga satserna som såldes under hösten än denna, men den här är ändå fullt godkänd. Den beter sig bara en aning annorlunda och ger något fler biverkningar.

Nu håller vi tummarna för att 4-Et-PVP ska komma att syntetiseras allt bättre för varje sats och därmed till slut kunna mäta sig åtminstone till viss del med denna, och samma gäller för pyrofenidon.

Delar defintivt din uppfattning om batchen! Alltså det som är bra, från de som var tidigare är att jag inte hostar upp massa kosntigt jävla slem om jag röker mer än 2g, allt smälter faktiskt bara det att man får krossa alla klumpar så klart innan som antagligen blev vid omkristalleringen..

Det jag kan tipsa om är mängden, tänk på mängden i pipan! För jag har märkt att det som är liksom normalt för mig med a-phip blir av denna som en stor pöl med olja som bara rinner runt och vaporizerar mindre. Så kör mindre mängder i pipan åt gången, sen rekommenderar jag stormtändare, jag har sån där stor jävel som man ska använda i köket egentligen
Brukar använda såna där blockljus på phip för det blir bra å jämnt, men stormtändare på denna så den hettar upp fort så har jag märkt att den inte bränns lika lätt då man slipper hålla den ovanför en låga under längre tid utan den blir varm så snabbt att det bara är att snurra runt o runt, dra bloss, snurra, dra bloss!

Jag har faktiskt inte märkt något särskilt kroppsligt så där så jag vet inte, kanske du har något skit i kroppen eller så är det något i substansen du reagerar på? Svårt att veta... så jävla olika med dessa substanser, med tanke på att det var så många som fick svårt att andas av den tidigare vilket jag visst ibland kunde känna när jag rökte som en tok men denna var bättre där.. och du har väl din vatten baserade pipa så du slapp det problemet va? xD

Nä den är ju ingen a-phip eller a-php, men den duger kommer och slår på vid rökning åtminstone, säljs nog inte nå mer efter detta antar jag, ser ingen anledning till varför något annat land skulle vilja ha den då de har riktiga grejerna. Och typ 100st vi klassat de kan gå igenom innan de kommer till denna haha.
Citera
2024-01-25, 21:32
  #1011
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballen12
Ta inte swec’s senaste bruna pulver iv..
Satte mitt i och fint (i armen), handen blev iskall, lite blå på lillfingersidan, venen stod upp ur huden.
Fick göra lite vattenbad och gymnastik me handen.
Hand å arm å hela kroppen e i ordning och återhämtad igen men har inte hunnit testa om venen e okej eller kloggad

Gav lite lite högre puls och en hel del obehag, noll pv rus.

Funka dock bra att röka skiten, typ 2-3 första gångerna sen planar effekten ut och är inte direkt imponerande vid fortsatta refills..

Må bäst!
O fyfan... Låter som antingen dålig syntes/omkristallisering eller så är substansens farmakologi knas (Grav vasokonstriktion alltså)

Brun kontaminering, fan va konstigt... Rödfärgad eller gulfärgad är vanligt för för mkt brominering eller för mycket animation med pyrrolidin. Är de brunt eller är de mer rödbrunt? Isåfall så låter de som för mycket brom/vätebromid vid syntes. Fås relativt enkelt bort dock med en omrkistallisering med vanligt destillerat vatten, då vätebromid och brom är både blandbara/lösliga med vatten.
__________________
Senast redigerad av Jaggermeister 2024-01-25 kl. 21:35.
Citera
2024-01-25, 21:50
  #1012
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
O fyfan... Låter som antingen dålig syntes/omkristallisering eller så är substansens farmakologi knas (Grav vasokonstriktion alltså)

Brun kontaminering, fan va konstigt... Rödfärgad eller gulfärgad är vanligt för för mkt brominering eller för mycket animation med pyrrolidin. Är de brunt eller är de mer rödbrunt? Isåfall så låter de som för mycket brom/vätebromid vid syntes. Fås relativt enkelt bort dock med en omrkistallisering med vanligt destillerat vatten, då vätebromid och brom är både blandbara/lösliga med vatten.

Jag kan ordna en bild på pulvret om en kort stund.
Citera
2024-01-25, 22:31
  #1013
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
O fyfan... Låter som antingen dålig syntes/omkristallisering eller så är substansens farmakologi knas (Grav vasokonstriktion alltså)

Brun kontaminering, fan va konstigt... Rödfärgad eller gulfärgad är vanligt för för mkt brominering eller för mycket animation med pyrrolidin. Är de brunt eller är de mer rödbrunt? Isåfall så låter de som för mycket brom/vätebromid vid syntes. Fås relativt enkelt bort dock med en omrkistallisering med vanligt destillerat vatten, då vätebromid och brom är både blandbara/lösliga med vatten.

Här är en bild mot bakgrund av ett vanligt kuvert och detta ska vara den sats som var sist ut från återförsäljaren i fråga.

https://i.ibb.co/gyKyQQc/IMG-0434.jpg

Ser spänt fram emot att få höra dina resonemang baserat på vad färgerna på bilden antyder.
Citera
2024-01-25, 23:14
  #1014
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Här är en bild mot bakgrund av ett vanligt kuvert och detta ska vara den sats som var sist ut från återförsäljaren i fråga.

https://i.ibb.co/gyKyQQc/IMG-0434.jpg

Ser spänt fram emot att få höra dina resonemang baserat på vad färgerna på bilden antyder.
Haha oj, jag har ingen aning du.. Ser fan ut som någon har omkristalliserat det i typ vatten från en pöl utomhus..
Haha nä men det där kan vara vad fan som helst. Men de ganska svagt missfärgat. Det där ser ändå helt ok ut. Skulle man ta EN såndär kristall o sen ta bild på den så ser man ut svagt missfärgningen är.
Citera
2024-01-28, 10:35
  #1015
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Haha oj, jag har ingen aning du.. Ser fan ut som någon har omkristalliserat det i typ vatten från en pöl utomhus..
Haha nä men det där kan vara vad fan som helst. Men de ganska svagt missfärgat. Det där ser ändå helt ok ut. Skulle man ta EN såndär kristall o sen ta bild på den så ser man ut svagt missfärgningen är.

Lokalt och bra med pölvatten intill företages hushåll.
Citera
2024-01-28, 10:47
  #1016
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Jag ådrog mig en hel drös biverkningar denna omgång, med åtta gram förbrukade på 4,5 dygn. Ökat illamående, huvudvärk, pendlande kroppstemperatur, återigen svullna ben men denna gång också delvis svullnad i händerna. Men sedan tillkom en för mig — efter 15 års drogkonsumtion, eller rätteligen mestadels missbruk av varierad skala för svårigheter — ny biverkning: Fullskalig psykos

Dessa bisarra och skrämmande dygn, men tidvis också fenomenalt intressanta upplevelser, är tänkta att skildras. Emellertid har jag aldrig skrivit en tripprapport från detta konto, utan jag har hållit mig i respektive tråd… men denna incident kommer ocensurerat att beskriva hur en (min) missbrukares hjärna och emotionella sidor av personligheten påverkades av detta fyra dygn (onsdag till lördag) utdragna race bestående av 3-Me-PVP, diazepam, zopiklon och alkohol, hand i hand med såväl undermåligt födointag och kraftig sömnbrist.

Målsättningen med min kommande rapport är att jag ska sträva efter att producera en mycket högkvalitativ rapport, möjligen till och med med målet att leverera en av de mest ingående och djupbeskrivande rapporterna som någonsin har publicerats här. Totalt har jag skrapat ihop närmre 165 HP i bara svenskämnet, varför det onekligen finns en reell möjlighet att lyckas åstadkomma detta med fokuserat och organiserat skrivande. Det är ett högt satt mål, ett rentav tappert sådant eftersom jag — som nämndes — har för avsikt att ocensurerat skildra EchoesOfSilence innersta känsloliv, synen på sig själv, de krig som förs inombords på daglig basis, och så utgörs finalen av en mycket kraftig psykos.

Min förhoppning är att detta arbete ska komma att kunna ge en insikt i vad som kan ske och därmed lämpligt att undvika, men också att bidra med spänning eftersom detta av mig nyligen genomgångna scenario är synnerligen otäckt och omtumlande att tvingas uppleva. Och likaså vill jag sträva efter att lyfta fram kopplingar till den psykiska ohälsan som i en ansenlig mängd går i direkt förbindelse med omfattande bruk, missbruk och till slut beroende.

Exakt när den är klar kan jag inte lova, men jag ska sträva efter att färdigställa den så snart som möjligt. Mycket möda och kärlek kommer att investeras i detta verk.

Förhoppningsvis har jag väckt någons tankar åtminstone.

Nu är ett förberedande och färdigställande från min sida vad som utgör flaskhalsen — allra troligast fortsätter jag redan i eftermiddag att skriva, och såtillvida tar chansen i akt och närmre mig.

Har ni någon fråga så bara öppna upp er!

Allt bäst!
__________________
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2024-01-28 kl. 11:38.
Citera
2024-01-28, 14:04
  #1017
Medlem
Kommer ni in på hemsidan? Jag kommer varken in på datorn eller mobilen...
Citera
2024-01-28, 15:13
  #1018
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Lokalt och bra med pölvatten intill företages hushåll.

Vad då hade ni inget kemikitt när ni var små?! Jag gjorde en fin blandning jag började blöda blått näsblod av i ca 1h så oroliga mamma tog mig till akuten! Ah good times.

Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Jag ådrog mig en hel drös biverkningar denna omgång, med åtta gram förbrukade på 4,5 dygn. Ökat illamående, huvudvärk, pendlande kroppstemperatur, återigen svullna ben men denna gång också delvis svullnad i händerna. Men sedan tillkom en för mig — efter 15 års drogkonsumtion, eller rätteligen mestadels missbruk av varierad skala för svårigheter — ny biverkning: Fullskalig psykos

Dessa bisarra och skrämmande dygn, men tidvis också fenomenalt intressanta upplevelser, är tänkta att skildras. Emellertid har jag aldrig skrivit en tripprapport från detta konto, utan jag har hållit mig i respektive tråd… men denna incident kommer ocensurerat att beskriva hur en (min) missbrukares hjärna och emotionella sidor av personligheten påverkades av detta fyra dygn (onsdag till lördag) utdragna race bestående av 3-Me-PVP, diazepam, zopiklon och alkohol, hand i hand med såväl undermåligt födointag och kraftig sömnbrist.

Målsättningen med min kommande rapport är att jag ska sträva efter att producera en mycket högkvalitativ rapport, möjligen till och med med målet att leverera en av de mest ingående och djupbeskrivande rapporterna som någonsin har publicerats här. Totalt har jag skrapat ihop närmre 165 HP i bara svenskämnet, varför det onekligen finns en reell möjlighet att lyckas åstadkomma detta med fokuserat och organiserat skrivande. Det är ett högt satt mål, ett rentav tappert sådant eftersom jag — som nämndes — har för avsikt att ocensurerat skildra EchoesOfSilence innersta känsloliv, synen på sig själv, de krig som förs inombords på daglig basis, och så utgörs finalen av en mycket kraftig psykos.

Min förhoppning är att detta arbete ska komma att kunna ge en insikt i vad som kan ske och därmed lämpligt att undvika, men också att bidra med spänning eftersom detta av mig nyligen genomgångna scenario är synnerligen otäckt och omtumlande att tvingas uppleva. Och likaså vill jag sträva efter att lyfta fram kopplingar till den psykiska ohälsan som i en ansenlig mängd går i direkt förbindelse med omfattande bruk, missbruk och till slut beroende.

Exakt när den är klar kan jag inte lova, men jag ska sträva efter att färdigställa den så snart som möjligt. Mycket möda och kärlek kommer att investeras i detta verk.

Förhoppningsvis har jag väckt någons tankar åtminstone.

Nu är ett förberedande och färdigställande från min sida vad som utgör flaskhalsen — allra troligast fortsätter jag redan i eftermiddag att skriva, och såtillvida tar chansen i akt och närmre mig.

Har ni någon fråga så bara öppna upp er!

Allt bäst!

Fyfan bror jag beklagar det jag har varit exakt där med ja, som jag skrev privat, när man ger en med mina psykiska problem 50% ägare av en eu shop, där jag har fri tillgång till att använda i stort sett hur mycket jag ville - det var ju .... ett par år ur mitt liv där jag inte minns mycket mer än ensamhet, misär, lpt, blev blåst av min partner och då försökte jag mig på det där med fentantyl som ett underbart självmord igen - vilket ni märker inte lyckades..
Men nu har jag en mer sund relation till saker, men däremot så blir min kropp väldigt mycket värre än andras eftersom jag kommer in i dåligt skick redan från start - Anorexia nervosa sedan 14år bakåt i tiden. Så att inte äta och inte sova är ju vardag, stims hjälper mig med att insomnian inte blir tortyr utan jag kan faktiskt göra ngt... men inte äta ofc. Så just nu har jag den mest som hjälpmedel att stå ut med nätterna där jag inte kan sova i vilket fall, för jag vet inte hur man står ut annars riktigt?

Ok var inte mening att detta skulle bli nån snyft historia, jag ville bara förklara lite att jag vet hur det är med droger och hur olika relationer vi kan få till dem i våra liv pga hur förstört något annat är... Har liksom polare som inte har några problem med att lägga ned pipan o sen lägga sig, inte röka för mycket etc. Så är jag med typ tjack och sånt men inte dem... så konstigt det där... men vi alla har ju något för det mesta. Sen självklart finns det ju bara dem som vill ha roligt och lyckas med detta! Jag mennar skulle jag få barn (fyfan snälla låt mig slippa) så är nog alkohol inte den drog jag helst ser att de tar och inte såna här substanser där vi är testsubjekten heller..

Näe nu kommer jag av mig och bara vräcker ur mig OT! Anyway.. Rökt denna någon vecka nu, med sömn osv när jag lyckats äta osv. Har inte mått jätte dåligt utöver att min kropp så klart blir så uttorkad att jag börjar blöda i stort sätt och jag fryser av helvete, jag fryser redan av min ätstörning så nu är det som att sitta i 40 minus.. Får minuter då jag blir skit trött, sen kommer kick och snöar in mig, sedan håller det på så just nu iaf.. börjar bli trött, men antagligen äter jag typ ett äpple o dricker kaffe, sen blir jag superpigg igen.. Jag får inga psykos grejer så mycket längre. Bara den där 4-cmar heter den så? Uh då blev det ambulans, polis och inlåsning. På såna här så brukar jag veta när jag börjar på att gå mot en psykos så jag vet att jag måste sluta nu förfan! Det är det ju inte alla som lyckas med och vet inte hur jag ska förklara det heller. Min logik kickar in, rätt lätt att dela upp saker och ta in det. Men jag är ju sån som har högt iq inom allt sånt men superlågt i social förmåga, under medel, det har defintivt inte någon rc stim hjälpt med o inte denna heller, jag vill typ isolera mig o röka bara.. spela.. tjack är helt annat då vill jag ha människor o sånt!
Men ja det är ju bara en som har den kvar så denna tråd blir väl snart rätt irrelevant tills vi dör och de äntlgien ser exakt vad dessa saker har gjort med vår insida.. Äh det är nog jätte fint där inne, särskilt lungorna kommer vara textboksexempel på hur dem bör se ut. Om man är en idiot.

Punkt. Förlåt morfar om jag kom av ämnet, jag försökte förklara min sida av denna o resten av de jag rökt, samt lite bakgrund - men jag vet inte om jag lyckas så bra. Jag är bättre på artiklar om andra, inte mig själv det går inte... peace

Citat:
Ursprungligen postat av Gorillawear
Kommer ni in på hemsidan? Jag kommer varken in på datorn eller mobilen...

Nope- både dem o kemii verkar ha försvunnit så snuten? Eller så är servern nere eller liknande men jag vet ju inte vilka dem är egentligen och om allt var 100% lagligt så vem vet? Kemii fick ju många brev beslagtagna iaf.
Citera
2024-01-28, 15:26
  #1019
Medlem
Jag kommer in på både hygea och kemii 🤣 för mig funkar det iaf, synd att denna försvinner nu men hoppas någon ny bra pv kommer
Citera
2024-01-28, 15:49
  #1020
Avslutad
Jag har varnat många år i dessa trådar. Jag har själv varit test person åt det dom sen säljer. Genom en annan person har jag lite insyn i detta.
Nu har en vän till mig inte kunnat låta bli och röra SKITEN. Fullt frisk person och nu till allvarlig lungsjukdom på en natt och det är inget skitprat. Vart med hos vården.

Hade en kontakt med en utländsk shop och rådet var att de riktiga forskninskemikalierna bor där på den utländska marknaden bara man vet vilka/vem och ibland har svenska shoppar köpt från dom och därför har dom vart så snåla med det och priset vart högt och sedan när det är slut så har dom nån kina- bulk och säljer. Vad det är där i vet man ju inte om man inte har ett labb.

Så kära ni - Var så glada att inget kommer på posten. Inte värt pengarna och hälsan. Men vill du kvävas till döds så kan man ju fortsätta röka skiten. Det vill nog ingen.

Take Care😔⚘🐺
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in