2024-01-28, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Hon är en smart talare på så sätt att hon hade "manuset" och på så sätt kunde ta upp allt hon ville säga utan att låta tankarna skena in i känslor och på så sätt riskera att tappa tråden och inte få med innehållet.
Att sammanfatta och berätta om något man själv gått igenom som varit traumatiskt och prata fritt tenderar ju istället att kunna övergå till en känslokrasch men att i stället ha det nedskrivet och läsa dessa ord från ett papper ger distans och just tankarna behöver inte involveras på samma sätt och det är lättare att hålla sig sansad och även hålla den röda tråden i berättelsen och sen är det väl inte heller att hon lägger ut det för att övertyga personer som dig eller andra som redan har dömt henne och därför inte behöver skådespela för att du ska tycka att det var trovärdigt, hon ville lyfta sin sida av historien efter att ha fått stå ut med det äckliga drevgängets påhopp och lögner i flera veckor där och då och hon hade själv varit tyst så då när hon väl berättade ville hon väl få ut allt.

Vad tycker du om hennes lögner då?
Citera
2024-01-28, 09:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero

Kan vi inte komma överens om att du och dina polare fortsätter att tro på Chrippa och gubb-ligans lögner, så fortsätter vi att tro på Linneas lögner? Sen får rätten avgöra hur det är, så som det skulle ha varit från början innan Jockiboi la sig i. Det är inte alltid så smart att "läcka" till en nyhetskanal på yt och starta upp ett drev innan åklagare tagit beslut på om det ens leder till åtal
Citera
2024-01-28, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Det är inte så konstigt det heller. Som sagt allt handlar om värdets ursprungliga storlek. Har han 150000 följare och han följer tillbaka 500, så syns det knappt i följarsiffran om 250 avföljer honom medan förändringen är ganska drastisk i ”följer”.
Någon som väljer att avfölja honom kan i samma veva välja att ta bort honom som följare, dvs båda minskar lika mycket.

149750 är en minskning på 0,02% sett till antal följare. Medan det är en minskning på 50% sett till antalet han följer tbx. Ena siffran sticker ju då såklart ut.
Hade både följare och följer varit kring vi säger 1500, och helt plötsligt slutar han följa 1000 pers medan alla 1500 följare är kvar skulle man definitivt kunna påstå att han/någon massavföljt.

Att han blir avföljd och blockad/borttagen illa kvickt efter anklagelserna han fått, av just kvinnor är snarare självklart än konstigt. Har svårt att se hur C/A skulle ha insyn i vilka som har avföljt honom ändå.

——
Ni som säger att hon ID-kapat. Hur vet ni det? Infinity mfl.

Haha är du allvarlig? Om du på riktigt tror på dig själv här så vet jag inte vad jag ska säga. Självklart har Linnea avföljt kvinnor på Chrippas Instagram då hon loggat in på den medan chrippa var häktad.
Citera
2024-01-28, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan vi inte komma överens om att du och dina polare fortsätter att tro på Chrippa och gubb-ligans lögner, så fortsätter vi att tro på Linneas lögner? Sen får rätten avgöra hur det är, så som det skulle ha varit från början innan Jockiboi la sig i. Det är inte alltid så smart att "läcka" till en nyhetskanal på yt och starta upp ett drev innan åklagare tagit beslut på om det ens leder till åtal

Vilka är mina ”polare” då?
Det är inte jag som skriver i denna tråden en hel vardag, antar att du är arbetslös och därav har tid för det. Klarar man inte av att vara opartisk? Tror inte du att både C och L har ljugit? Wow vilken mogen människa.
Citera
2024-01-28, 10:26
Avslutad
Citat:
Vilka är mina ”polare” då?
Det är inte jag som skriver i denna tråden en hel vardag, antar att du är arbetslös och därav har tid för det. Klarar man inte av att vara opartisk? Tror inte du att både C och L har ljugit? Wow vilken mogen människa.

Egenföretagare om du nödvändigtvis måste vet, och styr själv över mina arbetstider. Jag tar inte ställning till vad influencers har för åsikter men agerandet att dra igång ett drev när Chrippa sitter häktad för att fria han i allt verkar väldigt konstigt. Linnea har kommit ut en enda gång, gubb-ligan hur många gånger som helst, vilket verkar extremt. Nu väntar jag på vad dem riktiga utredarna har att säga.
Du verkar lite helt på Chrippa & Co och det har du rätt till att göra, jag gör det inte
Citera
2024-01-28, 10:28
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Anteckningar som stödord - Ja, men inget jävla manus som i filmen.
Det finns en anledning till det, och det är för att en berättelse ska kännas trovärdig och självupplevd. En person som sitter och läser ett manus, är knappast något som är att anses som "självupplevt", och ger ingen trovärdighet. Sen kan man tycka att hon är tillförlitlig, men det är något helt annat.
I denna rond vinner tveklöst Chrippa, för han har fritt kunnat berätta en självupplevd situation, vilket gör honom trovärdig. Är han då tillförlitlig, njae, kanske inte, eftersom att han säkerligen tonar ner sitt egna agerande, precis som Linnea också gör.

Då hoppas jag att Chrippa kan återberätta sitt 2v långa ordbajsande likadant när det blir dags. Kommer nog bli svårt.
Det var smart av L att köra på manus.

Kolla bara hur det går för Joe B när han går off script.

Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Haha är du allvarlig? Om du på riktigt tror på dig själv här så vet jag inte vad jag ska säga. Självklart har Linnea avföljt kvinnor på Chrippas Instagram då hon loggat in på den medan chrippa var häktad.

Ja du får gärna presentera bevis till att hon skulle gjort något sådant.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-01-28 kl. 10:54.
Citera
2024-01-28, 10:38
Medlem
Citat:
Egenföretagare om du nödvändigtvis måste vet, och styr själv över mina arbetstider. Jag tar inte ställning till vad influencers har för åsikter men agerandet att dra igång ett drev när Chrippa sitter häktad för att fria han i allt verkar väldigt konstigt. Linnea har kommit ut en enda gång, gubb-ligan hur många gånger som helst, vilket verkar extremt. Nu väntar jag på vad dem riktiga utredarna har att säga.
Du verkar lite helt på Chrippa & Co och det har du rätt till att göra, jag gör det inte

Håller inte på nåns sida då jag inte behöver det. Varken tittar på, följer eller bryr mig om tragiska YouTubers som Chrippa, Anjo osv. Som sagt, kan man skriva skit om det ena ska man kunna skriva skit om det andra. Nä men man får sina vibbar när samma personer knappt sover, utan skriver hela dagarna, inte speciellt produktivt.
Citera
2024-01-28, 10:39
Medlem
Citat:

Det var inte vad jag svarade på.
Om du anser att hon ljuger så kan du ju specificera vad jag ska reagera på.
Men att drevgänget har fart med osanningar är ju åtminstone bekräftat då de själva försagt sig och sagt emot sig själva kring många påhopp.
Citera
2024-01-28, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det var inte vad jag svarade på.
Om du anser att hon ljuger så kan du ju specificera vad jag ska reagera på.
Men att drevgänget har fart med osanningar är ju åtminstone bekräftat då de själva försagt sig och sagt emot sig själva kring många påhopp.

Ja vad sägs om att hon stulit telefon och gjort intrång på hans socialamedier.. Vittne i form av vän och gps data finns.. Men alla är ju köpta visst??
Citera
2024-01-28, 10:49
Avslutad
Citat:
Håller inte på nåns sida då jag inte behöver det. Varken tittar på, följer eller bryr mig om tragiska YouTubers som Chrippa, Anjo osv. Som sagt, kan man skriva skit om det ena ska man kunna skriva skit om det andra. Nä men man får sina vibbar när samma personer knappt sover, utan skriver hela dagarna, inte speciellt produktivt.

Du varken bryr dig eller följer, ändå har du gjort 34 inlägg i tråden?
Citera
2024-01-28, 11:02
Medlem
Citat:
Du varken bryr dig eller följer, ändå har du gjort 34 inlägg i tråden?

Endast 34 inlägg. Du då?
Jag ser det mer som komedi.

Hade jag berättat till dig;
En tjockis, och ett ADHD mongo tjafsar med ett skånsk psyko luder. Grabben är 35+ och tjejen är ca 20 och ska bli styvmamma till en ca 3 åring 😂👍

Sånt skrattar man åt, jag är shälv i L’s plder, samma kön. Undra hur det kan bli så fel för henne.
Citera
2024-01-28, 11:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja vad sägs om att hon stulit telefon och gjort intrång på hans socialamedier.. Vittne i form av vän och gps data finns.. Men alla är ju köpta visst??
Vad säger GPS datan då?
Vilken adress och vilka tider?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in