Citat:
Ojdå. Mjo, men alltså, just 3-Me-PVP har fina farmakologiska egenskaper, iallafall på papper. Affiniteten för diverse receptorer är nästan identiska som 2-Me-PVP.Jag ådrog mig en hel drös biverkningar denna omgång, med åtta gram förbrukade på 4,5 dygn. Ökat illamående, huvudvärk, pendlande kroppstemperatur, återigen svullna ben men denna gång också delvis svullnad i händerna. Men sedan tillkom en för mig — efter 15 års drogkonsumtion, eller rätteligen mestadels missbruk av varierad skala för svårigheter — ny biverkning: Fullskalig psykos
Dessa bisarra och skrämmande dygn, men tidvis också fenomenalt intressanta upplevelser, är tänkta att skildras. Emellertid har jag aldrig skrivit en tripprapport från detta konto, utan jag har hållit mig i respektive tråd… men denna incident kommer ocensurerat att beskriva hur en (min) missbrukares hjärna och emotionella sidor av personligheten påverkades av detta fyra dygn (onsdag till lördag) utdragna race bestående av 3-Me-PVP, diazepam, zopiklon och alkohol, hand i hand med såväl undermåligt födointag och kraftig sömnbrist.
Målsättningen med min kommande rapport är att jag ska sträva efter att producera en mycket högkvalitativ rapport, möjligen till och med med målet att leverera en av de mest ingående och djupbeskrivande rapporterna som någonsin har publicerats här. Totalt har jag skrapat ihop närmre 165 HP i bara svenskämnet, varför det onekligen finns en reell möjlighet att lyckas åstadkomma detta med fokuserat och organiserat skrivande. Det är ett högt satt mål, ett rentav tappert sådant eftersom jag — som nämndes — har för avsikt att ocensurerat skildra EchoesOfSilence innersta känsloliv, synen på sig själv, de krig som förs inombords på daglig basis, och så utgörs finalen av en mycket kraftig psykos.
Min förhoppning är att detta arbete ska komma att kunna ge en insikt i vad som kan ske och därmed lämpligt att undvika, men också att bidra med spänning eftersom detta av mig nyligen genomgångna scenario är synnerligen otäckt och omtumlande att tvingas uppleva. Och likaså vill jag sträva efter att lyfta fram kopplingar till den psykiska ohälsan som i en ansenlig mängd går i direkt förbindelse med omfattande bruk, missbruk och till slut beroende.
Exakt när den är klar kan jag inte lova, men jag ska sträva efter att färdigställa den så snart som möjligt. Mycket möda och kärlek kommer att investeras i detta verk.
Förhoppningsvis har jag väckt någons tankar åtminstone.
Nu är ett förberedande och färdigställande från min sida vad som utgör flaskhalsen — allra troligast fortsätter jag redan i eftermiddag att skriva, och såtillvida tar chansen i akt och närmre mig.
Har ni någon fråga så bara öppna upp er!
Allt bäst!
Dessa bisarra och skrämmande dygn, men tidvis också fenomenalt intressanta upplevelser, är tänkta att skildras. Emellertid har jag aldrig skrivit en tripprapport från detta konto, utan jag har hållit mig i respektive tråd… men denna incident kommer ocensurerat att beskriva hur en (min) missbrukares hjärna och emotionella sidor av personligheten påverkades av detta fyra dygn (onsdag till lördag) utdragna race bestående av 3-Me-PVP, diazepam, zopiklon och alkohol, hand i hand med såväl undermåligt födointag och kraftig sömnbrist.
Målsättningen med min kommande rapport är att jag ska sträva efter att producera en mycket högkvalitativ rapport, möjligen till och med med målet att leverera en av de mest ingående och djupbeskrivande rapporterna som någonsin har publicerats här. Totalt har jag skrapat ihop närmre 165 HP i bara svenskämnet, varför det onekligen finns en reell möjlighet att lyckas åstadkomma detta med fokuserat och organiserat skrivande. Det är ett högt satt mål, ett rentav tappert sådant eftersom jag — som nämndes — har för avsikt att ocensurerat skildra EchoesOfSilence innersta känsloliv, synen på sig själv, de krig som förs inombords på daglig basis, och så utgörs finalen av en mycket kraftig psykos.
Min förhoppning är att detta arbete ska komma att kunna ge en insikt i vad som kan ske och därmed lämpligt att undvika, men också att bidra med spänning eftersom detta av mig nyligen genomgångna scenario är synnerligen otäckt och omtumlande att tvingas uppleva. Och likaså vill jag sträva efter att lyfta fram kopplingar till den psykiska ohälsan som i en ansenlig mängd går i direkt förbindelse med omfattande bruk, missbruk och till slut beroende.
Exakt när den är klar kan jag inte lova, men jag ska sträva efter att färdigställa den så snart som möjligt. Mycket möda och kärlek kommer att investeras i detta verk.
Förhoppningsvis har jag väckt någons tankar åtminstone.
Nu är ett förberedande och färdigställande från min sida vad som utgör flaskhalsen — allra troligast fortsätter jag redan i eftermiddag att skriva, och såtillvida tar chansen i akt och närmre mig.
Har ni någon fråga så bara öppna upp er!
Allt bäst!
Men substansen är svår att syntetisera, eller rättare sagt, den är svår att få till ett bra och rent pulver i saltform med diverse omkristalliseringar osv. (Fick detta sagt av en vendor som höll på ta fram denna här i Sverige). Så jag tror de handlar om att få till optimal omkristalliserings-metod. Då kommer mycjet av det där försvinna. Sist jag provade 3-Me-PVP så var den förjävlig mot halsen o röka. Jag tror det enbart har med o göra om omkristalliserings-metoden, då vissa batchar känns nada.
pga jag skrev de öppet
