Citat:
Ursprungligen postat av
EchoesOfSilence
Lokalt och bra med pölvatten intill företages hushåll.

Vad då hade ni inget kemikitt när ni var små?! Jag gjorde en fin blandning jag började blöda blått näsblod av i ca 1h så oroliga mamma tog mig till akuten! Ah good times.
Citat:
Ursprungligen postat av
EchoesOfSilence
Jag ådrog mig en hel drös biverkningar denna omgång, med åtta gram förbrukade på 4,5 dygn. Ökat illamående, huvudvärk, pendlande kroppstemperatur, återigen svullna ben men denna gång också delvis svullnad i händerna. Men sedan tillkom en för mig — efter 15 års drogkonsumtion, eller rätteligen mestadels missbruk av varierad skala för svårigheter — ny biverkning: Fullskalig psykos
Dessa bisarra och skrämmande dygn, men tidvis också fenomenalt intressanta upplevelser, är tänkta att skildras. Emellertid har jag aldrig skrivit en tripprapport från detta konto, utan jag har hållit mig i respektive tråd… men denna incident kommer ocensurerat att beskriva hur en (min) missbrukares hjärna och emotionella sidor av personligheten påverkades av detta fyra dygn (onsdag till lördag) utdragna race bestående av 3-Me-PVP, diazepam, zopiklon och alkohol, hand i hand med såväl undermåligt födointag och kraftig sömnbrist.
Målsättningen med min kommande rapport är att jag ska sträva efter att producera en mycket högkvalitativ rapport, möjligen till och med med målet att leverera en av de mest ingående och djupbeskrivande rapporterna som någonsin har publicerats här. Totalt har jag skrapat ihop närmre 165 HP i bara svenskämnet, varför det onekligen finns en reell möjlighet att lyckas åstadkomma detta med fokuserat och organiserat skrivande. Det är ett högt satt mål, ett rentav tappert sådant eftersom jag — som nämndes — har för avsikt att ocensurerat skildra EchoesOfSilence innersta känsloliv, synen på sig själv, de krig som förs inombords på daglig basis, och så utgörs finalen av en mycket kraftig psykos.
Min förhoppning är att detta arbete ska komma att kunna ge en insikt i vad som kan ske och därmed lämpligt att undvika, men också att bidra med spänning eftersom detta av mig nyligen genomgångna scenario är synnerligen otäckt och omtumlande att tvingas uppleva. Och likaså vill jag sträva efter att lyfta fram kopplingar till den psykiska ohälsan som i en ansenlig mängd går i direkt förbindelse med omfattande bruk, missbruk och till slut beroende.
Exakt när den är klar kan jag inte lova, men jag ska sträva efter att färdigställa den så snart som möjligt. Mycket möda och kärlek kommer att investeras i detta verk.
Förhoppningsvis har jag väckt någons tankar åtminstone.
Nu är ett förberedande och färdigställande från min sida vad som utgör flaskhalsen — allra troligast fortsätter jag redan i eftermiddag att skriva, och såtillvida tar chansen i akt och närmre mig.
Har ni någon fråga så bara öppna upp er!
Allt bäst!
Fyfan bror jag beklagar det jag har varit exakt där med ja, som jag skrev privat, när man ger en med mina psykiska problem 50% ägare av en eu shop, där jag har fri tillgång till att använda i stort sett hur mycket jag ville - det var ju .... ett par år ur mitt liv där jag inte minns mycket mer än ensamhet, misär, lpt, blev blåst av min partner och då försökte jag mig på det där med fentantyl som ett underbart självmord igen - vilket ni märker inte lyckades..
Men nu har jag en mer sund relation till saker, men däremot så blir min kropp väldigt mycket värre än andras eftersom jag kommer in i dåligt skick redan från start - Anorexia nervosa sedan 14år bakåt i tiden. Så att inte äta och inte sova är ju vardag, stims hjälper mig med att insomnian inte blir tortyr utan jag kan faktiskt göra ngt... men inte äta ofc. Så just nu har jag den mest som hjälpmedel att stå ut med nätterna där jag inte kan sova i vilket fall, för jag vet inte hur man står ut annars riktigt?
Ok var inte mening att detta skulle bli nån snyft historia, jag ville bara förklara lite att jag vet hur det är med droger och hur olika relationer vi kan få till dem i våra liv pga hur förstört något annat är... Har liksom polare som inte har några problem med att lägga ned pipan o sen lägga sig, inte röka för mycket etc. Så är jag med typ tjack och sånt men inte dem... så konstigt det där... men vi alla har ju något för det mesta. Sen självklart finns det ju bara dem som vill ha roligt och lyckas med detta! Jag mennar skulle jag få barn (fyfan snälla låt mig slippa) så är nog alkohol inte den drog jag helst ser att de tar och inte såna här substanser där vi är testsubjekten heller..
Näe nu kommer jag av mig och bara vräcker ur mig OT! Anyway.. Rökt denna någon vecka nu, med sömn osv när jag lyckats äta osv. Har inte mått jätte dåligt utöver att min kropp så klart blir så uttorkad att jag börjar blöda i stort sätt och jag fryser av helvete, jag fryser redan av min ätstörning så nu är det som att sitta i 40 minus.. Får minuter då jag blir skit trött, sen kommer kick och snöar in mig, sedan håller det på så just nu iaf.. börjar bli trött, men antagligen äter jag typ ett äpple o dricker kaffe, sen blir jag superpigg igen.. Jag får inga psykos grejer så mycket längre. Bara den där 4-cmar heter den så? Uh då blev det ambulans, polis och inlåsning. På såna här så brukar jag veta när jag börjar på att gå mot en psykos så jag vet att jag måste sluta nu förfan! Det är det ju inte alla som lyckas med och vet inte hur jag ska förklara det heller. Min logik kickar in, rätt lätt att dela upp saker och ta in det. Men jag är ju sån som har högt iq inom allt sånt men superlågt i social förmåga, under medel, det har defintivt inte någon rc stim hjälpt med o inte denna heller, jag vill typ isolera mig o röka bara.. spela.. tjack är helt annat då vill jag ha människor o sånt!
Men ja det är ju bara en som har den kvar så denna tråd blir väl snart rätt irrelevant tills vi dör och de äntlgien ser exakt vad dessa saker har gjort med vår insida.. Äh det är nog jätte fint där inne, särskilt lungorna kommer vara textboksexempel på hur dem bör se ut. Om man är en idiot.
Punkt. Förlåt morfar om jag kom av ämnet, jag försökte förklara min sida av denna o resten av de jag rökt, samt lite bakgrund - men jag vet inte om jag lyckas så bra. Jag är bättre på artiklar om andra, inte mig själv det går inte... peace
Citat:
Ursprungligen postat av
Gorillawear
Kommer ni in på hemsidan? Jag kommer varken in på datorn eller mobilen...
Nope- både dem o kemii verkar ha försvunnit så snuten? Eller så är servern nere eller liknande men jag vet ju inte vilka dem är egentligen och om allt var 100% lagligt så vem vet? Kemii fick ju många brev beslagtagna iaf.