2024-01-27, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Nejnej, du ska inte ta tillbaka henne. Om du är kåt kan du väl ligga med henne en sista gång och sedan kasta henne.
2024-01-27, 17:23
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Stalltipset är att roa dig med fruntimret tills du träffar någon ny. De tjejer som jag har träffat, som varit gifta eller haft pojkvänner, har alltid lovat dyrt och heligt, men till slut fortsatt i samma snigelspår.

Tror inte att de går att förändra. Däremot finns det ju de som inte är på det sättet.
2024-01-27, 18:13
Medlem
oväns avatar
Om vi älskar varandra, men ändå vill knulla andra så är det väl bara att öppna upp er relation!?
2024-01-27, 19:14
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Du vet.. sperman simmar därinne i veckor. Den tas upp i kroppen, ligger i bukhålan. Jävligt nasty. Nä... gå vidare
2024-01-27, 20:03
Medlem
Alla är väl i behov att få knulla av sig emellanåt, men alla är inte lika öppna med det bara.
2024-01-27, 22:16
Medlem
calvinclowns avatar
Nej nej nej. Aldrig. Bort med henne fort som fan.
2024-01-27, 22:47
Medlem
Gå vidare och ödsla inte din tid på någon som varit otrogen, hon visste mycket väl vad hon gjorde mot dig och att det skulle såra dig men gjorde det ändå av egoistiska skäl. Din största hämnd nu är att inte ta tillbaka henne och gå vidare. Hon förtjänar inte dig helt enkelt och beklagar att du fått gå igenom det men det kommer bättre tider och en bättre kvinna som inte är otrogen.
2024-01-27, 22:56
Medlem
Ghastens avatar
Citat:

Fy fan gå aldrig tillbaka du kommer inte kunna sluta tänka på det som hänt. Finns fler som tur är
2024-01-27, 23:08
Medlem
Raccoon0834s avatar
Citat:

Nooooooooooooooooooo
Doooon't dooo it! Ha lite självrespekt!
2024-01-27, 23:28
Medlem
Det blir liksom inget slitage i fittan, be henne blaska ur den bara och sen är den redo för din kewk. Detta är perfekt tillfälle att ta henne tillbaka och sedan använda henne som bytesvara när du vill knulla andra killars tjejer på swingersfester och liknande tillställningar!
2024-01-28, 01:07
Medlem
savagemamiis avatar
Du har svarat på din egna fråga. Lämna?
2024-01-28, 03:17
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Funderar på att ta upp med min fru, om vi inte haft sex på länge, om det är OK att man kan få frikort att ligga med andra. Vad säger ni? Är det OK att ligga med någon annan om man diskuterar det innan, och är ärlig och öppen med det?
För att förtydliga så säger jag ju att man ska göra slut då.
Men öppna förhållanden är ju också en grej om man har olika lust och vilja, men älskar varandra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in