2024-01-28, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Scrolla tillbaka några sidor så finns dagboksblad från tingsrätten.

Inte varit inne på en v i tråden.. men får leta mig bakåt då
Citera
2024-01-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Skabbe lever ju redan på en kombination av socbidrag och allmosor från Jockiboi, så han nog det här med att tigga. p12orna får väl donera veckopengen.

För att göra några allvarliga pengar på Twitch måste man vara partner och helst uppfylla kraven för partner plus. Som partner tar Twitch 50%, som partner plus får man behålla 70%. För det senare måste man streamat konsekvent i över tre månader.

Skabbe bor inte ens på samma adress i tre månader...!

Det har du rätt i. Ska tipsa honom om patreon istället!
Citera
2024-01-28, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu var det ju inte så det var

Det var exakt så det var.
Citera
2024-01-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Det har du rätt i. Ska tipsa honom om patreon istället!

Bra. Tipsa inte Skabbe om hur Melina G torskade.

https://www.youtube.com/watch?v=hLsoBjPmv30

Hur var det nu igen med "näringsverksamhet"...
Citera
2024-01-28, 00:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Var kan jag se att FU är återupptagen?
Läs mitt citerade inlägg några sidor bak.

FU upptagen 24/1!
Citera
2024-01-28, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Läs mitt citerade inlägg några sidor bak.

FU upptagen 24/1!

Såg det nu - thx
Citera
2024-01-28, 01:19
Medlem
En fråga till er som är aktiva här i tråden, hatar ni chrippa eller tycker ni om han?

Själv gillar jag han, men är nyfiken om ni lägger så mycket tid på att hata någon?

#teamchrippa
Citera
2024-01-28, 01:35
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Nej han FÖLJER inte tusentals personer, det är inte speciellt svårt att se om man exempelvis FÖLJER 500 pers på Instagram varav hälften är kvinnor och det går ner till 250 så man endast FÖLJER 250 pers varav det nästan uteslutande är män.

Det är inte så konstigt det heller. Som sagt allt handlar om värdets ursprungliga storlek. Har han 150000 följare och han följer tillbaka 500, så syns det knappt i följarsiffran om 250 avföljer honom medan förändringen är ganska drastisk i ”följer”.
Någon som väljer att avfölja honom kan i samma veva välja att ta bort honom som följare, dvs båda minskar lika mycket.

149750 är en minskning på 0,02% sett till antal följare. Medan det är en minskning på 50% sett till antalet han följer tbx. Ena siffran sticker ju då såklart ut.
Hade både följare och följer varit kring vi säger 1500, och helt plötsligt slutar han följa 1000 pers medan alla 1500 följare är kvar skulle man definitivt kunna påstå att han/någon massavföljt.

Att han blir avföljd och blockad/borttagen illa kvickt efter anklagelserna han fått, av just kvinnor är snarare självklart än konstigt. Har svårt att se hur C/A skulle ha insyn i vilka som har avföljt honom ändå.

——
Ni som säger att hon ID-kapat. Hur vet ni det? Infinity mfl.
Citera
2024-01-28, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Han har givetvis fel i mycket ,Men nog mer insatt i det en Tangentbords Riddarna här inne

Undrar hur L ska slingra säg ur att en enhet som tillhörde C Var inloggad på
en adress i Stockholm, När han satt häktad
Data intrång
Falsk tillvitelse
Stöld / Häleri

Kommer att tas upp och det kan inte lilla fröken göra något åt
Sedan ska man väll inte bortse ifrån ett huvud vittne heller,

Förundersökningen är upptagen med en målsägande, vet inte vad Flashback har med saken att göra. Jocke har inte mandat eller kvalifikation att avgöra huruvida det finns ett brottsoffer eller inte. Allt tyder på att det gör det.
Citera
2024-01-28, 02:23
Medlem
Dopys avatar
Några saker som förvirrar mig i detta Linnea vs Chrippa fallet.

Vad har ni som tror på förtal gänget sett hos Linnea? Som vi andra missat?
Alltså ni tror att hon är värsta "master mind", att hon i 6 år har planerat en kupp emot Chrippa, att han ska falla för henne och sedan när dem blir ett par har hon under 6 månader då dem bott tillsammans varje dag dygnet runt spelat en roll, med målet att krossa Chrippa från insidan.
Och sedan är hon en master hacker som kan hacka alla hans konton.
Jag ska erkänna att jag inte sett mycket av Linnea förutom det hon varit med i Chrippas videos, men jag får inte direkt känslan av att hon är ett super genie och en super hacker?

Och sedan hans bankkonton osv. Vem i helvete ger sin partner tillgång till hela ens liv efter 6 månader tillsammans? så hon ska alltså ha lösenordet till hans bankid, tillgång till hans bankkonton, osv, för att hon ska ha möjlighet att kunna flytta hans pengar till hennes konton och göra någon unik form av deklaration? (en deklaration som inte verkar vara möjlig att göra i Sverige?)
Brukar ni som tror på allt förtals gänget säger ge eran partner tillgång till lösenordet på erat bankid, tillgång till era bankkonton, ge dem möjlighet att deklarera åt er, osv, 6 månader in i ett förhållande?
Senast redigerad av Dopy 2024-01-28 kl. 02:26.
Citera
2024-01-28, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Några saker som förvirrar mig i detta Linnea vs Chrippa fallet.

Vad har ni som tror på förtal gänget sett hos Linnea? Som vi andra missat?
Alltså ni tror att hon är värsta "master mind", att hon i 6 år har planerat en kupp emot Chrippa, att han ska falla för henne och sedan när dem blir ett par har hon under 6 månader då dem bott tillsammans varje dag dygnet runt spelat en roll, med målet att krossa Chrippa från insidan.
Och sedan är hon en master hacker som kan hacka alla hans konton.
Jag ska erkänna att jag inte sett mycket av Linnea förutom det hon varit med i Chrippas videos, men jag får inte direkt känslan av att hon är ett super genie och en super hacker?

Och sedan hans bankkonton osv. Vem i helvete ger sin partner tillgång till hela ens liv efter 6 månader tillsammans? så hon ska alltså ha lösenordet till hans bankid, tillgång till hans bankkonton, osv, för att hon ska ha möjlighet att kunna flytta hans pengar till hennes konton och göra någon unik form av deklaration? (en deklaration som inte verkar vara möjlig att göra i Sverige?)
Brukar ni som tror på allt förtals gänget säger ge eran partner tillgång till lösenordet på erat bankid, tillgång till era bankkonton, ge dem möjlighet att deklarera åt er, osv, 6 månader in i ett förhållande?

Eller hur man uppmuntrar såklart sin partners att ta lån i ens också plus koden till säkehetsdosan ifall mobilt bank id krånglar. Man skriver även en fullmakt till partnern så hen kan göra vad som helst i ens namn utan att fråga i förväg. Annars är det ju inte ett äkta förhållande. Efter första dejten testamenterar man även arv ifall något skulle hända samt en livförsäkring till hens fördel ifall man avlider. Trodde alla gjorde så 😂😂😂
Citera
2024-01-28, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
En fråga till er som är aktiva här i tråden, hatar ni chrippa eller tycker ni om han?

Själv gillar jag han, men är nyfiken om ni lägger så mycket tid på att hata någon?

#teamchrippa

Tror nog inte att dom som hatar på Chrippa egentligen är mot honom så mycket personligen utan är emot honom personligen utan handlar mer om visa sina ”medsystrar” sympati och avskyr alla män. Bara gå bak i tråden så är det 2 av 10 som skrivit innan Linneas falska beskyllningar tog fart.
Senast redigerad av dunderC 2024-01-28 kl. 04:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in