2024-01-28, 02:00
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det här!
Totat rappakalja. 2 outbildad knarkare skall reformera rättsväsendet? En korvryttare och hora. Är du dum i huvudet på riktigt ?
Citera
2024-01-28, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Journalister den var faktiskt rätt rolig måste jag erkänna. Har du något annat som you can pull out of your ass?

Jo, Patrik Sjöberg är lika mycket journalist som Janne Josefsson, journalist är ingen skyddad titel.

Patrik sadlade om och Dumpen är som vilket mediehus helst. Sara Nilsson som ansvarig utgivare och tar arga samtal på krogen höjer Dumpen. Att högsta chefen är tillgällgig för alla i dimman tycker jag är hedervärt.
Citera
2024-01-28, 02:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
De fick inte prata om det tidigare, de kände skam. Det är den stora skillnaden. Besvärar det dig?
Fast du förstår inte, de skriker pedofil till alla, i förnedrande syfte. Och tror du verkligen barnen mår bra av att veta att de är sexobjekt. Och när de vant sig med tanken, att de då inte längre är värda något som det sexobjekt som de just börjat gilla. Dumpen med sina exponeringar sexualiserar i praktiken ungarna, tvärt emot vad de vill, för de kan inte ta in flera vinklar av verkligheten.
Citera
2024-01-28, 02:52
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo, Patrik Sjöberg är lika mycket journalist som Janne Josefsson, journalist är ingen skyddad titel.

Patrik sadlade om och Dumpen är som vilket mediehus helst. Sara Nilsson som ansvarig utgivare och tar arga samtal på krogen höjer Dumpen. Att högsta chefen är tillgällgig för alla i dimman tycker jag är hedervärt.
Är lite som att jag är svensk för jag har åkt tunnelbana i Stockholm. Jag är journalist för jag förbi DN på Torsgatan. Jag var Tokyo så jag är japansk.
Högsta chefen på Dumpen är du helt loco. Dumpen är typ en irrelevant blogg inte något företag. Gå runka mannen.
Senast redigerad av whack-a-mole 2024-01-28 kl. 02:59.
Citera
2024-01-28, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Fattar du inte att de inte lägger ut för dig eller andra gubbar utan för sina vänner och unga och är intresserade av killar i sin egen ålder? Är du så pass korkad, verkligen? Ja då är såna som dig, blåsta snubbar som inte fattar att de unga tjejerna och flickorna inte är intresserade av din uppmärksamhet lika lite som du är intresserad av sexuella närmanden från sunkiga tanter, som gör att Dumpen behövs.

Klockrent självmål!

Fast för sa du inte dig det är lite? Om inte tjejer i den åldern är intresserade av gubbar, då finns det inte en chans i hela världen att någon tjej skulle träffa någon gubbe eller hur?
Citera
2024-01-28, 04:25
Medlem
Citat:
Är lite som att jag är svensk för jag har åkt tunnelbana i Stockholm. Jag är journalist för jag förbi DN på Torsgatan. Jag var Tokyo så jag är japansk.
Högsta chefen på Dumpen är du helt loco. Dumpen är typ en irrelevant blogg inte något företag. Gå runka mannen.

Givetvis blir ingen somalier svensk av att kärringarna skiter ut ungar på löpande band och ska ha bidrag. Fläskpaddan kan ruttna där framför al-shaabab tv. Vi ser väl alla Spökplumpnen på Ica Maxi.

Dumpen däremot gör bra inifrån sig vilket jag refererade till. Sara är en bra journalist.
Citera
2024-01-28, 05:33
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Om jag försörjer mig genom att laga mat till människor så är jag en kock

Om jag försörjer mig genom att baka bröd och kakor är jag en bagare

Om jag försörjer mig genom att reparera bilar så är jag bilmekaniker

Och iomed att Sara försörjer sig på publicistisk verksamhet så är hon oxo journalist

Svårare än så är det inte
Citera
2024-01-28, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Fast du förstår inte, de skriker pedofil till alla, i förnedrande syfte. Och tror du verkligen barnen mår bra av att veta att de är sexobjekt. Och när de vant sig med tanken, att de då inte längre är värda något som det sexobjekt som de just börjat gilla. Dumpen med sina exponeringar sexualiserar i praktiken ungarna, tvärt emot vad de vill, för de kan inte ta in flera vinklar av verkligheten.
Nej de skriker verkligen inte pedofil till alla, vart har du fått det ifrån? Måste väl finnas en anledning i din närhet då?

Sen verkar du vara emot att barn ska få veta att alla vuxna inte är snälla, det är ju ta mig fan som jag också börjar slå på varningsljuset och ropa ped….
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-01-28 kl. 06:49.
Citera
2024-01-28, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Om jag försörjer mig genom att laga mat till människor så är jag en kock

Om jag försörjer mig genom att baka bröd och kakor är jag en bagare

Om jag försörjer mig genom att reparera bilar så är jag bilmekaniker

Och iomed att Sara försörjer sig på publicistisk verksamhet så är hon oxo journalist

Svårare än så är det inte

Nu är det så att riktiga journalister har genomgått journalisthögskolan och S å P har knappt klarat av grundskolan. Viss skillnad !!! Att bedriva publicistisk verksamhet gör dem inte till journalister. Om jag försörjer mig på kvacksalveri , ska jag då kalla mig för läkare, eller??
Citera
2024-01-28, 09:28
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Nu är det så att riktiga journalister har genomgått journalisthögskolan och S å P har knappt klarat av grundskolan. Viss skillnad !!! Att bedriva publicistisk verksamhet gör dem inte till journalister. Om jag försörjer mig på kvacksalveri , ska jag då kalla mig för läkare, eller??

Det finns inga krav om att man måste vara utbildad för att vara journalist

Men det är mot lagen att verka som läkare utan utbildning
Citera
2024-01-28, 09:40
Medlem
Sara har fått en stalker och Patrik kan inte sluta skratta.
https://youtu.be/9iiv1K8vIuE?si=WuaYjArVxqfI5wc-
Citera
2024-01-28, 09:53
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Det finns inga krav om att man måste vara utbildad för att vara journalist

Men det är mot lagen att verka som läkare utan utbildning

Det där lät ändå lite sådär. Okej så nu är det hålla sig "inom lagens ramar" som gäller plötsligt. Då måste jag kontra med att Gäddorna håller sig också inom lagens ramar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in